Putous 22.2 oli pohjanoteeraus
Missä ovat käsikirjoittajat sketseille ja ohjaajan ote lepsua.
Roope huutaa, onneksi tv.ssä on mykistysnappula.
Vain Christoffer oli nähnyt vaivaa hahmonsa eteen!
Kommentit (35)
Roope huutaa, heiluu ja nauraa vauhkona juontopestissään, miksi?
Tämä lintu ja koiratyyppi olisi saaneet pudota alkumetreillä.
Linnulla alapääjutut ja koiratyyppi naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole ammattitaitoa, koulutusta eikä karismaa. Eikä edes ulkonäköä. Yrittää vauhdilla peittää kaiken muun puutteen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lintu ja koiratyyppi olisi saaneet pudota alkumetreillä.
Linnulla alapääjutut ja koiratyyppi naurettava.
Mä tykkään Yölinnusta, johan sen nimikin kertoo, että nyt puhutaan yöjuoksuista.
Koiranainen olis voinut tippu toisena Malmivaaran jälkeen. Kauniit naiset on jostain syystä usein huonoja komediennejä. Poislukien Marilyn Monroe.
Linnulla olisi ollut mahdollisuus kehittyä ihan hyväänkin suuntaan, mutta välitis mauttomat alapääjutut, yök.
Olen vuosia seurannut putousta, eilen oli pakko vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sen täti on sentään nyt häipynyt viihdeohjelmista.
Aika tyypillistä suomalaisissa viihde-ohjelmissa. Hyviä sketsejä on vain murto-osa kokonaisuudesta. Käsikirjoittamisen taso on huono Suomessa johtuen rahasta ja koulutuksen vähäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Linnulla olisi ollut mahdollisuus kehittyä ihan hyväänkin suuntaan, mutta välitis mauttomat alapääjutut, yök.
Olen vuosia seurannut putousta, eilen oli pakko vaihtaa kanavaa.
Totta. Vois enemmän vitsailla lintujutuista. Se oksennus ruuan koristeluksi oli eilen hauska juttu. Ottakaa PPP konsultoimaan, se on lintuhullu!
Putous vs Posse. Kallistun Putouksen puolelle.
Kertokaa mulle, miten edes viitsitte katsoa koko ohjelmaa? Eikö parempaa tekemistä löydy? Meillä sukulainen 9v. on innoissaan ohjelmasta, ymmärrän täysin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä kuraa! Tunsin myötähäpeää jaksoa seuratessa. Ja samaa mieltä Christofferista, ainoa hyvä koko ohjelmassa.
Christofferin jutut ovat alkaneet elämään. Huomaan naureskelevani niille vielä ohjelman jälkeenkin. En mä kerro mitään, salassapitovelvollisuus, älä säkään kerro eteenpäin. Oho Ritva Keräsen talon pohjapiirros käsilaukussani. Hupsista.
Ikävä axl smithiä ja sen rauhallista ja selkeää tyyliä. Hän olis mainio juontamaan putousta
Nyt kyllä luulen, että kaikki ketjun kommentit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö. No, näinhän sitä saa netissä äänensä kuuluville. Voi laittaa pystyyn viestiketjun, jonka kaikki viestit ovat sitä samaa vähän eri sanakääntein.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Roopen juonnoissa, kun se pudottaa kirjaimia pois sanoista. Hutiloi.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, miten edes viitsitte katsoa koko ohjelmaa? Eikö parempaa tekemistä löydy? Meillä sukulainen 9v. on innoissaan ohjelmasta, ymmärrän täysin.
Mitä muuta?
Joo ja oon lapsellinen. Myönnetään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä luulen, että kaikki ketjun kommentit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö. No, näinhän sitä saa netissä äänensä kuuluville. Voi laittaa pystyyn viestiketjun, jonka kaikki viestit ovat sitä samaa vähän eri sanakääntein.
Sinä vai?
Tästä näyttelijäkaartista improvisointiin kykenevät Toffe, Urmas, Pilvi.
Muut oikein ei.
Taso on laskenut kuin lehmänhäntä.
Sarjapudottaja on haukotuttavan kehno.
Ja Roopen omituiset sanapainotukset (mistä Pilvi kerran murjaisi), huutaminen, ainainen räpin änkeäminen joka väliin ja kaverien suosinta... voi ei ei ei.
Tulikokeet olivat Saariluoman ja Paasosen aikaan todella hyviä. Mutta olihan näyttelijätkin eri tasoa.
Sen huomaa, kun joku vanha hahmo tulee vierailulle.
Pilvi ja Toffe ovat kyllä samaa huippuluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillistä suomalaisissa viihde-ohjelmissa. Hyviä sketsejä on vain murto-osa kokonaisuudesta. Käsikirjoittamisen taso on huono Suomessa johtuen rahasta ja koulutuksen vähäisyydestä.
Aika tyypillistä suomalaista vain haukkua ja kritisoida kaikkea sen sijaan että nauttisi viihdeohjelmasta jos sitä kerran katsoo :D No, suomalaiset ovat kateellista ja negatiivista kansaa joiden on vaikea myötäiloita toisten puolesta tai nähdä mitään hyvää oman maansa jutuissa...
Kaikenlaista sontaa te suostutte katsomaan. Siinä loistaa älyn puute, molemmin puolin ruutua. Tollot!
Aivan järkyttävä kuraa! Tunsin myötähäpeää jaksoa seuratessa. Ja samaa mieltä Christofferista, ainoa hyvä koko ohjelmassa.