Naurattaako noi putouksen sketsit sinua?
Minua ei. On kyllä harvinaisen surkeaa huumoria. Nykyään ei osata enää tehdä huumoria kun koko ajan ollaan varpaillaan ettei vaan nyt loukattaisi ketään tai mitään ryhmää
Kommentit (18)
Onhan se parturi hahmo aivan hulvaton jolla on hyvä hokemakin :) En ihmettelis jos se sais oman ohjelman putouksen loputtua
Ne Teletapit on hauskoja. Ne on ollut paras sketsijuttu tällä kaudella.
Joku koomikko voisi loukkaantua tuosta ;)
Kyllä. Monta kautta meni niin että en viitsinyt edes katsoa koko ohjelmaa. Mutta tämä kausi osuu minun huumorintajuuni. Olen 50-vuotias insinööri :D
Sen uutisosion sketsit kyllä niin huonoja. Ja monet tosi mauttomia ja vaivaannuttavia
Sen verran mitä olen vilkaissut, niin päällimmäiset ajatukset ovat karsea myötähäpeä ja hämmentynyt epäusko siitä, että voiko maassamme todella oikeasti olla niin paljon aivokuollutta porukkaa jotka seuraavat ko.ohjelmaa ja pitävät siitä.
Ainut syy katsoa tätä ohjelmaa on Linnea Leino 😍
Vierailija kirjoitti:
Sen verran mitä olen vilkaissut, niin päällimmäiset ajatukset ovat karsea myötähäpeä ja hämmentynyt epäusko siitä, että voiko maassamme todella oikeasti olla niin paljon aivokuollutta porukkaa jotka seuraavat ko.ohjelmaa ja pitävät siitä.
Eiköhän ne lapset ainaki tykkää. Sitä sit katellaan koko perheen voimin.
Osa naurattaa osa ei. Mut Linnea on ihqu
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee juuri myötähäpeä kun katson noita sketsejä tai suomalaisia sarjoja. Niin kiusallinen ja yökkö olo. Suomalaiset sarjat on usein jotain alapääjuttuja, huutamista ja kiroilemista. Ihan kuin jotain mielisairaala meininkiä vai onko ihmisten elämä tuollaista? Huudatteko perheellenne ja kiroiletteko?
Kainalopierutkin naurattavat enemmän.
On kyllä sketsit huonontuneet alkuaikoihin verrattuna. Joku jo sanoikin että nykyään ei uskalleta mitään sanoa ettei sitten tarvitse pyydellä anteeksi sieltä ja täältä. Vaikuttaa lastenohjelmalta nykyään. Niistä sketsihahmoista paras on urmas viilung.
En ole katsonut Putousta koskaan.
En edes yrittänyt katsoa kun jostakin aikaisemmasta kerrasta jäi kuva että pelkkää p askaa. Totta puhuen laitoin kuulokkeet ja pistin musat soimaan kun muija katsoi sitä.
Pyöri taustalla. Ei viihdyttänyt yhtään. En katso jatkossa.
Osa naurattaa, osa ei. Olen huomannut, että monessa sketsissä yleisökin on ihan hiljaa. Aika kiusallinen sketsiohjelma, jos edes yleisöä ei naurata.