Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela maksoi vuokra-asunnon, vuokralainen siirsikin tuet omaan käyttöönsä

Vierailija
23.02.2020 |

Vain Suomessa mahdollista! Suomi-pajatson rahoittajat, eli keskituloiset itse omat kulunsa maksavat ihmiset kustantavat tämän. Pahimmassa asemassa on Suomessa se, joka maksaa omat menonsa itse. Harkinnanvaraiset tuet kasvavat, koska ne ovat isännätöntä rahaa josta ei tarvitse tehdä tiliä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e9b0d7f4-206b-4b0d-b160-bc561b675afa

– Kovin usein Kela maksaa asiakkaansa vuokran kahteen kertaan. Ensin se maksaa vuokran vuokralaiselle, joka ottaa rahat omaan käyttöön. Sen jälkeen se maksaa vielä kahden kuukauden vuokratakuun vuokranantajalle. Ja tämä toistuu ja toistuu, Koivisto kertoo.

- päihderiippuvainen maksaa huumevelkojaan. Lomakuukausina näkyy, että tukia käytetään ikään kuin pikavippeinä hauskanpitoon, Riitta Koivisto kertoo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sosiaalinen turvaverkko on ajettava alas. Loisimisen ja oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Asumistuet ja harkinnanvaraiset sosiaalituet pois kaikilta.

Vierailija
2/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi sosiaalinen turvaverkko on ajettava alas. Loisimisen ja oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Asumistuet ja harkinnanvaraiset sosiaalituet pois kaikilta.

Mitä tästä seuraa, on helposti nähtävissä niissä maissa, joissa ei ole Suomen kaltaista sosiaaliturvaa. Rikollisuus lisääntyy, kun huumeidenkäyttäjät ja muut syrjäytyneet alkavat rahoittaa toimintaansa varastamalla. Yhteiskuntaa, jossa kukaan ei "loisi", ei ole olemassakaan. Aina on tietty joukko ihmisiä, joista ei ole pitämään huolta itsestään. Minä ajattelen heille kohdistetun sosiaaliturvan ikään kuin vakuutuksena, jonka ansiosta saan itse elää verrattain turvassa.

Vierailija
4/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä käytännössä Kelan VIP-asiakkaat saavat vuokriin lähes eur 750/kk.

Vierailija
5/5 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kadehdit noin köyhiä ihmisiä? Olet vinksahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä