Ruoka suussa puhuminen
Todella ällöttävää, kun (akateeminen) työkaverini puhuu ruoka suussa.
En kestä istua vastapäätä syömässä.
En ole kehdannut aikuiselle (minua ylemmässä asemassa olevalle) naiselle sanoa.
Yleensä lähden pois, mutta kun tämä toistuu joka päivä,
niin pelkään, että pian herättää jo kummastusta, miksi poistun ja olen epäsosiaalinen / suuttunut tms juoruilua.
Kommentit (7)
Joo. Minulla on sama ongelma. Ruoka suussa puhumisen lisäksi nainen kaivelee hampaitansa pikkurillin kynnellä. Ihan kamalaa katsottavaa. En kehtaa sanoa asiasta, mutta en ymmärrä miten kukaan aikuinen ihminen käyttäytyy tuolla tavalla syödessään julkisesti.
Todella viehättävää kun näkee sen jauhetun p*skamössön avonaisesta suuaukosta. 😑
Yyh, kollega tekee samaa. Aina pakko puhua, vaikka on juuri tunkenut ruokaa suuhunsa. Joskus oikein ällötyksen vallassa katson, vaikka pahaa tekee; kun mieleen tulee taas joku tuiki tärkeä asia, niin oikein kielellään tuuppaa sen ruokamällin toiseen poskeen kuin hamsteri, sitten alkaa puhumaan ihan suvereenisti. Jumankekka miten ällöttävää.
Ex-anopintekele oli tällainen. Kaiken lisäksi sillä lenteli suusta ruuan palasia kun se puhui, kerran jopa minun lautaselle.
Taukohuoneemme on aika pieni, olen yrittänyt mennä vaikkapa toiseen nurkkaan syömään, mutta jo se mussutusääni on itsessään vastenmielistä. Neuvoja?