PS-nuorten varapuheenjohtaja Toni Jalonen julistautui fasistiksi, Halla-aho ei suvaitse
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele sitä miksi perussuomalaisissa on massasta erottuvia tyyppejä.
Kaikista , ainakin suuremmista puolueista löytyy kaksi tai kolmekin " siipeä". On aina löytynyt.
Kokoomus, keskusta ja demarit jakautuvat oikeaan, vasempaan siipeen ja jopa niiden välimuotoon liberaalisiipeen.
Kaikki tietävät sen, et mm Erkki Tuomioja on vasemmistosiipeä ja Paavo Lipponen oli oikeistosiipeä kuten on myös Jutta Urpilainen.
Sauli Niinistö oli liberaalisiipeä kokoomuksessa.
Olen noita kuullut jo aikoja sitten eduskunnan " sisäpiiristä" mm eräältä kansanedustajalta.Minkään muun puolueen jäsenet eivät olleet sitoutuneita vahvasti muiden puolueiden jäsenten halveksemiseen ja haukkumiseen täysin avoimesti mediassa kuten persujen edustajat nyt tekevät. Yleensä puolueilla on ollut halu eri mielipiteistä huolimatta yhdessä ajaa ihmisten asioita ja ottaa vastuu siitä toimimalla asiallisesti. Nykyinen vihapuhe on täysin uutta tässä massiivisessa laajuudessa.
10vuotiaat uhkasivat 1,5 vuotiasta vauvaa puukolla.Lähde:aftonbladet.se
Halla-aho on nössö sivari PS:n tulevaisuus on Jalosen kaltaisten suoraselkäisten suomalaisten harteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontula julistautui kommunistiksi, eikä kukaan noteerannut tai vaatinut eroa. Miksi nyt pitäisi?
Koska kommunismi tarkoittaa sitä, että vastustaa kapitalismia ja haluaa toisenlaisen talousjärjestelmän, mikä on ihan ok. Ei siinä ole mitään väkivaltaista tai demokratian itsensä vastaista.
Mitä jos aloittaisit ihan vaikka käsitteiden kertauksella, enne kuin alat pöyristyä ja inttää?
Ehkä kannattaisi itse aloittaa kertaaminen esim. siitä mitä fasismi oikeastaan on. Tämän jälkeen voit tutustua kuuluisan kommunistin Joseph Stalinin saavutuksiin.
Kommunismilla on saavutettu suuria oppositioruumiskasoja.
Fasismilla on saavutettu suuria oppositioruumiskasoja.
Vähän valoja päälle nyt.
Kuten myös vaikkapa kristinuskolla ja kapitalismilla... hurmahenkisten ihmisten taipumus.
Halla-aho saanut varmaan noottia rappari looshi kavereiltaan.
perusss kirjoitti:
Fasismissa ei ole mitään pahaa. Juutalainen salaliitto itse aiheutti toisen maailmansodan julistamalla sodan Saksan Valtakunnalle. Kristalliyö oli juutalainen provokaatio.
Nyt on tänään tärkeintä tyhjentaa Eurooppa ja Suomi mahamudeista ja zulukaffereista. Halla-aho sivuun Perussuomalaisista ja Turtiainen, Jalonen sekä Peltokangas tilalle.
SIEG HEIL IKUISESTI SIEG!
Hyvää vaalityötä teet. Persujen kannatus romahtaa!
Vierailija kirjoitti:
perusss kirjoitti:
Fasismissa ei ole mitään pahaa. Juutalainen salaliitto itse aiheutti toisen maailmansodan julistamalla sodan Saksan Valtakunnalle. Kristalliyö oli juutalainen provokaatio.
Nyt on tänään tärkeintä tyhjentaa Eurooppa ja Suomi mahamudeista ja zulukaffereista. Halla-aho sivuun Perussuomalaisista ja Turtiainen, Jalonen sekä Peltokangas tilalle.
SIEG HEIL IKUISESTI SIEG!
Hyvää vaalityötä teet. Persujen kannatus romahtaa!
Juu varmasti jostakin anonyymista vauvapalstan kommentista jonka kirjoittaja voi olla vaikka ylioppilas Pekka Haavisto.
Boikottiin tällaisten henkilöiden elämä
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan tuo fasistisiipi perustaa oman puolueen?
Kun Halla-aho pyörtyy suorassa lähetyksessä.
Persujen natsisiipi näköjään paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Persujen natsisiipi näköjään paikalla.
Voiko c ja d vitamiinit estää koronaa?
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on nössö sivari PS:n tulevaisuus on Jalosen kaltaisten suoraselkäisten suomalaisten harteilla.
Tyhjä pää kompromettoi, oli selkä miten suorassa tahansa.
Ennen tyhmän vertailuasteet menivät tyhmä, tyhmempi, persu.
Nykyään tyhmä, persu, ps-nuorisojärjestöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tyhmä, persu, ps-nuorisojärjestöläinen.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Huomaatteko: näitä persumölöjä ei johda kukaan. Eivät kuuntele puolueen puheenjohtajaa.
Erinomaista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä alkaa persujen hajoaminen vol 2! Soini kasvatti hommafoorumilaisia möhömahansa takana, jotka löivät sitten isäntänsä kuin loiset ikään. Nyt Jussille uhkaa käydä samat, kun salonkirasismi ei kelpaakaan persujen äärirasisteille vaan kaivataan jo jyrkempää avointa fasismia ja verta pakkiin! Siinä se on, kun kuherrellaan PVL: n ja Odienien kanssa. Ei voi olla puoliksi raskaana: joko on rasisti ja fasisti tai ei ole. Jussi Halla-aho, valitse ja kerro avoimesti puolesi! Älä piilottele kryptisten höpölausuntojen taakse tässä asiassa!
Jöö, kuten Trumpista ei tule presidenttiä, tai britannissa ei brexitiä..miltä tuntuu saada aina suoleensa ja näyttää typerältä tuon vauhkoamisen takaa?
Persut on ja tulee säilymään.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tyhmä, persu, ps-nuorisojärjestöläinen.Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Että sulla on sananvapaus ja mulla ei?
No kuule, sulla on myös rikisrekisteri ja mullapa ei.
Mistä tietää, että joku on persu? Sen kummastakin päästä valuu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää, että joku on persu? Sen kummastakin päästä valuu paskaa.
Onko sinulla rappeutunut elämäntyyli?
Se on jo tiedotettu medialle että se erotetaan niin kyllä se erotetaan. Tai on jo erotettu.