Ai että tuo mies ottaa päähän!
Kielsin sitä ostamasta olutta päivällä, kun kävimme kaupassa. Yleensä asiasta syntyy sanaharkka, mutta nyt mies suhtautui asiaan harvinaisen rauhallisesti. Olin jo asiasta hyvilläni, kunnes saavuimme kotiin.
Mies sitten mitään sanomatta avasi juhliin tarkoitetun 70€:n viinipullon ja alkoi tyhjentämään sitä suoraan pullon suusta. Vei jo toisenkin pullon johonkin piiloon, etten ota pois. Siis miten helvetissä joku voi olla noin lapsellinen? 😤
Kommentit (13)
Mikä pakotti valitsemaan noin lapsellisen miehen? Oletan ettei ollut ensimmäinen motkotus oluesta.
M
Ratkaisu keskeinen mies. Kun ei saanut kaljaa niin onneksi oli muuta juotavaa. Eihän tuollaista nalkuttajaa kestä selvinpäin.
Itse olet ukkosi vapaaehtoisesti valinnut, joten älä vingu.
Ex-mieheni teki samoin, ja kaiken lisäksi haastoi olemattomista asioista riitää että sai sitten suutuspäissään korkata viinapullon. Ja syyhän oli aina minussa.
Kätevästi sai vieritettyä syyn sun niskoille. Kielsit ostamasta kaljaa, joten juon viinit. Fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu keskeinen mies. Kun ei saanut kaljaa niin onneksi oli muuta juotavaa. Eihän tuollaista nalkuttajaa kestä selvinpäin.
Minä olisin kyllä ostanut kaljat kaupasta, sanoipa vaimo mitä tahansa.
Eroa. Tuskin 1-2 olutta illalla viikonloppuna kaataa suhdetta jos on hyväkäytöksinen, mutta jos lipittää paljon tai usein niin miksi katsoisit sitä. Et voi komennella aikuista miestä, miehillä pitää olla oma harkinta joka toimii.
Ja mikä oli syy sille, että aikuinen oikeustoimikelpoinen mies ei saanut ostaa olutta?
Ei hän ole lapsellinen, vaan alkoholisti.
Olen pahoillani. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
En sietäisi sitä että puoliso alkaisi määräämään mitä ja milloin saan itselleni ostaa. N 57
No miksi sä menet kieltämään aikuista miestä? Tottakai se saa ostaa olutta jos haluaa. Ihan oikein, että avasi viinin. Asenneäijä.
No ei teillä sentään vielä kätkemisleikkejä ole kuten yhdellä tutulla oli. Mies kätki ja vaimo ja lapset haki ja tyhjensi pullot
Mies52v