Putous 22.2 oli pohjanoteeraus
Missä ovat käsikirjoittajat sketseille ja ohjaajan ote lepsua.
Roope huutaa, onneksi tv.ssä on mykistysnappula.
Vain Christoffer oli nähnyt vaivaa hahmonsa eteen!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillistä suomalaisissa viihde-ohjelmissa. Hyviä sketsejä on vain murto-osa kokonaisuudesta. Käsikirjoittamisen taso on huono Suomessa johtuen rahasta ja koulutuksen vähäisyydestä.
Aika tyypillistä suomalaista vain haukkua ja kritisoida kaikkea sen sijaan että nauttisi viihdeohjelmasta jos sitä kerran katsoo :D No, suomalaiset ovat kateellista ja negatiivista kansaa joiden on vaikea myötäiloita toisten puolesta tai nähdä mitään hyvää oman maansa jutuissa...
No niinpä näyttää olevan, tekstistäsi oikein huokuu negatiivisuus. 😂 Olet tyyppiesimerkki suomalaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope huutaa, heiluu ja nauraa vauhkona juontopestissään, miksi?
Mua ärsyttää Roopen juonnoissa, kun se pudottaa kirjaimia pois sanoista. Hutiloi.
Roope vaihtoon. En ymmärrä miksi Roope pääsi juontajaksi. Sukulaissuhteet?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, miten edes viitsitte katsoa koko ohjelmaa? Eikö parempaa tekemistä löydy? Meillä sukulainen 9v. on innoissaan ohjelmasta, ymmärrän täysin.
Kohderyhmänä on nykyään lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillistä suomalaisissa viihde-ohjelmissa. Hyviä sketsejä on vain murto-osa kokonaisuudesta. Käsikirjoittamisen taso on huono Suomessa johtuen rahasta ja koulutuksen vähäisyydestä.
Aika tyypillistä suomalaista vain haukkua ja kritisoida kaikkea sen sijaan että nauttisi viihdeohjelmasta jos sitä kerran katsoo :D No, suomalaiset ovat kateellista ja negatiivista kansaa joiden on vaikea myötäiloita toisten puolesta tai nähdä mitään hyvää oman maansa jutuissa...
On ihan oikeutettua kommentoida käsikirjoittamisen tasoa, jos sellaista havaitsee. Estää tehokkaasti nauttimisen viihdeohjelmasta. Joillekin taitaa tosin riittää että ruudusta näkyy tutut naamat aukomassa päätään ja on musiikkia ja värejä ja valoja. Rai-Rai.
Mä tykkään Putouksesta. Ja Roopestakin. En ole mikään älykkö ja juuri nyt elämäntilanteeni on niin rankka, että on ihana katsoa juuri tuollaista hömppää. Salon Seija saa mut nauramaan ääneen. Ai kamala! :D
Tämä kausi on ollut todellinen pohjanoteeraus. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä axl smithiä ja sen rauhallista ja selkeää tyyliä. Hän olis mainio juontamaan putousta
Heikki Kahilaa on ikävä ja hänen kepeää juontamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista sontaa te suostutte katsomaan. Siinä loistaa älyn puute, molemmin puolin ruutua. Tollot!
Viihteen kuuluukin olla älyvapaata!
Yölintu sopisi oikeastikin uutisten lukijaksi. On hyvä. Maikkari, hereillä nyt!
Vaihtakaa Malla Malmivaaran ja Linnean tilalle Krista Kosonen, Armi Toivanen tai se kaulaton näyttelijätär!
En ole koskaan ymmärtänyt näitä nettikeskusteluja jonkun ohjelman haukkumisesta tyyliin miksi katsotte tuollaista roskaa jne. Mä en itse katso moniakaan ohjelmia, joita pidän täysin ala-arvoisina, esim. Temptation Island. Mutta en mene keskusteluihin jankkaamaan, miten ala-arvoista roskaa ohjelma on. En vaan katso sitä, ongelma ratkaistu. Moni tuntuu katsovan Putousta saadakseen haukkua sitä. En ymmärrä ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Putouksesta. Ja Roopestakin. En ole mikään älykkö ja juuri nyt elämäntilanteeni on niin rankka, että on ihana katsoa juuri tuollaista hömppää. Salon Seija saa mut nauramaan ääneen. Ai kamala! :D
Salon Seija on aika oivaltava parodinen hahmo.
Tuollaisia kaakattajia toisinaan tapaa parturin tupliin istuessaan.
Onneksi en käy usein parturissa(olen menninkäinen).
Arvostan eilistä jaksoa. Katsoin n. 10 minuuttia ja nukuin loppuajan. Paras unilääke.
Minä näen paljon hyvää Suomessa ja suomalaisissa, mutta noita mukahauskoja huuto-ja mekastusohjelmiaen suostu katsomaan, ne ovat loukkaus suomalaisten älyä kohtaan.
Mistäkö tiedän, olen vierailuilla pakkokatsonut sen verran, että tiedän. Molemmilla kerroilla sanoin suoraan, etten jaksa tuommoista katsoa ja lähdin kotiin. Sinne jäi minut vierailulle kutsunut nauttimaan ”tv-viihteestä”, ei ole pidetty yhteyttä sen koomin. En kestä tyhmiä ihmisiä.