Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOGGED IN -sarja. En pysty katsoo.

Vierailija
23.02.2020 |

Tekee niin pahaa.

Kommentit (239)

Vierailija
201/239 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luuletteko oikeasti, että syrjäytetyllä naisella on jotenkin helpompaa?! Kaverit on kadonnut ajat sitten parisuhde -ja mamalandiaan, eipä syrjäytettynä kelpaa kumppaniksi kenellekään. Ei voi edes paeta päihteisiin ja peleihin ym., koska ne ei kiinnosta. Toki ne voi joitakin naisiakin kiinnostaa, mutta ei minuu. Vanhemmat eivät hoida siivouksiani tai höösää asioitani, koska ovat kuolleita jo.

Työnhakijana ilmeisesti oletetaan, että olen ollut jossain vankilassa/hoidoissa/just vedän vaan kaljaa kotona päivät pitkät, ei ole taustalla mitään tuollaista todellakaan, en vaan kelpaa palkkatöihin. Siispä minutkin sysätään tilastoista pian jonnekin perunoita keittelemään kuntouttavaan ilmaispuuhasteluihin. Varmasti tosi hyödyllistä minulle ja työllistymiselleni, kun ala-asteikäisestä olen tehnyt koko perheen kotitöitä, myös sitä ruuanlaittoa.

Vierailija
202/239 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi ollut hyvä sarja naisten katsoa korona-aikaan, mutta ei. Ei kiinnosta naisia miesten kärsimys.

Mitä ihmettä lätiset? Siinä sarjassa ei muuta ollutkaan ku naisia auttamassa ja paapomassa näitä miehiä. Patrikista huolehti kuntouttavan työtoiminnan tädit ja oma äiti, sille narkkarille jakeli tädit neuloja, Juhoa neuvoi koulukuraattori joka oli hänkin nainen... Mitä heille tapahtuisi ilman näitäkään naisia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/239 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja sillä CS Jonilla oli muija joka paikassa mukana.

Vierailija
204/239 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli lehdessä miten eräs mt-kuntoutuja oli laitettu tuetun työllistämisen varjolla naruja pätkimään...tunsi olonsa nöyryytetyksi(yllättävää kyllä)ja alkoi kuntoutua oikeasti, kun pääsi aplaamaan normaaleihin palkkatöihin. Saisinko tämän prinattuna ja kehytstetynä TE- virkailijoiden seinälle?! Tuskin kyllä auttaisi mitään, tärkeintä päästä nöyryyttämään työtöntä lisää, siivoamaan tilastoja ja tämä kaikki toki ilmaisena orjatyönä:(

Vierailija
205/239 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi ollut hyvä sarja naisten katsoa korona-aikaan, mutta ei. Ei kiinnosta naisia miesten kärsimys.

Mitä ihmettä lätiset? Siinä sarjassa ei muuta ollutkaan ku naisia auttamassa ja paapomassa näitä miehiä. Patrikista huolehti kuntouttavan työtoiminnan tädit ja oma äiti, sille narkkarille jakeli tädit neuloja, Juhoa neuvoi koulukuraattori joka oli hänkin nainen... Mitä heille tapahtuisi ilman näitäkään naisia? 

Naisten ja tyttöjen käytös on nämä miehet ajanut siihen jamaan missä he ovat. Itse olen töissä käyvä korkeakoulutettu mies, mutta ymmärrän mistä nämä miehet tulevat.

No mistä? Kerrohan.Olen teini-ikäisen pojan huolestunut äiti ja todellakin haluan oman pojan välttävän dokkarin nuorten kohtalon.

Vierailija
206/239 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät yllä järjestelmää, jossa miehelle ei anneta sitä mitä hänelle kuuluu (työtä ja naista), ja sitten kun miehet joille ei anneta mitä heille kuuluu, menevät tästä hyvästä huonoon kuntoon, niin naiset on laastaroimassa ja torumassa näitä miehiä. Eli naiset saavat yleistä etua siitä, että yhteiskunnassa hyvää on siirretty miehiltä naisille, ja sitten nämä miehet joilta hyvää on viety ja jotka ovat katuojassa feministien takia, ovat myös hyviä työnteon kohteita naisille. Naiset saavat lisää hoitotöitä ja pääsevät marttyroimaan siitä kuinka hoitavat miehiä, vaikka näitä miehiä ei ikinä olisi edes tarvinnut hoitaa, jos heille olisi annettu töitä ja pillua kuten heille kuuluisi.

