Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rankka treeni tänään ja huomenna verikokeet, vaikuttaako?

Vierailija
23.02.2020 |

Vedin tänään pitkän treenin ja muistin vasta illalla että huomenna pitikin mennä labraan. Paastosokeri, kolesteroli ja kilpirauhasarvot. Olen kuullut ettei edellisenä päivänä saisi urheilla. Mitenkä tämä nyt vaikuttaa tuloksiin, olisiko parempi vaan siirtää myöhemmäksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni treeni kohentaa veren rasva-arvoja heti. Veressä olevaa rasvaa kuluu liikkumiseen. Mutta miksi se olisi syy siirtää kokeita? Itse sitten tiedät, kolesteroli saattaa olla keskimäärin vähän korkeampi oikeasti. Mitään arvoja liikunnan ei pitäisi ainakaan huonontaa.

Vierailija
2/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni treeni kohentaa veren rasva-arvoja heti. Veressä olevaa rasvaa kuluu liikkumiseen. Mutta miksi se olisi syy siirtää kokeita? Itse sitten tiedät, kolesteroli saattaa olla keskimäärin vähän korkeampi oikeasti. Mitään arvoja liikunnan ei pitäisi ainakaan huonontaa.

En ota kantaa tuohon treeniasiaan, mutta labrakokeiden tarkoitus on saada luotettavia tuloksia, ei mahdollisimman hyviä tuloksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa mutta mene ja kerro heti labrassa että miten treenasit niin tulkinnassa voidaan ottaa se huomioon.

Vierailija
4/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haluan mahdollisimman luotettavat tulokset. Verensokeri oli viimeksi vähän koholla, eli varsinkaan sitä en halua vääristää ainakaan korkeammaksi.

ap

Vierailija
5/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haluan mahdollisimman luotettavat tulokset. Verensokeri oli viimeksi vähän koholla, eli varsinkaan sitä en halua vääristää ainakaan korkeammaksi.

ap

No ainahan ne tulokset hieman elävät joka tapauksessa. Varmasti arvot ovat vähän erilaiset joka päivä joka tapauksessa. Mutta jos on oikeasti kehon toiminnassa ongelma, kyllä se näkyviin aina tulee.

Vierailija
6/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sit taas mietin tän niin päin että jos treenaat koko ajan säännöllisesti, niin miten se että treenasit tänään "vääristäisi" niitä verikokeita. Silloinhan se kertoo tulokset missä tilassa kehosi on treenaamisen ansiosta?

Vierailija
7/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kova treeni on jotakin mitä teet kerran vuodessa, siirtäisin ehkä labrakokeita myöhemmäksi. Jos taas viikottaista en näkisi mitään hyötyä siirtämisestä.

Vierailija
8/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne tietää lääkäri asemalla hyvän ja huonon kolesterolin eron vai onko kaikki kolesteroli pahaa kolesterolia?

Onko tietotaito kehittynyt?