Sanoin tapailumiehelle, ettei tarvi tulla, koska vetkutteli
Ollan tapailtu yli kuukausi, ei mitään vakavaa. Tänään iltapäivällä piti nähdä mun luona. Laitoin aamulla viestiä, johon hän vastasti nyt vasta. Kuulemma heräilee ja on krapulassa. Sanoin, että jatkaa uniaan, jos väsyttää, ei tarvi tulla mun, koska en ole krapulalääke ja ei välitä mun ajasta. Mies sanoi, että on pahoillaan ja ymmärtää täysin.
Mielestäni toimin oikein, mutta huono fiilis tuli kuitenkin.
Miksi miehet on tollasia? Meillä on ollut kivaa yhdessä ja sovittiin oikein, että ollaan kivoja toisillemme. Juupa juu. Miehille ei riitä mikään. Jopa vapaassa tapailussa pitää olla paska.
Kommentit (56)
Helpoin tapa olisi ollut yksinkertaisesti olla vastaamatta viesteihin. Tiedäthän, että myös miehet tekevät sampoin.
Huvittavaa miten tästäkin ketjusta käy ilmi, kuinka alkoholi on Suomessa niin normaali osa kulttuuria. Jos miehesi olisi hillunut huumeiden voimalla ja siksi nukkunut pitkään, koko ketju olisi täynnä narkkari-huutelua, mutta pikku kaljaveikkosta suorastaan puolustetaan. Onneksi muutama fiksukin kommentoija on joukossa.
Näättekö päivittäin tai lähes päivittäin vai kerran/pari viikossa? Jos näätte usein, niin ei mun mielstä oo kovin vakavaa jos joskus nukkuu myöhään eikä pidä sovituista aikatauluista kiinni. Jos taas näätte kerran viikossa niin eipä osoita suurta kunnioitusta sua kohtaan tollanen käytös ja ymmärrän että harmittaa.
Oisittehan te voineet sopia krapulapano treffit.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten tästäkin ketjusta käy ilmi, kuinka alkoholi on Suomessa niin normaali osa kulttuuria. Jos miehesi olisi hillunut huumeiden voimalla ja siksi nukkunut pitkään, koko ketju olisi täynnä narkkari-huutelua, mutta pikku kaljaveikkosta suorastaan puolustetaan. Onneksi muutama fiksukin kommentoija on joukossa.
No voi hyvänen aika taas.. valot saa laittaa päälle.
Baariin mennään, kun halutaan nähdä kavereita. Jotkut ovat vesilinjalla, jotkut ottavat muutaman ja jotkut taas vetävät lärvit. Tämä on tosiasia.
Jos 'tapailumies' on ollut baarissa edellisenä iltana, niin hyvin suurella todennäköisyydellä hänellä on vähintäänkin univelkaa, yleensä kuitenkin myös krapula. Miksi siis ehdoin tahdoin pitää seuraavaksi aamupäiväksi varata joku parisuhdejuttu? En itse alkaisi heti pitää toista rapajuoppona, ellei tuo ole jatkuvaa.
Muussa tapauksessa ap vaikuttaa kontrolloivalta, jos odotti, että baariin voi mennä yhdelle, ja kymmeneksi kotiin nukkumaan, että on aamulla freesinä tapailunaista varten.
Teit oikein. Annoit viestin, että sinun luokse ei tarvitse krapulaisena tulla. Jos hän vielä haluaa tavata sinut, hän toivottavasti ymmärtää, että kun on tapaaminen sovittu, ei edellisenä iltana parane vetää perskännejä.
Pidä jatkossakin huoli, että sinun rajojasi kunnioitetaan. Jokaisessa meissä on vikamme, mutta parisuhteessa jokaisen pitää tehdä selväksi ennen kaikkea itselleen, millaisia virheitä on valmis sietämään, ja millaisia ei missään tapauksessa.
No eihän sitä nyt heti aamulla jaksa suhun pusseja tyhjentää, jos on koko yön ollut toisen naisen luona.
Zinc
Siis olette sopineet näkevänne iltapäivällä ja kun hän iltapäivällä herää ja laittaa viestiä, suutut? Kyllä minäkin tykkään viikonloppuisin nukkua pitkään, ihan iltapäivään en, kun menen ajoissa nukkumaan. Mutta jos ulkona tulisi vaikka pilkkuun asti oltu, niin ihan hyvin voisi unta riittää iltapäivään.
Täh? Ok. Nyt on jokin naisten logiikan lopputentti menossa, Ymmärränkö oikein:
sinä: ei tarvi tulla
mies: okei, ymmärrän
sinä: höh, miehet ei tajua mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariin mennään, kun halutaan nähdä kavereita. Jotkut ovat vesilinjalla, jotkut ottavat muutaman ja jotkut taas vetävät lärvit. Tämä on tosiasia.
Jos 'tapailumies' on ollut baarissa edellisenä iltana, niin hyvin suurella todennäköisyydellä hänellä on vähintäänkin univelkaa, yleensä kuitenkin myös krapula. Miksi siis ehdoin tahdoin pitää seuraavaksi aamupäiväksi varata joku parisuhdejuttu? En itse alkaisi heti pitää toista rapajuoppona, ellei tuo ole jatkuvaa.
Muussa tapauksessa ap vaikuttaa kontrolloivalta, jos odotti, että baariin voi mennä yhdelle, ja kymmeneksi kotiin nukkumaan, että on aamulla freesinä tapailunaista varten.
No onhan tuo mieheltä wajakkia toimintaa. Ei paljon kunnioitus ilmene tarinasta. Ja itse olen melko perso päihteille ja juhlinut varmasti riittämiin elämän aikana, mutta kanssaihmisiä kuitenkin kunnioitan sen verran ettei päihteet sotke luvattuja menoja.
Kerrankin menin lääkärin kanssa sokkotreffeille railakkaan illan jälkeen. Tasapainotila kohdalleen hatzeilla ja goksuilla heräämisen jälkeen, eikä nainen huomannut mitään. Päin vastoin, kikatteli jumalattoman zharmin edessä kuin pikkutyttö.
Vierailija kirjoitti:
Teit oikein. Annoit viestin, että sinun luokse ei tarvitse krapulaisena tulla. Jos hän vielä haluaa tavata sinut, hän toivottavasti ymmärtää, että kun on tapaaminen sovittu, ei edellisenä iltana parane vetää perskännejä.
Pidä jatkossakin huoli, että sinun rajojasi kunnioitetaan. Jokaisessa meissä on vikamme, mutta parisuhteessa jokaisen pitää tehdä selväksi ennen kaikkea itselleen, millaisia virheitä on valmis sietämään, ja millaisia ei missään tapauksessa.
Lisäys vielä, että kumppaniksi pitää valita henkilö, jolla ei ole niitä virheitä, joita et voi sietää. Jos et kertakaikkiaan voi sietää sitä, että toinen vetää silloin tällöin sellaiset kännit, että on seuraavana aamuna krapulassa, et kehittele suhdetta sellaista harrastavien tyyppejen kanssa. PISTE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin näen kavereita eniten kotonamme tai heidän kotonaan. Laitetaan usein yhdessä ruokaa, pelataan lautapelejä, saunotaan jne. Tällasissa aikuisten ihmisten illanvietoissa säästää rahaa, on paremmin aikaa, tilaa ja rauha nähdä muita ja vaihtaa kuulumisia. Jossain baarissa ei edes kuule mitään saati löydy välttämättä edes tilaa isommalle porukalle. Lisäksi koko ilta on pakko tilata juomia, vaikka sitä limpparia sit, teki mieli tai ei. Musta baareissa hilluminen on aika teinien juttu ja omat kaverit menee kyllä baariin nimenomaan kun haluavat juoda, mutta riippuu kai siitäkin, missä päin maata asuu, millaisissa porukoissa liikkuu tai minkälaisia kämppiä ihmisillä sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisittehan te voineet sopia krapulapano treffit.
Tai vaikka yhdys sanojen kirjoitus treffit. Krapulassa keksitään yhdyssanoja. Voisi olla hauskaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttäytyy noin, koska naiset sallii sen. Säkin varmaan vielä lähetät anteeksipyynnön ja jatkat seksileikkejä sen kanssa.