Huku sinä niihin incelkyyneleihisi, ei ketään kiinnosta.

Vierailija
207/239 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkittiinko Jussi-gaalassa?

Vierailija
208/239 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palkittu😠

Vierailija
209/239 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja tyttöjen käytös on nämä miehet ajanut siihen jamaan missä he ovat. Itse olen töissä käyvä korkeakoulutettu mies, mutta ymmärrän mistä nämä miehet tulevat.

Totta. Nämä pojat ovat niitä, jotka yläasteella ovat olleet kilttejä. Eivät tytöt ole tulleet juttelemaan tai kutsuneet luokkabileisiin

Vierailija
210/239 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän näille pojille kuuluu nyt korona-aikana?

Vierailija
211/239 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli yks noista kerran vastaan Tinderissä. Ei syntyny matchia :D  Se mustatukkanen jolla huulikorut. 

Vierailija
212/239 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ihan ihastuin siihen jolla oli huumeongelma. Toivottavasti on pysynyt irti huumeista ♥️.

Vierailija
213/239 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tästä tehtäisiin jatko-osa missä näytetään mitä pojille nykyään kuuluu.

Vierailija
214/239 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt heidän elämäntyylinsä on normaali, kaikki elää syrjäytyneenä koronan takia! 

Noei, mun mielestä kaks tyyppiä tässä ei ollut edes oikeasti syrjäytyneitä. Sillä CSjohn tyypillä oli kavereita ja tyttis. Se jonka äiti kuollu se kävi koulua ja oli myös kavereita ja ollut useampia kumppaneitakin.

Vierailija
215/239 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt heidän elämäntyylinsä on normaali, kaikki elää syrjäytyneenä koronan takia! 

Noei, mun mielestä kaks tyyppiä tässä ei ollut edes oikeasti syrjäytyneitä. Sillä CSjohn tyypillä oli kavereita ja tyttis. Se jonka äiti kuollu se kävi koulua ja oli myös kavereita ja ollut useampia kumppaneitakin.

CSjohn on muuten nykyään tämän jaksossa esiintyneen tyttöystävän kanssa naimisissa sekä heillä on lapsi.

Vierailija
216/239 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on saanut jatkoa. Nyt esitellään, mitä heille kuuluu 3v myöhemmin. Patrik ei osallistunut ohjelmaan, harmi

CsJohnista jäi epämääränen olo. Jäi fiilis esittämisestä, näyttelemisestä. Hienoa toki, jos elämä sujuu oikeasti hyvin

Jäi hyvä fiilis, että Aaron on päässyt eroon huumeista ja on kokemusasiantuntija. Näytti fyysisesti hyvinvoivalle

Vierailija
217/239 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti nainen nykyään kaikilla pitämässä huolta kun sarjan myötä saivat kuuluisuutta ja statusta.

Vierailija
218/239 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, kun nyt on tullut erikoisjakso. Mitä ajatuksia herätti, itse olin iloinen että etenkin Aaron ja Joni saivat elämäänsä järjestykseen.

Vierailija
219/239 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän vanhempana täti-ihmisenä hämmästelen että näissäkö on Suomen tulevaisuustoivottavasti nuoret saavat ittensä kuntoon tai ei hyvä heilu. Onneksi nää pari saivat ittensä kuntoon. Tää yks jolla oli äiti kuollut pärjäs parhaiten, mutta mitähän kuuluu sille lihavalle pojalle. Henki menee tuolla menolla kun tupakoi.

Vierailija
220/239 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 15v masentunut ADHD tyttö ja ahdistaa hirveästi kun  tajuaa että tuossa voi olla oma lapsen tulevaisuus. Mikään ei kiinnosta, eikä opiskelu eikä harrastukset. Ei ystäviä. Koulussa sentään käy kun on peruskoulu mutta mitään opiskelujuttuja ei halua miettiä.

Koulupäivän jälkeen syö ja istuu koneella. Jossain vaiheessa nukahtaa huppari ja farkut päällä sänkyyn, aamulla samoissa vaatteissa kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän