Missä kaupassa/kaupoissa olet käynyt tänään?
Mulla: Lidl, Ikea, Prisma. Olisin mennyt myös vielä Tokmanniin jos olisin ollut pirteämpi.
Kommentit (38)
Salessa. Ei ollut ihana kassatyttö töissä :(
Tänään en missään, huomenna tod.näköisesti K-marketissa tossa lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se kassatyttö on viettämässä kiihkeää viikonloppua oman poikaystävän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Prismassa oli pakko käydä. INHOAN käydä lauantaina kaupassa noiden saatanan lapsiperheiden takia 😡
Käy ihan aamusta ni on hiljasta.Niin mä teen kun lähen lauantaina kauppaan.Saa ihan rauhassa kulkea vielä joskus 8-9 aikaan.
Itse en tänään jaksanut lähteä kauppaan.Huomenna ois käytävä...
Realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se kassatyttö on viettämässä kiihkeää viikonloppua oman poikaystävän kanssa?
Älä ole ilkeä :( Toisaalta, olet luultavasti oikeassa.
Realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Tyttöystävän
No hetero.
En vielä missään, mutta illalla käyn varmaan Cittarin yhteydessä Kotipizzassa
En vielä missään, mutta 1 h 20 min päästä menen kaljaostoksille k-markettiiin. 😋
Eilen Woolworths, toysRus ja Earthchild
En ostanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Tyttöystävän
No hetero.
Höpö höpö. Ihanasti ihastunut, mutta ei uskalla tehdä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
En vielä missään, mutta 1 h 20 min päästä menen kaljaostoksille k-markettiiin. 😋
Ajattelitko ruveta kaljoittelemaan pyhäpäivänä eli sunnuntaina?
Tänään Kärkkäisessä (ostin pöytägrillin mm.), K-kaupassa ja S- marketissa. Oli rauhallista ( aamupäivällä), kun ei näkynyt noita meluisia lapsiperheitä!
Vierailija kirjoitti:
Tänään Kärkkäisessä (ostin pöytägrillin mm.), K-kaupassa ja S- marketissa. Oli rauhallista ( aamupäivällä), kun ei näkynyt noita meluisia lapsiperheitä!
Eikö tuo Kärkkäinen kuulu boikottilistalle? Itse olen siskolleni marmattanut, kun tilaa tavaraa sieltä.
Kävin kotimatkalla ostamassa siemeniä kevättä varten paikallisella kasvihuoneella.
En missään. Oon niin kipeä että jo keittiöönkin kömyäminen on saavutus.
Prismoillahan oli se 2 päivän lakko, joten en missään.
Zinc
Oletko koskaan katsonut mitä varoituksia tupakka-askien kyljessä lukee?