Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän keskivaiheilla blogistilla kulutusluottoja melkein 100 000€

Vierailija
23.02.2020 |

Ikää 42v eikä omista mitään. Käy sairaanhoitajan töissä ja asuu vuokralla. Karmea summa velkaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai tolla summalla jotain omaisuuttakin kertyy

Vierailija
2/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnostaa, miten on saanut kulutusluottoa noin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kaikki ostettu ole jotain lastulevypaskaa tai pikamuotia niin kyllähän tuosta jotain kiinteääkin omaisuutta on tullut.

Vierailija
4/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä. Elämiseen ja matkusteluun se on ne kuluttanut.

Vierailija
5/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä hirvittää, oikeasti.

Sinänsä pidän hänen blogistaan mutta en kertakaikkiaan ymmärrä rahankäyttöä. Syyttelee ylivelkaantumisestaan pientä palkkaansa, mutta tienaa kuitenkin ihan mediaanin verran eli 2000 nettona. Ei tässä muutkaan sen enempää tienaa eikä ole sadan tonnin kulutusluottoja. Ja uutta reissua taas suunnittelee.

Vierailija
6/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei kaikki ostettu ole jotain lastulevypaskaa tai pikamuotia niin kyllähän tuosta jotain kiinteääkin omaisuutta on tullut.

No ei hänellä ole kyllä mitään omaisuutta. Ei asuntoa, ei autoa.

Vierailija
7/21 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miesystävä rikas?

Vierailija
8/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai sit olla tyytyväinen siihen että mulla on vain 30 000. Tuhlaus alkoi noin nelikymppisenä kun kyllästyin siihen, ettei ikinä ole mihinkään rahaa. Sitä ennen olin kotiäitinä ja kituutin lasten kanssa noin 200-500 eurolla kuussa (5 lasta). Se summa jäi miehen palkasta pakollisten laskujen jälkeen. Tarkoitti, että ei ikinä mitään matkusteluja, ei uusia vaatteita, ei kampaajaa, ei mitään puuroa ja itse tehtyä leipää kummempaa syömistä. Kun menin lopulta töihin, kuvittelin että nyt sitä rahaa olisi ja hankin vaatteita, auton, hiustenpidennykset ja ryppyrasvaa sekä kuntosalikortin. No, tuloksena on nyt 10 vuotta myöhemmin ylivelkaantunut nainen, jolla ei taaskaan ole varaa yhtään mihinkään. Kivaa tää elämä.

Vierailija
9/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työssä käyvä lainaa saa. Sairaanhoitajan palkalla pystyy lyhentämään sadan tonnin lainaa ihan hyvin. Ei tuollaisessa lainan ottamisessa mitään järkeä ole, mutta lainan antajalle melko riskitön juttu.

Järjettömän määrän korkoja joutuu elämänsä aikana maksamaan...

Vierailija
10/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Asuntolainan vielä ymmärtäisi jotenkin, mutta että 100k kulutusluottoa. Typerää.

Vierailija
11/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kai sit olla tyytyväinen siihen että mulla on vain 30 000. Tuhlaus alkoi noin nelikymppisenä kun kyllästyin siihen, ettei ikinä ole mihinkään rahaa. Sitä ennen olin kotiäitinä ja kituutin lasten kanssa noin 200-500 eurolla kuussa (5 lasta). Se summa jäi miehen palkasta pakollisten laskujen jälkeen. Tarkoitti, että ei ikinä mitään matkusteluja, ei uusia vaatteita, ei kampaajaa, ei mitään puuroa ja itse tehtyä leipää kummempaa syömistä. Kun menin lopulta töihin, kuvittelin että nyt sitä rahaa olisi ja hankin vaatteita, auton, hiustenpidennykset ja ryppyrasvaa sekä kuntosalikortin. No, tuloksena on nyt 10 vuotta myöhemmin ylivelkaantunut nainen, jolla ei taaskaan ole varaa yhtään mihinkään. Kivaa tää elämä.

Sulla on liikaa lapsia tuloihin nähden.

Vierailija
12/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai tolla summalla jotain omaisuuttakin kertyy

joutavia käsilaukkuja ja meikkejä,aurinkolaseja bikineitä ihania muistoja dubaista sun muista ökypaikoista joilla ei loppupeleis tee yht mittää

Vierailija
13/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku olla noin typerä?

Vierailija
14/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku olla noin typerä?

Kyllä se vaan on. Selostaa aina sitä, että on ollut 2 lapsen yh niin on tarvinnut luottoa. Aina tienannut ihan hyvin eli olisi palkalla pärjännyt.

Vierailija
15/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt, mut toi ei oo elämää, vaan sun omia valintoja.

Oltiin home-evakos pari vuotta ja hävittiin kymppitonneja koko prosessissa. Palkka maks ton hoitajan tasoo, evakkoaikaan olin kotiäitinä. Mut ei oo velkaa, vaan säästöjä, ja nykyään oon (kuten monet homesotkujen jälkeen) eronnut.

Ei todellakaan kävis mieleen kuluttaa säästöjä hiustenpidennyksiin ja kuntosalikortteihin.

Vierailija
16/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hänellä ole kyllä mitään omaisuutta. Ei asuntoa, ei autoa.

no en nyt autoa omaisuudeksi laskisi,kasa peltiä,tai onko ne jo muovia nykyisin jo kaikki,arvo laskee heti kun tulee kaupasta ja jotain kauppakassia...kuka niitä ostaa...liisamallakin saa auton eikä mene rahaa ku 2-300kk eikä ole naimisis rikkoutumien kanssa

Vierailija
17/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa varmaan korkoa maksettua. Pitäis tehdä blörffit ja iskeä rikas ukko joka maksais velan pois 🤔

Vierailija
18/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa varmaan korkoa maksettua. Pitäis tehdä blörffit ja iskeä rikas ukko joka maksais velan pois 🤔

Sillähän on miesystävä, että kai se ne velat pois maksaa.

Vierailija
19/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ihminen on niin nolo. Käy säännöllisesti valittamassa kohtaloaan vauras nainen -ryhmässä.

Kerran seurasin, sai tosi hyviä neuvoja. Meni vähän aikaa, teki uuden, vst aloituksen ja kävi ilmi ei ole tehnyt mitään. Selityksiä, selityksiä, niistä on bloggaaja tehty.

Käyttää rahaa välillä holtittomasti. Perustelee elämän ankeutta.

Voisi edes yrittää tehdä maksusuunnitelman, tehdä vähän ylitöitä. Inhottaa tollaset selkärangattomat. Jos itse olisin noin huono rahoissani, en sitä kylille huutelisi.

Jonkun pitäis ravistella sitä naista, potkasta persuksille ja kysyä mitä meinaat.

Vierailija
20/21 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin millaisen tuoton tuollakin summalla olisi voinut saada, jos olisi sijoittanut oikeisiin kohteisiin tuhlaamisen sijaan. Hyvällä tuurilla voisi mennä eläkkeellä jonnekin lämpimään ja tuhlata sielunsa kyllyydestä kaiken :D

No elämä on toden totta valintoja täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän