Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörssikurssit sukeltaa: Onko joku jo myynyt kaikki osakkeensa koronavirus pelon myötä? Tai oletko harkinnut sitä?

Vierailija
24.02.2020 |

Pörssikurssit sukeltaa koronan takia nyt, ja on sanomattakin selvää että tämä on vasta alkua.

Monet osakkeet voivat tippua vielä reilusti lisää, puhutaan -90% jopa. Oletko myymässä vai etkö ole yhtään huolissaan?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaat ovat jo myyneet.

Vierailija
2/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani.

Seuraan kuitenkin tilannetta sivusta. Viimeiset voitolliset sijoitukset kotiutin pari viikkoa sitten. Alkoi tuntua vain siltä, että ei noilla kursseilla yksinkertaisesti vain voi olla yhtä suuntaa: ylöspäin...

Harkitsen juuri nyt shorttaamista. Kaikissa markkinatilanteissa voi tehdä rahaa. Kysehän on osaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myymässä, olen osinkosijoittaja. Ostelen tasaisesti lisää. Osingot heiluvat vähemmän kuin pörssikurssit. Hyvähän se vaan on, jos välillä saa ostettua halvemmalla. Osingot on eläkepäivien turvaksi ja osakkeet jäävät perinnöksi. 

Vierailija
4/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt jo kauan aikaa sitten. Enää on 6,5 % säästöistä osakkeissa. Tätä onmodotettu. Käteistä on paljon millä ostaa. Nyt istun käsien päällä ja seuraan tilannetta. Kun Usan pörssi aukeaa mitä vain voi tapahtua. Onko nyt korjausliike vai suurempi pudotus. Pieni virus sai aikaan kaikenlaista.

Vierailija
5/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän tähtäimen sijoittajan ei tarvi huolestua. Ihan tervettä että kurssit dippaa, on ollut niin kovaa nousua viime vuodet. En kyllä mitään massapaniikkia koronan osalta lietsoisi, rauhassa kannattaa seurata miten se etenee.

Vierailija
6/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, ostin lisää. Olen pitkän tähtäimen sijoittaja.

Vierailija
7/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Trump ei enää puhu kursseja ylös. Tähän asti on puhunut ja pitänyt suotuisaa kehitystä omana ansionaan. Pyrkinee lakaisemaan romahduksen nyt maton alle. Hakee syyllistä itsensä ulkopuolelta.

Vierailija
8/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitin kaksi päivää ennen isoja koronavirus otsikoita, luulin että menetän kaikki rahat mutta on tullut jo tonni lisää

Vierailija
9/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt ainostaan Ramirentin ja Hoivatilojen osakkeet, nekin vain siksi, että ko putiikit myytiin ja osakkeet lunastettiin.

Molemmista myynneistä rahat edelleen tilillä.

Ostan lisää osakkeita siinä vaiheessä, kun kunnon rommaus on käsillä.

Lasku voi olla jyrkkä, mutta ei haittaa. Osinkoja on tulossa joka tapauksessa.

Vierailija
10/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan taas 5. päivä lisää. 

Vierailija
11/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sitä pääsee kohta ostoksille. Olenkin odotellut ostopaikkaa. Olen säästänyt liki 60000 tätä hetkeä varten. Muutaman vuoden päästä sillä tekee jo mukavan tilin.

Vierailija
12/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes Trump ei enää puhu kursseja ylös. Tähän asti on puhunut ja pitänyt suotuisaa kehitystä omana ansionaan. Pyrkinee lakaisemaan romahduksen nyt maton alle. Hakee syyllistä itsensä ulkopuolelta.

Minkäännäköistä romahdusta ei vain vielä ole tapahtunut, joten miksi Trump lakaisisi jonkun romahduksen maton alle nyt? Huh.

Mutta romahdus on tulossa. Eikä sitä kukaan etukäteen nähnyt, paitsi Bill Gates, jolla sopivasti onkin rokote valmiina. Makes you think...

Vierailija
13/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoitin kaksi päivää ennen isoja koronavirus otsikoita, luulin että menetän kaikki rahat mutta on tullut jo tonni lisää

Ostit Teslaa? Tesla oli vasta $200, nyt +$900. Ja tämä kaikki korona fud aikana.

Vierailija
14/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas liki kymppitonni(2,84 %) lähtenyt tänään salkusta. Corona? ei sinänsä haittaa, sillä sijoitan pitkällä tähtäimellä

Vierailija
15/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vastuutonta tässä tilanteessa olla varoittamatta, että kurssien lasku näin pitkän nousun jälkeen voi olla romahdusmainen.

Mutta totta kai, jos lompakko kestää rytinän ja varallisuutta on hajautettu muihinkin kohteisiin kuin osakkeisiin, niin mikäpä siinä.

Itse olen rakennettu niin, etten kestä miinusmerkkejä arvo-osuustililläni.

Vierailija
16/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joskus sellainen tilanne, että jotkut osakkeet eivät voisi halventua jopa 90 %?

Välillä heiluu. Katsotaan, miltä salkku näyttää 20 vuoden päästä.

Vierailija
17/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää ostaa eikä myydä! Ei torillakaan ihmiset valita kun mansikat halpoja 👍

Vierailija
18/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan kun Usan pörssit aukeaa. Se määrittää mihun suuntaan mennään. Jännät paikat totta tosiaan.

Vierailija
19/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mitenkään varautunut. Koronan vuoksi en ainakaan. No myin yhden firman osakkeet, sijoitin 600€ ja osakkeiden arvo myyntihetkellä oli melkein 5000€. Nyt odottelen sitten mätkyjä.

Vierailija
20/66 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei torillakaan ihmiset valita kun mansikat halpoja 👍"

Ei niin, mutta jos on perusteltu epäilys, että huomenna niitä saa vieläkin halvemmalla, ylihuomisesta puhumattakaan, niin kierre on valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän