Miten Sanna Marinilla on noin hehkeä, rypytön iho?
Olen nainen ja ihailen Sannan ihoa. Ei näytä ikinä edes väsyneeltä, aina niin freesin näköinen.
Kommentit (95)
Oletko nähnyt Marinia vapaa-ajalla uimahallissa tai juuri heränneenä?
Meikit tekee oikeasti aivan hiton ison eron naamassa ja sen huomaa vasta kun ne poistaa..
Musta se on oudon näköinen, aina sama lasittunut katse.
Sannaa ei ole eläessään naurattanut ja ei ole tullut naururyppyjä. Se on supertosikko
Ei ole joutunut huolia kantamaan, niin ei ole mennyt otsa ryppyyn.
No Sanna on niin nuori vielä, rypyt tulevat vasta sitten joskus lähempänä 4-kymppiä.
Ei kai 34-vuotiaalla voisi rypyjä ollakaan?!
Sateenkaariperheen lapsi. Tämä on empiiristä tietoa, että kasvavat onnellisemmassa ja stressittömämmässä ympäristössä.
No aika normaali 34-vuotiaan iho. Sekakäyttäjillä voi toki olla jo siinä iässä kovasti ryppyjä.
Mä olen supernauraja silti ei ryppyjä ja 36v. Geenit.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen supernauraja silti ei ryppyjä ja 36v. Geenit.
Nauru nimenomaan pitää ihon rypyttömänä, koska kasvolihakset saavat liikuntaa.
Geenit. Itselläni samanlainen iho ja ikää 44v.
sopivasti sluibaillut koulussa. yläasteen päästötoikkari alkoi seiskalla ja lähestulkoon reputti yo- kirjoitukset
Eihän se nyt tuossa iässä mitenkään tavatonta ole!
Onhan hänellä paljon sileämpi iho kuin esim. Katrilla ja Marialla, jotka ovat samaa ikäluokkaa. Tosin uskokaa tai älkää, niin Sannan isällä oli pitkään sileä iho, perinyt ehkä sen.
Miksi aloitusviestissä piti ilmoittaa että olet nainen? Koska jos mies kehuisi jonkun naisen rypytöntä ihoa niin vastaanotto olisi ollut vihaista ja loukkaantunutta siitä kuinka miehet esineellistää naisia ja ihailee nuoruutta?
Kyllä nainen on tekopyhä olento.
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaariperheen lapsi. Tämä on empiiristä tietoa, että kasvavat onnellisemmassa ja stressittömämmässä ympäristössä.
"empiiristä tietoa"
Taisi jäädä koulut käymättä?
Sannan iho on kuulas ja hehkuva ilman meikkiäkin.
Nainen ihailee toisen naisen ihoa. Juupa juu.
Se on androidi, katsokaa vaikka sen silmiä, liian "nukkemaiset" ollakseen ihmisen.