Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Botox hoito. Saako sairaslomapäivän siitä siksi päiväksi? Onko tietoa?

Vierailija
23.02.2020 |

Saan botox hoitoa jalkoihini cp-vammani vuoksi. Saako pyytämällä sairasloma todistuksen? Kun en usko pystyväni meneväni töihin sen jälkeen. Tietääkö kukaan? Tiedän kyllä että todistuksen saa käynnistä mutta pitäisi saada sairasloma siitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta hoidosta en osaa sanoa, mutta kun mä olen saanut kortisonia ja hyaluronia polviniveliini, olen saanut sairaslomaa. 

Vierailija
2/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sairauden hoito ja lääkäri katsoo sinun olevan työkyvytön sinä päivänä, niin saat todistuksen. Luulisin kyllä, ettet tarvitse sairauslomaa toimenpiteestä. Aine pistetään aivan ohuella neulalla ja määrä on hyvin vähäinen. Itse olen pistellyt botuliinia sylkirauhasiin eikä ole ihmeellinen toimenpide. Tosin nämä potilaat olleet niin sairaita, etteivät muutenkaan ole olleet työelämässä.

Kosmeettisista botox-hoidoista ei tietenkään saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi saavan.

Vierailija
4/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin botox-pistokset sairaudenhoitoon vaatii edes loppupäivän sairauslomaa.

Vierailija
5/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, jos on työkyvytön hoidon takia? Itse olen saanut pään alueelle pistoksia ja ei vaikuta työntekoon muuten, kuin että pitää ottaa pari tuntia vapaata keskellä päivää. Hoito on nopea, mutta matkoihin ja odotteluun menee aikaa.

Vierailija
6/6 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän