Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkullista - itsetehtyjä laskiaspullia!

Vierailija
22.02.2020 |

Leivoin viime viikonloppuna 18 pullaa, ja laitoin puolet pakkaseen. Nyt kävin hakemassa Lidlistä kuohukermaa, ja kaapista löytyy myös tarjousmansikkahilloa. Halpaa... ja herkullista. Maksatte kuitenkin itsenne kipeäksi näistä kaupoissa myytävistä valmiista laskiaspullista.

T. Lidl-mies.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis piti olla laskiaispullia..

Vierailija
2/5 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en aio maksaa itseäni kipeäksi valmispullien tähden. Voisin muuten vaikka maksaakin, mutta vaikka kuinka olen etsinyt, en ole löytänyt valmistajaa, joka enää osaisi leipoa pullia ilman palmuöljyä. Siispä leivon pullat itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä käytät kaupan hilloa?

Pelkkää sokeria.

Älytöntä vaivautua leipomaan ja tehdä yhtä huonoa kuin teolliset tuotteet🙄

Vierailija
4/5 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita sen olla pitää! kirjoitti:

No en aio maksaa itseäni kipeäksi valmispullien tähden. Voisin muuten vaikka maksaakin, mutta vaikka kuinka olen etsinyt, en ole löytänyt valmistajaa, joka enää osaisi leipoa pullia ilman palmuöljyä. Siispä leivon pullat itse.

Näinhän se on, ja laitoin itse reilusti voita ja maitoa taikinaan. Voita ei kannata säästää, mutten pullista tulee kuivia kuin sämpylät, mutta niissä kuitenkin sokerinen maku.

T. Lidl-mies.

Vierailija
5/5 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sä käytät kaupan hilloa?

Pelkkää sokeria.

Älytöntä vaivautua leipomaan ja tehdä yhtä huonoa kuin teolliset tuotteet🙄

Kyllä Lidlin mansikkahillot ovat ihan hyviä - mansikat ovat liian kalliita, jos niistä tekee hilloa itse, siinä tulee hillolle liikaa hintaa.

T. Lidl-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi