Miten Sanna Marinilla on noin hehkeä, rypytön iho?
Olen nainen ja ihailen Sannan ihoa. Ei näytä ikinä edes väsyneeltä, aina niin freesin näköinen.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaariperheen lapsi. Tämä on empiiristä tietoa, että kasvavat onnellisemmassa ja stressittömämmässä ympäristössä.
"empiiristä tietoa"
Taisi jäädä koulut käymättä?Mitä erikoista tuossa ilmaisussa on? Empiirinen tieto tarkoittaa kokemusperäistä tietoa. Kirjoittajan kokemuksen mukaan sateenkaariperheiden lapset kasvavat onnellisemmassa ja stressittömämmässä ympäristössä.
Aika harvalla taitaa olla kokemusta sekä sateenkaariperheessä että heterovanhempien perheessä kasvamisesta...
Ei tuo Ohisalokaan mikään mahoton ryppynaama oo.
Mä olin samanlainen, naama ei vaan kehittänyt ryppyjä eikä juonteita. Se on osin geeneistä kiinni, voi siihen tietty ittekkin vaikuttaa eli ei passaa polttaa eikä ryypätä eikä syödä kovin huonosti.
En vielä viiskymppisenäkään ole mikään rusina moneen muuhun verrattuna, juonteita tietysti on tässä iässä mutta varsinaisia ryppyjä ei näy.
Ja hyvä meikki tekee kummia.
Hyvät geenit eikä tupakoi, ainoa valitettava piirre on sokea usko sosialismiin.
Rypytön? Eihän hän ole edes neljääkymmentä, on vasta 34! Todella nuori. Rypyt ovat vielä valovuosien päässä.
Vierailija kirjoitti:
Rypytön? Eihän hän ole edes neljääkymmentä, on vasta 34! Todella nuori. Rypyt ovat vielä valovuosien päässä.
Täsmentäisin: rypyt ovat toisessa päässä.
Eniten ihailen hänen kykyään sietää paineita ja stressiä tuossa asemassa. Esim. Rinnehän vanheni olemukseltaan 20 vuotta ollessaan lyhyen ajan vastaavassa asemassa.
Kommentoidessaan on kyllä kuin joku robotti. Ei silmiään räpäytä, päätä kyllä nyökyttelee sanojensa tahtiin. Käyttää varmaan jotain, rauhoittavia ehkä.
Ei kai ton ikäisellä pitäskään olla ryppyjä? Mä oon 33v ja ei mulla ainakaan oo ryppyjä. Jos siristän silmiä niin niiden ulkonurkkiin tulee vähän semmoset "naururypyt", mutta ei muuten ole. Olen tupakoinut tosi nuoresta asti mutta lopetin noin vuosi sitten, syynä mm. se että tupakoivilla iho vanhenee ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ihailee toisen naisen ihoa. Juupa juu.
Ihan niin, ihan niin, naiset ovat kateellisia, kieroja otuksia jotka vain haukkuvat ja vihaavat muita naisia. Tämänhän sinä halusit sanoa, eikös vain? Kannattaisi yrittää tutustua ihan oikeisiin naisiin ja vähentää jollain naisvihasaiteilla roikkumista.
Kyllä minä "tyypilliset suomalaiset" kasvonpiirteet omaavana ja ikäisekseni aika ryppyisenä naisena ihailen monenkin naisen ulkonäköä, esimerkiksi juuri kuulasta, sileää ja kiinteää ihoa ja elegantteja kasvonpiirteitä. Minunhan pitäisi palstamiesten mukaan kateellisena vihata ja haukkua näitä naisia eikä missään tapauksessa myöntää, että he ovat kauniita. Toki toivoisin itsekin voivani näyttää samalta, mutta en minä heitä haukkumalla kaunistu ja muutenkaan suhtautumiseni kanssaihmisiin ei ole loputtoman katkera ja kaunainen. Ihailen myös sitä, että joillakin naisilla on luontainen tyylitaju ja nämä onnistuvat näyttämään klassisen tyylikkäiltä hyvin arkisissakin vaatteissa. En minä heitäkään kiukkuisena kadehdi, vaan yritän ottaa heidän ulkoasustaan vinkkejä omaan pukeutumiseeni.
Ehkä sinä miehenä tunnet pelkkää kitkeränkatkeraa kateutta ja kiukkua niitä miehiä kohtaan joilla on itsellesi toivomiasi ominaisuuksia, mutta älä nyt luule, että kaikki naisetkin ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
sopivasti sluibaillut koulussa. yläasteen päästötoikkari alkoi seiskalla ja lähestulkoon reputti yo- kirjoitukset
Selittelee köyhällä lapsuudella. Oli mullakin köyhä, mm. nukuin samassa huoneessa muiden perheenjäsenten kanssa kun ei ollut tilaa, kiusattiin, en pahemmin tehnyt läksyjä, lintsailin ja silti lähdin peruskoulusta 8,3 keskiarvon kanssa.
Todelliset haasteet tulevat vasta lukiossa ja jos se on vielä helppoa niin todellisuus voi valjeta yliopiston pääsykokeissa. Itse tuijottelin tyhjää paperia ja ei mitään asiaa hakemalleni linjalle.
Käyttää vegekosmetiikkaa, jossa ei ole eläimistä ainesosia.
ei ole harrastanut painolla jojottelua 10v lähtien,kuten useimmat voimamammat. Se nimittäin tuhoaa hyvin ihon .
Kyllä monilla tulee ensimmäiset, pienet rypyt siinä 30 korvilla ja itselleni jo 25-vuotiaana vaikka en tupakoi, ota aurinkoa tai käytä alkoholia.
Sanna Marin on kyllä huomattavasti rypyttömämpi kuin esimerkiksi Li Andersson joka on Marinia nuorempi.
Mikäli Hubotit-sarjasta tehtäisiin suomalainen versio, Sanna olisi kyllä hyvä siinä.
On kasvissyöjä. Se todella vaikuttaa asiaan. Tiedän omasta ja lähipiirin kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hänellä paljon sileämpi iho kuin esim. Katrilla ja Marialla, jotka ovat samaa ikäluokkaa. Tosin uskokaa tai älkää, niin Sannan isällä oli pitkään sileä iho, perinyt ehkä sen.
Ihmettelin myös Katrin ja Marian ryppyjä, kun eivät ole lähelläkään neljääkymppiä.
Antti Häkkäsellä on myös melko kuulas ja sileä iho.
Olutta. Paljon B-vitamiinia. Pitää ihon hyvänä.
N18
Kylpee veressä kuin Erzsebet Bathory keskiajalla.