Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-*-*-*-*-*-*-*- Huhtitoiveet, vko 31 *-*-*-*-*-*-*-*-*

28.07.2008 |

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! =) Heinäkuu lähestyy loppuaan.. nopeasti on kesä mennyt. Mutta onneksi vielä varmasti lämmintä riittää.

Plussaonnea! Ja muutenkin tsemppiä!! =) bd bdbdbd! :))

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vihdoin onnistuisi tämä kirjoittaminen, eilen aamulla kirjoitus ei tallentunut ja illalla jäi kesken kun piti mennä tyttöä nukuttamaan.. (onneksi kopion tekstin, ei olis taaskaan toiminut, nähtävästi mulla ainakaan tallenna jos ei heti kirjoita ja lähteä..)

Eli meidän esikoistyttö on syntynyt 28.12.06 ja mä olisin halunnu toisen jo pienelle ikäerolla mutta päätimme odottaa hetken, jos sattuisin pääsemään töihin. No, töitä ei näy eikä kuulu joten mies suostui yrityksen aloittamiseen. :)

Olemme muuttaneet Etelä-Savosta Riihimäelle reilu 2,5v sitten kun rakennustöitä löytyy paljon paremmin etelästä. :)

Sunshine, tuttu tunne. Mä lopetin pillerit toukokuussa ja kierto oli eka kans 29pv, sit seuraava 32pv ja viimeisin 33pv. Viime kierrossa olinkin ihan varma että oon raskaana ja tein monta testiä, kaikki negoja.. Vaikeaa kun ei tiedä yhtään mitä odottaa tämän kierron pituudeksi ja sitä kautta milloin ovis olis..

Ollaan oltu tämä päivä tytön kanssa kotona, viikonloppuna nenä vuosi vähän mutta sunnuntaina oli jo ihan terve. Eilen hoitotäti laittoi viestiä ettei tyttö jaksa leikkiä ja kuumetta on 38.. Päivystyksessä lääkäri kuunteli keuhkot ja sieltähän kuului rohinaa ja pihinää.. Toivottavasti menee ohi yskänlääkkeellä!

Mut nyt pitää poistua välipalalle, nukuttiin 3,5h päikyt. ;)

Bejpi kp12/29-33 (virallinen) yk1

Vierailija
22/74 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut plussaneille ja pahoittelut niille jotka ovat jo siirtyneet tonne toukokuisiin...(näyttää kyllä uhkaavasti että mekin ollaan sinne tulossa...)

ihme juttu kävin tänään lääkärillä kun ovat nuo pääkivut olleet vaivana ja siinä samalla sitten kysyin että voisiko ottaa myös raskaustestin kun menkat ovat jo 3 päivää myöhässä... no enpä ollu vai oisko vaan niin alussa ettei näy vielä pissa kokeissa? ärsyttävääääää jotenkin olen niin sata varma että nytten natsaa mutta ei sitten...

no ilmoittelen loppuviikosta sitten miten meille käy....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tänne taas kirjoitan, ei ole oikein mitään kirjoitettavaa ollut vaikka lukemassa olen kyllä käynyt..Eipä tässä vieläkään mitään asiaa oikeastaan ole, mutta kunhan nyt pinoa nostelen.

Reissu meni tosi kivasti, muumeja nähtiin ja vaasassa oli mukavaa, pojat jaksoivat tosi hienosti autossa matkat, vaikka välimatkat tosi pitkiä olikin.

Nyt sitten iskikin kesäflunssa poikiin, harmillista =(

Ainiin ja vietettiinhän me viikonloppuna ystävien polttareita, minä kun kaasoksi olen lupautunut... kivaa oli ja hyvin meni =)

Neppe (muistankohan nimimerkin oikein) jo sai tätin vieraaksi, meillä oli muistaakseni ovis samana päivänä (tai mun osalta ainakin laskennallisesti)... mutta mulla ei kyllä tätiä vielä ole kolkutellut. Voipi olla ettei tuukkaan, kauheesti jänskättää et rupeeko hormonit pelittää vai ei, noh onhan tässä vielä aikaa ootella, joskus ennen muinoo vuosia vuosia sitten kierto oli n.30päivää, mutta enpä tiedä miten tuon kierron pituus voi vaihdella lapsien ja iän myötä??

Toisaalta on etovaa oloa ollut useampana päivänä ja vatsassa on ihmeellinen tunne mm.istumaan käydessä, ihan kuin olisi jotain omituista ylimääräistä heh näinhän näitä oireita keksitään ja kuvitellaan omasta päästään hehehee

Tuskinpa tässä raskaana kyllä ollaan, mutta onhan se "kiva" kuvitella olevansa ja tuntevansa raskausoireita ;-)

Mutta tämmöistä pinon nostoa juttelua tällä erää, kirjoitelkaahan ahkerasti tänne muutkin jotta on jotain luettavaa =)

Vierailija
24/74 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....pientä kulkijaa...

Eli tein sitten varmuudeksi kolmannen testin eilen (kp 32/27) ihan apteekin perustestillä ja se näytti negaa... Meni kyllä nyt täysin usko Aconin herkkiin (ja kalliisiin) testeihin =(

Tää on kyllä nyt todella hämärää... Missä viipyy täti ja miksi hitsissä mun tissit on näin kipeet? ARgh.

Onko kellään tietoa kohdunulkoisista tai tuulimunista? voiko niissä testitulokset olla näin ristiriitaisia? Tai ehkä mulla on iskenyt vaihdevuodet jo kolmekymppisenä=(

Onnea isosti, eilen saatiin uusi plussa pinoon =) (anteeksi onneton nimi-muisti...) Pahoittelut kaikille jotka täti on yllättänyt!

terkuin helmielina kp 33/27, yk1

Vierailija
25/74 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on menossa jo kp34. Kuinka kauan jaksan odottaa...? Negan tein kp 32. Voiko olla mahdollista, ettei vielä tuolloin olisi näyttänyt positiivista tulosta? Vai täytyykö tässä vain vaipua synkkyyteen et kroppa on menny ihan sekasi...? Ei oo mitään tuntemuksia menkkojen suuntaan. Raskaus-oireita kyllä keksin pilvin pimein :) heh. Miten kauan yleensäki tässä nyt osaa odotella menkkojen alkamista. Ei kait niitä ikuisuuksiinkaan voi vaan odotella :)

Auttakee... Pää on niin täynnä taas ajatuksia, ettei tiiä miten päin pitäis olla :)

sunshine 34/29-30, yk3

Vierailija
26/74 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehtinyt tehdä jo yhden testin (apteekin oman) kp29/30-35, silloin näytti ihan negatiivistä. Nyt mennään kp31 ja kaikkee mahdollista kuvotuksen tunnetta, rintojen arkuutta, mahan turvotusta/ arkuutta. eli luultavasti täällä on ja yksi luulotautinen vai olisiko se valeraskautta niinku koirilla.

Itse en muista millä kp päivilllä on muilla raskauksilla tullut plussa. Ensimmäisellä kuitenkin tuli myöhään kun ei neuvolankaan testi näyttänyt ja passittivat gynekologille. Silloin johtuisiitä ettei raskausviikkoja ollut tarpeeksi. ja laskettua aikaa siirrettiin pari viikkoa eteenpäin. Muissa on on ollut viikon heittoja.

Nyt tarvis sinnnitellä ainakin viikko eteenpäin jos tässä nyt malttaa, mutta samasta apteekista en kyllä enään hae testiä tai luulevat kohta minua ihan pöpiksi ja tässä lähi apteekissa on muutenkin omat riskinsä, että joku tuttu tai tutun tuttu sattuu samaan aikaan

Vierailija
27/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eilen illalla tein testin taas näytti tooooosi haalean viivan saattoi olla myös näköharha...:) nyt jos siis kp32... yleensä 29-30...

jo silleen kiire että mulla todettiin otsalohkon tulehdus ja niitä lääkkeitä ei voi syödä raskaana joten joutuu siis venytttää sitä lääkkeiden ottoa.... siihen asti kunnes selvii... no mutta eipä taas muuta plussa odotuksii kaikille lopuille!!!

terveisin mikunäiti joka lähtee kohti apteekkia kohta

Vierailija
28/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ensinnäkin kun sormet toimii nopeammin kuin ajatus..

..ja toisekseen että nyt on kp26/25, eli tätiä ei ole vielä kuulunut vierailulle. En nyt vielä suuremmin ihmettele ja kummastele, koska onhan vasta yk3, joten ei kai varmaan mahdotonta oo jos kierto heittelee (kaks edellistä ollut tasan 25).

Mitään oireita en oo huomannu itestäni. Valkkari on ihan normaalia kuten ennen menkkoja. Sen oon huomannu kylläkin että vatsan seutu on jotenkin turvoksissa, mutta saattanee johtua makean syönnistä, jota tässä olen viime päivät "harrastanut".. Mut odotellaan. En viiti viel ainakaan tehdä testiä, sillä kuitenkin tulee pettymys. Jos ei vaik lauantai-iltaan mennessä oo täti tullu niin sit teen su aamuna testin..

Tervetuloa Aakulle! Ja onnittelut plussasta scolopendrukselle!

bejpi: Sullako on kierto kasvanu pikkuhiljaa pillereiden lopettamisen jälkeen..? Oliskohan mulla sitä samaa, kun nyt 26/25. En nimittäin usko että olisin raskaana, enkä oo nyt stressaillu tai laihtunu että menkat siirtyisivät.

helmielina: Mikä on tilanne?

Sivri kp26/25 yk3

Vierailija
29/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tilanne edelleen sama, tätiä ei kuulu (on jo viikon myöhässä) ja tissit on kipeet. Ajattelin tehdä tänään TAAS yhden testin ja jos siitä ei ota selkoa niin sitten menee hermot...=( Jos ostais vaikka useampaa sorttia niitä testejä niin olis sitten mitä vertailla;)

Lupaavan kuuloisia oireita tuntuu olevan nyt jo yhdellä jos toisellakin tässä pinossa. Jännät paikat siis monella.

Tuolla odotus- puolella olen uteliaisuuttani jo käynyt kurkkimassa, ja sinne on jo viritelty pino huhtikumasuille.... mutta saapi nähdä kuinka tässä käy...=x

Isot peukut kaikille jänskääjille!

T: helmielina kp 34/27

Vierailija
30/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet mukaan kuumeilemaan!

Onnittelut plussanneille!! :) Ja pahoittelut niille jotka ovat joutuneet vastaanottamaan tädin vierailulle!

Monella alkaakin olla jännät päivät käsillä...

Itse tein tänään malttamattomana testin ja se näytti (ehkä!) tooooosi haalean haamun mutta tiedä sitten...

Oireita on ihan kumpaan vaan eli joko olen raskaana tai sitten kuukautiset alkaa! :D

Nyt pitäisi malttaa odottaa muutama päivä ja testata uudestaan!

Nyt pidetään tädit kaukana, tsemppiä kaikille!!

Tuulikello

kp 27/? yk 1

Vierailija
31/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt tässä kuussa juuri kirjoitella, kun on tympäissyt kroppa niin maan perusteellisesti kaikkine tiputteluineen ja välivuotoineen. Tässäkin kierrossa on tiputellut lauantaista asti ja koko ajan on semmoinen olo, että nyt alkaa kunnon vuoto, mutta eipä ole alkanut. Tänään sitten menin apteekkiin hakemaan testin kaikesta huolimatta ja sepä näytti haaleaa plussaa:):):) - jopa mies näki sen aivan selvästi!!! Testi oli Analyz exact ja on mulle kyllä aivan outo, joten pitänee testata uudelleen huomenna aamusta...Liputan nyt sitten aivan varovasti, sillä valkovuodon mukana tulee koko ajan vähän ruskeaa ja toisaalta kierto on niin pitkällä, että mielestäni testin olisi pitänyt olla jo aivan selvä plussa..LA olis aivan huhtikuun alkupäivinä..

Epävarmoissa tunnelmissa Walpu

Vierailija
32/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on lupaavia plussanalkuja! :) Nyt vaan pidetään peukkuja et jokainen sen oman "huhtikäärön" sais..!

Itse edelleen ovista oottelen... Joko ovis ei oo vielä tulossa tai sit testit ei toimi tai sit en ovuloi oleenkaan... :( Ku nyt on kuitekii jo kp 15/28 ja ovistesti edelleen näyttää tosi haaleeta viivaa. Onko kellään kokemusta noista kotitestin ovistesteistä? Vahvistuuko viiva tasasesti ovista kohden vai näyttäkö ennen ovista haaleeta viivaa ja sit ykskaks plussaa..? Mies jo sano et stressaan liikaa tän asian kaa.. *huoh*.. No, täytyy vaa odotella...

Mutta plussatuulia kaikille!!! :)

marjaleena

Vierailija
33/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio on hyödynnetty niin hyvin kun vaan pystyi ja jaksoi. Kp 14 ja 15 tuli ovistestiin vahvemmat viivat ja puuhissa oltiin kp 13 ja 14, joten se varmaan riittänee? Kp 15 ei enää jaksanut. Täytyy taas vaan sitten odotella n. 2 viikkoa.

Näin viime yönä, että olin plussannut ja oli todella helpotava olo. Ja olin synnyttäneiden osastolla, mutta en ollut vielä synnyttänyt. Hmm... Outoja nuo unet. :) Ja siinä selvisi myös, että kolmas poika tulee. Oiskohan ennen kenties?? =)

Onnittelut plussanneille! =) Ja toivotaan, että viivat vahvistuu vielä, niin ovulaatiotestejen ja r.testetejenkin.

Eipä muuta tällä kertaa. Yritän käydä täällä vähän harvemmin ettei tulisi lisää stressiä.

Hyvää loppuviikkoa! =)

Kp 17/26,30, yk 12

Vierailija
34/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurraa, tosi hienoa miten näitä plussanneita tulee joka päivä lisää! Onneksi olkoon kaikille! =)) Vai on odotuspuolella jo pinoa, täytyypi tästä lähteä kurkistamaan, tulkaapa mukaan... =D

Vierailija
35/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no testi tehty ja sieltähän se sitten viivakin ilmesty joutui kyllä hierasee silmii mutta tottahan se on raskaana ollaan... siirynkin tonne huhtikääröihin mikä onkin jo perustettu onnee kaikille plussanneille nähdään tuolla toisella puolella ja pahoittelut niille jotka jatkavat tuokokuisiin onnea odotuksiin!

terkuin mikunäiti

Vierailija
36/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli lähtö tonne toukokuisten seuraan. Täti tuli tänää viikoksi kylää :( Ei ku uutta yritystä. Josko kokeilis nyt sitä tikuttamista.

Onnea mikumammalle plussasta :D

Kovasti toivottelen teille lopuille plussatuulia että en teihin toukokuun pinkassa törmäisi ;)

igloo05 kp1/29 yk2

Vierailija
37/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Liitynkin sitten plussanneitten kans huhtikuisiin odottajiin, tein nimittäin jo tänään + testin kp 24/28. Aika hurjalta tuntuu...edellinen raskaus kun plussasta huolimatta osottautui tuulimunaksi, mut ei auta maalailla piruja seinille vaan toivoa että nyt lykästäis paremmin..;)

Tsemppiä kaikille tädin yllättämille ja Onnea vielä piinailijoille!!!

2poj@näiti :n kyl tosi mielelläni ottaisin mukaan tuonne huhtikuisiin...tuuthan!?:) Ketään muuta väheksymättä, mut sinä 2poj@näiti vaan tunnut jo tosi tutulta, hih!

Onnellinen tinsku kera pömppiksen rv 3+4

Vierailija
38/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo aikasemmin kirjotellut tänne ja vierailen täällä tein pinossa siis... mutta kun ärsyttää hirmusesti... Tein äsken nega testin ja oon aika sekasin... Ihmetyttää! Siis mulla on tänään kp 37... (yleensä 29-35) siis kyllä heittelee aikalailla! Tein testin predictorin testillä . Olo ei oo ihmeempi eli ei menkka tuntemuksia, muttei raskausoireitakaan.. lukuunottamatta rintojen turvotusta (pari viikkoa), mutta ne on ennen menkkojaki turvoksissa. Lueskelin että täällä on jollain sama juttu!! Kiva juttu odottaa vaan ja seurailla tilannetta... Mahdankohan ees kirjotella tätä oikeeseen paikkaan.. No katsotaan ku painan tota lähetysnappia mitä tapahtuu! X-(

Vierailija
39/74 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä otsikko vain aikasemmin..tää palsta on välillä ihan outo..

piti sanomani että olen ihan pihalla kaikesta kun en ole kerinnyt käydä lueskelemassa, mutta täytyy paremmalla ajalle yrittää lukea, niin pysyy mukana..

sivri: mikäs tilanne?? kyllä jänskättää!!:)

tuiskutuuli kp 12/30 yk3

Vierailija
40/74 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä, jotta tulisi lisää plussia!

Itse siirryn pois tästä pinosta, täti tuli eilen visiitille....

Saas nähdä jaksanko pinoutua toukokuisiin, jos vaikka menis nyt ilman pinoutumista.. Jos malttaa olla poissa. =) Yk 9 lähtis nyt käyntiin.

Päivitän tuon esittelylistan vielä ja jos joku muu voisi jatkaa?

Niin ja plussanneet käykääpä lisäämässä sinne plussat :):):):):):):)

- tanni - kp2/28 yk9(alkoi)