Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi elää tällaisessa yhteiskunnassa

Vierailija
22.02.2020 |

En tiedä mutta näyttää niin vahvasti hullulta tämä meni maailmassa että enpä tiedä jaksanko edes kauaa katsella tätä. Tuntuu että kaikki vielä kuivuu kokoon ja ihmiset tuhoavat vielä itsensä. Ei mulla muuta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota Jeesus sydämmeesi ja lähde yhdessä läheistesi kanssa Taivaan kotiin!

Täytyy tästä maallisesta elämästä silti ensin selvitä.

Vierailija
22/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä idioottikansaa. Ei tajua että kaikki muut pitää omista eduistaan huolen ja me ollaan täällä, että vie  paitakin päältä. Ja aina kun joku ääliömäinen projekti löytyy, kuten tämä ilmastosekoilu, niin siellähän me ollaan ekana kiekumassa, että me voidaan pelastaa kaikki. Hei ei oo omakaan kuppi täynnä että mitään voisi ammentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Sisällissotaa toivon.

Tämä ja viestin saamat yläpeukut kertookin miten mielenvikaista porukkaa täällä kirjoittelee. Siis et halua elää rauhan ajan yhteiskunnassa, jossa asiat toimii, vaan haluat sotaa? Ymmärrätkö sinä mitä sota tarkoittaa? Ymmärrätkö miten hankalaksi se muuttaisi arkesi?

Hankkiutukaa ammattiauttajan puheille välittömästi.

Vierailija
24/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta tämä elämä on kerrassaan mukavaa ja olen iloinen että saan elää. Suomi on kiva paikka. On rauhallista, turvallista ja puhdasta. Ja kyllä, asun Helsingissä.

Vierailija
25/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äänestäkää vaan naisia jatkossakin päättäviin asemiin, niin sirkus on valmis. Mitä nuorempia, sitä parempi. Tai no, ei sillä iällä oikeastaan ole väliä. Ihan sama.

Vierailija
26/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi rahaa, muuttaisin johonkin saarelle. Joku Seglinge tai Sottunga, sen verran iso, että paikallinen ruokakauppa löytyisi, olkootkin auki vain 2 tuntia päivässä. Joku mukava koira kaveriksi. Nainen olisi kiva myös. Voisi kalastella (inhoan kalaa) ja veneillä (en osaa uida) päivät pitkät ja piut paut antaa maallisille hullutuksille.

Vierailija
27/31 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja viestin saamat yläpeukut kertookin miten mielenvikaista porukkaa täällä kirjoittelee. Siis et halua elää rauhan ajan yhteiskunnassa, jossa asiat toimii, vaan haluat sotaa? Ymmärrätkö sinä mitä sota tarkoittaa? Ymmärrätkö miten hankalaksi se muuttaisi arkesi?

En oikeasti kannata sotaa, mutta olen itsekin heikkoina hetkinä sanonut, että tulisi sisällissota tähän maahan. Tämä nykymeno herättää minussa toisinaan suunnatonta vihaa. Olen vähän päälle viidenkympin, eikä koskaan minun elinaikanani ole ollut  asenneilmapiiri näin kova Suomessa kuin mitä se tällä hetkellä on.

Ammattiauttajasta ei ole mitään apua, koska sairaus on ympäröivässä yhteiskunnassa ja maailmassa.

Vierailija
28/31 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti kannata sotaa, mutta olen itsekin heikkoina hetkinä sanonut, että tulisi sisällissota tähän maahan. Tämä nykymeno herättää minussa toisinaan suunnatonta vihaa. Olen vähän päälle viidenkympin, eikä koskaan minun elinaikanani ole ollut  asenneilmapiiri näin kova Suomessa kuin mitä se tällä hetkellä on.

Ammattiauttajasta ei ole mitään apua, koska sairaus on ympäröivässä yhteiskunnassa ja maailmassa.

Siis sun asenteesi on tuollainen ja se on jotenkin yhteiskunnan syytä? Toivot ihmisten kuolemaa ja kaiken tuhoutumista.

Vierailija
29/31 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on kyllä idioottikansaa. Ei tajua että kaikki muut pitää omista eduistaan huolen ja me ollaan täällä, että vie  paitakin päältä. Ja aina kun joku ääliömäinen projekti löytyy, kuten tämä ilmastosekoilu, niin siellähän me ollaan ekana kiekumassa, että me voidaan pelastaa kaikki. Hei ei oo omakaan kuppi täynnä että mitään voisi ammentaa.

Samaa mieltä. Paljonko onkaan vuosittaiset päästöt esim. rajan takana Pietarissa, jossa on yhdessä kaupungissa lähes Suomen verran ihmisiä!  Suomi kuitenkin on suurelta osin metsää ja meillä on valtavat hiilinielut omasta takaa.  Samaan aikaan maamme päättäjät miettii keppiä ja maksuja kansalle ilmaston pelastamiseksi.  Hullua tämä onkin kun vertaa esim Hong Kongin, Pietarin tai Moskovan vuosipäästöihin...

Vierailija
30/31 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu koska se hitaasti muutetaan. Et ymmärrä miksi ellet ymmärrä kuka maailmaa johtaa. Sitä johtaa raha ja rahasuvut. He ovat päättäneet että me saamme kuolla, kärsiä ja sairastaa.

Tämä maailma ei näkisi nälkää päivääkään ilman näitä valaistuneita paholaisia.

Vierailija
31/31 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu koska se hitaasti muutetaan. Et ymmärrä miksi ellet ymmärrä kuka maailmaa johtaa. Sitä johtaa raha ja rahasuvut. He ovat päättäneet että me saamme kuolla, kärsiä ja sairastaa.

Tämä maailma ei näkisi nälkää päivääkään ilman näitä valaistuneita paholaisia.

Tämä on niin totta kun olla voi.

Esim. Tietääkö monikaan että 2008 talouskriisi oli tekemällä tehty? Silloin rikkaista rikkaimpien piirissä kiersi pankkien lähettämä

salainen muistio jossa selitettiin miten voidaan seuraavaksi riistää lisää rahaa keskiluokalta ja varsinkin köyhemmiltö.

Ratkaisu keinottely jossa miljoonat menettivät kotinsa ja joka oli alkusykäys kriisille. Toki rikkaat hyötyivät tuolloinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan