Pörssikurssit sukeltaa: Onko joku jo myynyt kaikki osakkeensa koronavirus pelon myötä? Tai oletko harkinnut sitä?
Pörssikurssit sukeltaa koronan takia nyt, ja on sanomattakin selvää että tämä on vasta alkua.
Monet osakkeet voivat tippua vielä reilusti lisää, puhutaan -90% jopa. Oletko myymässä vai etkö ole yhtään huolissaan?
Kommentit (66)
"Odotellaan kun Usan pörssit aukeaa."
Tähän liittyen odotan, mitä Trump tviittaa.
Kuka tekee kaikki noi maskit, joita ihmiset käyttävät maailmalla?
Sellaiseen johtavaan firmaan voisin sijoittaa pennosiani.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä, mutta yksi suomalainen yritys tuottaa hygieniakuitukankaita terveydenhuollon käyttöön ym.
Vierailija kirjoitti:
Esim. 3M.
"Yksi suomalainen yritys..."
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
En ole myymässä, olen osinkosijoittaja. Ostelen tasaisesti lisää. Osingot heiluvat vähemmän kuin pörssikurssit. Hyvähän se vaan on, jos välillä saa ostettua halvemmalla. Osingot on eläkepäivien turvaksi ja osakkeet jäävät perinnöksi.
Sama. En aio myydä mitään, sen sijaan odotan että sikäli kun hyviä osinko-osakkeita saa poimittua alennuksesta, lisään. Käteispaino 27%.
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
En ole varma mutta Suominen, luulisin.
Eri
Ok.
Ei enää taida olla pörssilistattuna.
"Ei enää taida olla pörssilistattuna."
No onhan se! Pitääpä tutustua tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Ei enää taida olla pörssilistattuna.
Suominen vai? On kyllä.
Pörssikurssit eivät ole koskaan sukeltaneet 90%:ia. Tuo on naurettavaa juttua.
Ja en myy. Päinvastoin, ostan pohjilta lisää.
Mä avasin osakesäästötilin ja kaikki on miinuksella! Oon hävinny jo 500€ enkä tiedä miten maksan vuokran ensi kuussa, myyn nyt kaikki etten häviä enää ja en enää ikinä pelaa tätä pörssipeliä!
Vierailija kirjoitti:
"Odotellaan kun Usan pörssit aukeaa."
Tähän liittyen odotan, mitä Trump tviittaa.
Novarmaan tyypilliseen tyyliinsä että Eurooppa on pska ja että USAn menestys on kokonaan oranssin pulleron ansiota. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä avasin osakesäästötilin ja kaikki on miinuksella! Oon hävinny jo 500€ enkä tiedä miten maksan vuokran ensi kuussa, myyn nyt kaikki etten häviä enää ja en enää ikinä pelaa tätä pörssipeliä!
Täh?
Oletko tosissasi?
Itse olen 4000€ pakkasella, eikä tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Pörssipeliä? En ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko joskus sellainen tilanne, että jotkut osakkeet eivät voisi halventua jopa 90 %?
Välillä heiluu. Katsotaan, miltä salkku näyttää 20 vuoden päästä.
Tää lohdutaa varmasti niit, jotka sijoitti f-secureen 2000-luvun alussa.
Rahoittukaa nyt vähän. Johan osakkeet yleisesti on koko alkuvuoden nousseet. Ostin esim. Nestettä loppuvuodesta ja nyt 10e/osake plussalla. Mitä tälläinen euron/osake laskupäivä mihinkään vaikuttaa? Toki parikymppiä minullakin käteisenä odottelee vielä isompaa pudotusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Kaalimato.
Vierailija kirjoitti:
Rahoittukaa nyt vähän. Johan osakkeet yleisesti on koko alkuvuoden nousseet. Ostin esim. Nestettä loppuvuodesta ja nyt 10e/osake plussalla. Mitä tälläinen euron/osake laskupäivä mihinkään vaikuttaa? Toki parikymppiä minullakin käteisenä odottelee vielä isompaa pudotusta.
Mutta onko tämä alkua kunnon romahdukselle? Sitä tässä pohditaan.
Ostin ruumispusseja tuottavan yrityksen osakkeita.