Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan laihdu, nyt 59kg ja tavoite 56kg.

Vierailija
23.02.2020 |

Mikä siinä on, että laihduttaminen on niin vaikeaa. Muutin ruokavaliota ja lisäsin liikuntaa, mutta olen vain entistä nälkäisempi. Muutenkin kehon mittasuhteet vaan muuttuu huonommiksi. Hirveän isot reidet ja pohkeet ja hartiatkin levenee. Lisäksi olen lyhyt ja lyhytjalkainen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet aloittaja?

Vierailija
22/26 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen vian tarvitse iso olla, kun se on korvien välissä.

Läskiä korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet aloittaja?

145 cm

Vierailija
24/26 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäsit liikuntaa ja ihmettelet kun on nälkä?

Sitähän liikunta juuri tekee.

Siksi painoa voi pudottaa ja usein suositellaankin tehtäväksi ilman mitään liikuntaa.

Nyt on ihan pakko kysyä, mikä mahtaa olla se taho, joka oikein suosittelee, että painon pudotus tehdään ilman liikuntaa?

Liikunta on äärimmäisen tärkeää, koska laihduttaessa menettää läskin lisäksi myös lihasta. Kuka tahansa normaali ihminen haluaa pitää lihasmassastaan kiinni.

Liikunta ei ole äärimmäisen tärkeää, vaan voi olla haitaksi ihmisestä riippuen. Kukaan ei kuole siihen että osa lihaksista pienenee.

Jos on paljon ylipainoa ja lähtee kuntoilemaan nollakunnolla, pahimmillaan tekee pysyää vahinkoa keholle.

Siksi oikeat ammattilaiset laittavat ENSIN laihduttamaan ja SITTEN aloittamaan liikunnan, saadakseen lihakset takaisin.

Samaan aikaan tehtynä ihminen rasittuu liikaa ja seurauksena on jatkuva nälkä ja iso riski repsahdukseen.

Liikunta on äärimmäisen tärkeää. Kyllästyin 3 vuoden painojennoston jälkeen touhuun ja pidin 6kk tauon jonka aikana olo huononi koko ajan. Tunsin itseni heikoksi ja epävarmemmaksi mitä enemmän aikaa kului. Nyt viikon noston jälkeen lihakset on jo turvonneet hyvin, niin kovin keho haluaa takaisin siihen kuntoon missä olin ennen 6kk taukoa. Se on ihan kreisiä se lihasmuisti. Ruoka maistuu sika hyvältä ja paino nousi heti 3kg. Hyvä ja sähäkkä mieli nyt, mutta vielä tarvitsen muutaman kuukauden ainakin raskasta treeniä että pääsen takaisin sinne missä olin. Tuon 6kk aikana juoksin lenkkejä ja tein kehopaino treenejä hidastaakseni lihasten menetystä ja voin sanoa sen että juokseminen ja kehonpaino liikkeet ei vastaa ollenkaan sitä mitä raavas rauta tekee miehelle. Ihan kuin olisi laitettu töpselistä virtaa kehoon ja heti tuli sellanen hyvä flow päälle muutenkin.

Vierailija
25/26 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo viimeiset kilot ovat vaikeita. Itse nyt 176/71 mitoissa ja tuntuu, että todella tarkkaan saa kaloreita vahtia ja liikuntaa harrastaa, että paino lähtee tuosta tippumaan. Tavoite itsellä n. 65-67 kg.

Miksi niin paljon alapeukkuja?

Vierailija
26/26 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo viimeiset kilot ovat vaikeita. Itse nyt 176/71 mitoissa ja tuntuu, että todella tarkkaan saa kaloreita vahtia ja liikuntaa harrastaa, että paino lähtee tuosta tippumaan. Tavoite itsellä n. 65-67 kg.

Miksi niin paljon alapeukkuja?

No hoikille ollaan kateellisia. Alapeukuttajat itse ylipainoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi