Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kohtaa mammoilla pimahtaa ja leikataan kanaPtukka raidoilla?

Vierailija
23.02.2020 |

Kenen mielestä nuo on hienoja, ei koskaan ollutkaan mutta jossain kohtaa oli sentään uusi ja siisti juttu, tietyissä piireissä siis. Nyt 2020 laittaa hiukset sillä tavoin..

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Toisaalta long bobkin on maantienärisenä jo aika tylsä. Itsellä oranssit hiukset, sopii persoonaani. Moni ei varmaan tykkää tyylistäni, minä en pidä harmaasta. Lyhyt tukka ei itselleni sovi mutta monelle muulle taas sopii, ihailen itse niissä tuuheutta ja ilmavuutta mitä on vaikea omaan pitkään hiukseeni saada. Tänään näin jännän kivan irokeesimäisen kampauksen, hieno oli! Antaa kaikkien kukkien kukkia :)

Vierailija
42/44 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä suomalaisilla on ohut tukka. Sitten sitä yritetään parannella leikkauttamalla aina lyhyemmäksi ja lyhyemmäksi.

Minkälaisena mielestäsi ohut tukka kannattaisi sitten pitää? Annahan vinkkejä. Oma ohut tukka olkapäille ja päätä myöten valuu. Tukka ei myöskään kestä jatkuvaa rautakäsittelyä (kihartaminen tuuheuden saamiseksi) ja ponnari katkaisee hiukset alta aikayksikön. Tässä alkaa olla konstit aika vähissä. Olen n.40v ja selvä muutos hiuksissa tapahtunut n.5v sisällä. Ohenee vaan ja kun ei koskaan ole ollutkaan paksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä suomalaisilla on ohut tukka. Sitten sitä yritetään parannella leikkauttamalla aina lyhyemmäksi ja lyhyemmäksi.

Minkälaisena mielestäsi ohut tukka kannattaisi sitten pitää? Annahan vinkkejä. Oma ohut tukka olkapäille ja päätä myöten valuu. Tukka ei myöskään kestä jatkuvaa rautakäsittelyä (kihartaminen tuuheuden saamiseksi) ja ponnari katkaisee hiukset alta aikayksikön. Tässä alkaa olla konstit aika vähissä. Olen n.40v ja selvä muutos hiuksissa tapahtunut n.5v sisällä. Ohenee vaan ja kun ei koskaan ole ollutkaan paksu.

Rautakäsittelyä? Seuraavaksi varmaan sanot, että föönaat hiuksiasi! Kaikkea ne ihmiset tekevät.

Vierailija
44/44 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä tukka on ? Asun Ruotsissa enkä ole moista kampausta nähnyt koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi