Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määrittele henkisesti vahva ihminen

Vierailija
23.02.2020 |

Ajatuksia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei itke koskaan. Siis niin kuin minä. En ole itkenyt varmasti kuin joskus reilut 30 vuotta sitten noin 10-vuotiaana.

Vierailija
22/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva on sellainen jota ei kiinnosta muiden mielipiteet ja mitä muut ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pohdi miltä näyttää muiden silmissä tai ahdistu turhaan toisten odotuksista ja mielipiteistä vaan elää kuten itselleen sopii. Ei lannistu vastoinkäymisissä vaan saa lopulta niistö voimaa kehittyä ihmisenä. Osaa kuitenkin myöntää jos on tehnyt itse virheen ilman että se söisi uskoa itseensä. 

Vierailija
24/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neuroottinen, resilientti, stoalainen. Kykenee kuitenkin tuntemaan kaikki normaaliin ihmiseloon kuuluvat tunteet, muttei tee tyhmyyksiä tunteiden vallassa ja tunteiden puoliintumisaika on lyhyt.

Aika korkea rima, mutta varmaan jokainen ihminen haluaisi olla kuvauksen mukainen, jos saisi valita.

Vierailija
25/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suora ja reilu. Ei hauku takanapäin. Toimii kriisitilanteissa. Ei huuda, mutta puhuu selkeästi. Uskaltaa tuntea, mutta ei joudu hallitsemattomana tunteiden valtaan. Huolehtii heikommista. 

Vierailija
26/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää vastoinkäymisiä, sopeutuu uusiin tilanteisiin, tulee toimeen erilaisten ihmisten ja mielipiteiden kanssa, uskaltaa kertoa mielipiteensä ja ajatuksensa ja olla eri mieltä. Ei ulkoista minä-kuvaansa muiden mielipiteiden varaan, mutta huomioi muita ilman, että tekee sen oman hyvinvointinsa kustannuksella. 

Uskaltaa katsoa muita ihmisiä silmiin puhuessaan eikä pidä itseään muita huonompana tai alempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi