Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllinen parisuhde on ainut ihmissuhteeni

Vierailija
23.02.2020 |

Siksi olen jäänyt siihen niin pitkäksi aikaa :( minulla ei ole ketään muuta

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt vielä kuin ehdit. Ihme jos ystävät katoaa, yleensä noissa huonoissa suhteissa se toinen osapuoli luulee omistavansa sut ja tän takia ne ystävät häviää elämästä.... Kukaan ei jaksa loputtomiin huonoa kohtelua ja valitettavasti ne seuraukset voi olla kohtalokkaita. Turvakotiin voi aina mennä.

Vierailija
2/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja etsi elämääsi uusia ihmisiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli pitkän aikaa. Mutta tiedätkö, miten se sua muokkaa? Se pilaa ja tuhoaa psyykesi, vaikka olisit muuten ihan normaali. Saat ihan kauheat traumat ja tuo suhde päättyy jossain vaiheessa kuitenkin. Mulla päättyi väkivallan ja eristämisen jälkeen lopulta niin, että mies löysikin toisen ja jätti kuin roskat roskikseen, että naps vaan. Siihen mennessä olin täysin hänen armoillaan ja riippuvainen hänestä, koska eihän hän antanut olla kenenkään muun kanssa tekemisissä pitkän suhteemme aikana.

Ethän ap. halua, että sulle käy samoin?

Ja ps. mä selvisin,mutta siihen meni lähemmäs 5 vuotta eron jälkeen..

Vierailija
4/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos tiedostat ongelman. Itsellä meni vuosia nuoruudesta hukkaan. Siinä jotenkin turtui. Nyt paljon, 20 vuotta myöhemmin on jotenkin vihainen miten sietikin sitä pahaa.

Sinä olet arvokas. Soita vaikka Naisten linjan numeroon. Mene narsistien uhrientuki vertaisryhmään. Voithan kirjoitella tänne. Mutta huom. Kun alat suunnitella eroa, miehen lupaa ei saa kysellä, sillä hän tietysti alkaa esittää kivaa jotta jäisit. Se on vaan sitä pahuutta. Muuttaminenkin kuulostaa hankalalta, mutta se on sun ainoa elämä.

Kavereita saa harrastuksista. Mene vaikka itsepuolustus kurssille. Selviät kyllä.

Vierailija
5/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos tiedostat ongelman. Itsellä meni vuosia nuoruudesta hukkaan. Siinä jotenkin turtui. Nyt paljon, 20 vuotta myöhemmin on jotenkin vihainen miten sietikin sitä pahaa.

Sinä olet arvokas. Soita vaikka Naisten linjan numeroon. Mene narsistien uhrientuki vertaisryhmään. Voithan kirjoitella tänne. Mutta huom. Kun alat suunnitella eroa, miehen lupaa ei saa kysellä, sillä hän tietysti alkaa esittää kivaa jotta jäisit. Se on vaan sitä pahuutta. Muuttaminenkin kuulostaa hankalalta, mutta se on sun ainoa elämä.

Kavereita saa harrastuksista. Mene vaikka itsepuolustus kurssille. Selviät kyllä.

Minkä ikäinen olit kun suhde loppui?

Vierailija
6/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en vain pysty ymmärtämään tuota, että ollaan kusipäämiehen kanssa. Tunnen useita tällaisia miehiä ja aina heillä on naisia, jopa lapsia näiden kanssa. Aina on mahdollisuus avata ovi ja kävellä pois.

Vierailija
7/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole liian myöhäistä aloittaa alusta. Niin kauan kuin henki pihisee, on mahdollisuuksia.

Vierailija
8/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mahdollisuus mennä terapiaan? Saisit yhden ihmiskontaktin, jossa voisit puhua rehellisesti asioista ja auttaisi sinua irrottautumaan. Monia käytännön ratkaisuja on tarjolla, mutta niitä voi olla vaikea tilanteesta käsin huomata. 

Vierailija
9/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin irrottautumaan toksisesta miehestä vasta 38v. Toivottavasti olet nuorempi.

Vierailija
10/10 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän