Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät työkengät (lenkkarit)

Vierailija
23.02.2020 |

Aloitan työn, jossa käytännössä koko työpäivä on pelkkää kävelyä ja seisomista (sisätiloissa). Suosituksia hyvistä työkengistä otetaan vastaan, jotain lenkkarityyppistä olisi hakusessa. Hintaa saisi olla max. 100 €.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sketchersiltä jotkut kivat lenkkarit!?

Vierailija
2/14 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niket toimii mulla parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiliikkeestä ihan tuota varten suunnitellut ei kannata miettiä hintaa vaan omaa terveyttä

Vierailija
4/14 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skechersit on hyviä, kannattaa kokeilla. Itse kävelen töissä paljon ja olen tykännyt näistä kovasti.

Vierailija
5/14 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Sketchersistä en olekaan koskaan kuullut, täytyypä tutustua. Kiitos!

Vierailija
6/14 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccot. Niitä fysioterapeutitkin suosittelevat, ja malleja on paljon erilaisia muitakin kuin "mummokenkiä."

Vierailija
7/14 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit eivät ole hyvät työkengät, ainakaan minulle. Sain sellaiset vaivat molempiin jalkoihin että niitä korjaillaa fyssarilla vieläkin vaikka lopetin niitten käytön vuosi sitten. Jos olisin tiennyt....

Vierailija
8/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccoja voisin kyllä miettiä kans. Painoa on sen verran paljon ja suvussa nivelvaivoja, ehkä on parempi satsata kunnon kenkiin kuin saada (kroonisia) ongelmia.

Vierailija
9/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Merrelin kävelylenkkarit. Ne on toimineet mulle ok.

Työkaverilla kipeytyi lenkkareiden käytöstä selkä, osti keittiöön tarkoitetut työkengät ja ne taas toimi hänellä hyvin.

Ecco on myös merkki, jota olen itse harkinnut, mutta en ole ostanut, koska noita Merreleitä on löytynyt edullisemmin.

Vierailija
10/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit on myös hyvät työkengät, jos kengät ei tarvitse olla täysin umpinaiset. Minulla on yhdet crocsit, jotka hyvät just aloituksessa kuvailtuun työhön, mutta nykyisessä paikassa niin kylmä sisällä, että sen takia ei ole tulleet käyttöön.

9

Vierailija
11/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyssari oli sitä mieltä että crocsit on huonoimmat työkengät ikinä. Jos on yhtään ongelmia tuki-ja liikuntaelimissä niin crocsit vaan pahentavat asiaa. Minulla on eccon sandaalit joissa itselle tehdyt pohjalliset. Tukee niveliä ja lihaksia.

Vierailija
12/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niket toimii mulla parhaiten.

Nikejä on aika vatun paljon erilaisia, kuten esim. Adidaksia. Varmasti sinullekin löytyy merkiltä kuin merkiltä parempi kuin Niken sopimaton kenkä.

Vierailija
13/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultraboostit on aika mukavat ainakin.

Vierailija
14/14 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyssari oli sitä mieltä että crocsit on huonoimmat työkengät ikinä. Jos on yhtään ongelmia tuki-ja liikuntaelimissä niin crocsit vaan pahentavat asiaa. Minulla on eccon sandaalit joissa itselle tehdyt pohjalliset. Tukee niveliä ja lihaksia.

Tässähän oli kyse henkilöstä, jolla ei ole ongelmia noissa asioissa. Jos sinulla on jotain tuki- ja liikuntaelinongelmia niin varmaan muutkin kengät sinulle yhtä ongelmallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan