Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan läheisesi ns hurahtanut johonkin täysin käsittämättömään juttuun?

Vierailija
23.02.2020 |

Mitä tapahtui ja mihin hurahti? Säilyikö välit, tai pysyikö ystävyys samana?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat.

Kissojen näyttelyt, puunaaminen ja hoito.

Vierailija
22/27 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius, ilmastonmuutos ja lentolakko. En muuten välittäisi, mutta tällä on pakko saarnata ja painostaa meitä muitakin mikä on todella ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen on hurahtanut aina vuoden-parin välein johonkin uuteen. Me sitten aina kysellään, että mitäs tällä kertaa. Kun kaikki erikoisruokavaliot oli käyty läpi, tuli kuvioihin kaikenlaiset luonnonläheiset ja "henkistyneet" jutut. Aiemmin oli shoppailu- ja meikki-intoilija, saa nähdä mitä seuraavaksi sitten.

Anna sille Konmari-kirjalahjaksi. Siitä voi sitten siirtyä minimalistiksi. 

t. itsekin minimalisti

Vierailija
24/27 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontaistuotteiden myymiseen. Kiusallista kun mulla ei ole rahaa sijoittaa vaikka tuote kuulostaa hyvältä, tyypillinen pyramidihuijauskuvio. Teki väleistä nolot vähäksi aikaa. Onneksi hän lopetti homman ja on nykyään taas "normaali".

Luontaistuotteita tarvitsee ihminen joka elää nenämahaletkussa, tai on pitkällä tehohoitojaksolla, tai syöt jatkuvasti hyljinnänestolääkettä, silloin on hyvä ottaa kalkkia ja d-vitamiinia. Terve ihminen ei niitä tarvitse. Olet sijoittanut rahasi täysin oikein jos olet luontaistuotteisiin sijoittanut 0 euroa.

Hohoijaa mitä idiotismia. Jos luulet normatiivisesta arkiruoasta saavasi kaikki vitamiinit, hiven- ja kivennäisaineet ja vitamiinin kaltaiset aineet, niin metsään menee ja ryminällä. Toki paleomainen vhh pätkäpaastolla on perustana kehon hyvinvoinnille, mutta farmakologinen tukihoito on vääjäämätön osa holistista terveyttä. Terveisin kroonisen masennuksen, haavaisen paksusuolentulehduksen , psoriaksen ja tukun muita "lopullisia" autoimmuunisairauksia ja terveyspoikkeamia selättänyt.

Vierailija
25/27 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontaistuotteiden myymiseen. Kiusallista kun mulla ei ole rahaa sijoittaa vaikka tuote kuulostaa hyvältä, tyypillinen pyramidihuijauskuvio. Teki väleistä nolot vähäksi aikaa. Onneksi hän lopetti homman ja on nykyään taas "normaali".

Luontaistuotteita tarvitsee ihminen joka elää nenämahaletkussa, tai on pitkällä tehohoitojaksolla, tai syöt jatkuvasti hyljinnänestolääkettä, silloin on hyvä ottaa kalkkia ja d-vitamiinia. Terve ihminen ei niitä tarvitse. Olet sijoittanut rahasi täysin oikein jos olet luontaistuotteisiin sijoittanut 0 euroa.

Hohoijaa mitä idiotismia. Jos luulet normatiivisesta arkiruoasta saavasi kaikki vitamiinit, hiven- ja kivennäisaineet ja vitamiinin kaltaiset aineet, niin metsään menee ja ryminällä. Toki paleomainen vhh pätkäpaastolla on perustana kehon hyvinvoinnille, mutta farmakologinen tukihoito on vääjäämätön osa holistista terveyttä. Terveisin kroonisen masennuksen, haavaisen paksusuolentulehduksen , psoriaksen ja tukun muita "lopullisia" autoimmuunisairauksia ja terveyspoikkeamia selättänyt.

Alan asiantuntijat ovat kanssasi eri mieltä.

Vierailija
26/27 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoahdistus, vaihtuvat erityisruokavaliot,vaihtoehtohoidot ja niihin liittyvät kalliit hivenaineet ( ei mitään fyysistä sairautta), dnrs-"terapia", enkeliterapiat, satuolentoterapiat ja viimeisimpänä tarot-tulkinnat.

Vierailija
27/27 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse hurahtanut uskoon muutama vuosi sitten :-(... Oon aina ollut vähän epävakaa (diagnoosi löytyy) ja jotenkin se ajatus uudestaan syntymisestä kaikkien sekoilujen jälkeen tuntui vaan niin hyvältä. Pyörin uskispiireissä kunnes jouduin oksettavan isäni ikäisen ukkelin ahdistelemaksi ja tajusin, että ihan tavallisia ihmisiä ne uskovaisetkin on. Tavallaan mulla nousi hattuun se "uskovaisuus" ja kuvittelin meidän olevan parempia kuin muut ihmiset.

Nyt oon tajunnut, että voin olla hyvä ihminen ilman uskissekoiluakin. Hitosti kyllä hävettää ne kaikki fb:ssä jaetut raamatunlauseet ja muu häröily mitä silloin harrastin :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi