Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin tapailumiehelle, ettei tarvi tulla, koska vetkutteli

Vierailija
22.02.2020 |

Ollan tapailtu yli kuukausi, ei mitään vakavaa. Tänään iltapäivällä piti nähdä mun luona. Laitoin aamulla viestiä, johon hän vastasti nyt vasta. Kuulemma heräilee ja on krapulassa. Sanoin, että jatkaa uniaan, jos väsyttää, ei tarvi tulla mun, koska en ole krapulalääke ja ei välitä mun ajasta. Mies sanoi, että on pahoillaan ja ymmärtää täysin.

Mielestäni toimin oikein, mutta huono fiilis tuli kuitenkin.
Miksi miehet on tollasia? Meillä on ollut kivaa yhdessä ja sovittiin oikein, että ollaan kivoja toisillemme. Juupa juu. Miehille ei riitä mikään. Jopa vapaassa tapailussa pitää olla paska.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä sanoin yhdelle etten jaksa ku oli toinen toyboy tulossa tänne.

Vierailija
42/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aviomies täysjuoppo. Että ei kateeksi käy. Monella muullakin miehenä alkkis,mutta kulissia pidetään yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni av mamma puolustele omaa miestään. Kun nekin juo perheen rahat.

Vierailija
44/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet juo ja pettää,naiset istuu lapsilauman kans kotona ja aihe vapaa sivulla🌞

Vierailija
45/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama,eilen ja tänään rällää. Maanantaina töihin. Onneks ke saa lapsilisää.

Vierailija
46/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein. Naiset on pomoja.

Vierailija
47/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla hoivavietti ja eivät osaa olla ilman miestä. Sit valitetaan. Itse elän itsenäistä elämää. Mukavaa.

Vierailija
48/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on aikaisemmin ollut hauskaa, ja tälle kertaa ei mennyt kaikki putkeen. Mies paljastuikin ihmiseksi, eikä täydelliseksi. Jätä mies ja jatka täydellisen elämän etsintää.

Juopoksi tuo taisi paljastua :/

Vierailija
49/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuule,

Etkö ymmärrä, että teillä ei ole suhdetta. Miekkosellasi ei ole mitään velvoitteita sinua kohtaan. Toki asia on myös toisinpäin.

Ap:lla näyttää menevän homma tunteisiin. Siinä vaiheessa olisi hyvä lopettaa koko juttu.

Näin juuri!

Vierailija
50/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova alkoholin käyttäjä jos potee krapulaa puoleen päivään?oikeesti?toihan yleensä merkki että ei käytä usein kun tulee kunnon krapula,itellä ei tule ees viidenkää päivän putken jälkeen.

Vierailija
51/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä! Itse olen myös opetellut viime aikoina tekemään näitä "itsekkäitä" ratkaisuja. Sovittu, että nähdään vaikka lauantaina ja puhuttu asiasta useampaan otteeseen, ja sitten lauantaina tuleekin joskus klo 16 joku oksentava hymiö ja "hirvee olo". Olen sitä mieltä, että jos mies välittäisi, niin haluaisi pitää juhlinnan niissä rajoissa, että pystyy näkemään toista.

Ei tuollaista tarvitse katsella. Siis etenkin, kun se on tuota jo tapailuvaiheessa, kun itsestä yleensä koetetaan antaa vielä vähän todellisuutta parempi kuva.

Vierailija
52/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pysty ymmärtämään, että miten naiset voivat olla näin tyhmiä. Jos miehellä on krapula, niin hän ei tunne omia rajojaan. Voin kertoa, ettei ole ainoa ongelma, vaan jatkossa niitä tulee olemaan lisää. Juokse.

Vierailija
53/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista tarvitse katsella. Siis etenkin, kun se on tuota jo tapailuvaiheessa, kun itsestä yleensä koetetaan antaa vielä vähän todellisuutta parempi kuva.

Eikö heidän suhde ollut lähinnä FWB tyyppistä, eli ei mitään vakavaa, vapaata tapailua/seksiä. Tähän kuvioon ei tunteet sovi mukaan. 

Vierailija
54/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö heidän suhde ollut lähinnä FWB tyyppistä, eli ei mitään vakavaa, vapaata tapailua/seksiä. Tähän kuvioon ei tunteet sovi mukaan. 

Mä harrastan käytöstapoja jo ihan kavereidenkin kanssa, vaikkei kuvioissa olisi seksiä tai mitään. Siis sitä, että jos jotakin on sovittu, niin ei olla hirveässä "huhhuh en tiiä pystynkö" -krapulassa sinä sovittuna päivänä. Sen verran luulisi jokaisen aikuisen ihmisen osaavan tekemisiään hallita ja haluavan toisten ihmisten aikaa arvostaa.

Vierailija
55/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kyllä mahdollista löytää mies, joka arvostaa sinua. Jätä tuo mahdollisimman äkkiä.

Vierailija
56/56 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se oo sulle tilivelvollinen. Te vaan tapailette.