Laskepa joutessas kuinka moni tässäkin ketjussa haukkui ap:n takakireäksi huumorintajuttomaksi kontrollifriikki pikkupilluksi ja mieti sen jälkeen pieni hetki että mistä naiset sen sietämisen oppii.
Ap kuule,
Etkö ymmärrä, että teillä ei ole suhdetta. Miekkosellasi ei ole mitään velvoitteita sinua kohtaan. Toki asia on myös toisinpäin.
Ap:lla näyttää menevän homma tunteisiin. Siinä vaiheessa olisi hyvä lopettaa koko juttu.
Luultavasti sai joltain alle 30, niin ei nyt joku 44v harppu jaksa kiinostaa seuraavana päivänä.
Tossa on muutama vaihtoehto, mutta mä ihailen ap:n jämäkkyyttä. Olisin pelastanut itseni monelta, jos olisin ollut yhtä jämerä näiden kanssa ja heti kättelyssä tehnyt selväksi ettei miten vain käyttäydytä. Munkin ex teki noita tempauksiaan, ja ne vain pahenivat ajan myötä. Mies on joko ollut jonkun naisen luona (ja yleensä vaisto kyllä kertoo siitä vaikka mikään muu ei kielisikään) tai ilta mennyt muuten tosi pitkäksi, mutta hölmösti hoidettu sinun osaltasi. :(
Onko miehestä kuulunut vielä? Melko helpolla luovutti, mutta harmillinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tossa on muutama vaihtoehto, mutta mä ihailen ap:n jämäkkyyttä. Olisin pelastanut itseni monelta, jos olisin ollut yhtä jämerä näiden kanssa ja heti kättelyssä tehnyt selväksi ettei miten vain käyttäydytä. Munkin ex teki noita tempauksiaan, ja ne vain pahenivat ajan myötä. Mies on joko ollut jonkun naisen luona (ja yleensä vaisto kyllä kertoo siitä vaikka mikään muu ei kielisikään) tai ilta mennyt muuten tosi pitkäksi, mutta hölmösti hoidettu sinun osaltasi. :(
Onko miehestä kuulunut vielä? Melko helpolla luovutti, mutta harmillinen juttu.
Kuulunut mitä? Ap perui treffit koska mies ei vastannut viestiin heti. Treffit piti olla iltapäivällä, mies vastasi iltapäivällä ja kertoi krapulastaan ja nukkumisestaan ettei ap:n tarvitse ihmetellä miksei vastannut aikaisemmin. Ei mies sanonut, että hänelle ei sovi tavata eikä että on edelleen krapulassa tai väsynyt. Kaikki juoppo ja ällöttävä kommentit on ihan täällä keskusteluissa keksittyjä. Normaalia baari-illan/pitkään valvomisen jälkeistä väsymystä ja lievää huonoa oloa mikä on mennyt ohi, kun on saanut kunnolla levätä. Mies on saattanut heräillä hetki sitten, juoda kahvit ja käydä suihkussa. Katsoa puhelinta tarkentaakseen aikaa koska näkevät, mutta sai kiukuttelua vastaukseksi niin mitä tuohon muuta voi, kuin keksiä itselleen illaksi muuta ohjelmaa?
No onpa kauheaa. Mies on perjantai-iltana ottanut kuppia ja nukkui pitkään. Mitä sitten? Teillä ei edes ole vakava suhde ettekä olleet sopineet mitään tyyliin "Nähdään klo. 14 leffateatterissa" tms.
Itsehän olisin tehnyt mitä huvittaa jos ei äijästä kuulu mitään ja antanut sen itse ottaa yhteyttä. Olisin voinut kutsua kylään illemmalla tai vaikka itse mennyt sinne, viemisinä olutra parantamaan krapula. Sitten olisin pannut sitä ja lähtynyt jatkamaan iltaani joko hänen kanssaan tai ilman.
Se on vaan tapailumies, eikö pointti nimenomaan ole pitää vaan hauskaa?