Miten Sanna Marinilla on noin hehkeä, rypytön iho?
Olen nainen ja ihailen Sannan ihoa. Ei näytä ikinä edes väsyneeltä, aina niin freesin näköinen.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ❤️ Niin ihanan sinisilmäisiä.
Eiköhän syy ole sama kuin Jenni Haukiolla :)
Itsekin käytän niin tunnistan.
Botox?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan iho on kuulas ja hehkuva ilman meikkiäkin.
Näkee ettei ole ollut paljoakaan finnejä tai aknea. Hyvä ihon kunto. Ehkä normaali iho eli helppo hoitaa.
Ei akne aina arpeuta, päinvastoin rasvainen iho suojaa rypyiltä. Itselläni oli akne ikävuodet 11-35 (kunnes muista syistä lopetin maitotuotteiden käyton), ja nyt 40v on todella hyvä iho. Ei ole ryppyjä eikä juonteita, vain ihohuokoset erottuu naamasta (niinkuin kenellä tahansa ei-filtteroidyllä ihmisellä).
No hänellä on ehkä botoxia. Otsa ei liikahdakaan.
Mutta hampaat kaipaa kipeästi oikomista. Kauhee risutarha.
Sanna on narsisti ja käyttää varmasti hyvän määrän rahaa erilaisiin kauneuspalveluihin. Hän myös syö terveellisesti ja monipuolisesti, varsinkin aamuisin.
Kamoon, kyllä vanhenemisen merkit alkaa siinä 27+. Jotkut on itse niin ryppysiä että sokeita pienille rypyille. Moni käy kauneushoidoissa botox ym. reippaasti alle 30v säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kamoon, kyllä vanhenemisen merkit alkaa siinä 27+. Jotkut on itse niin ryppysiä että sokeita pienille rypyille. Moni käy kauneushoidoissa botox ym. reippaasti alle 30v säännöllisesti.
Ei kyllä ala.
Katsotaan sitten kun Sanna on 46. Tai 50. Tuolla tahdilla ei hyvältä näytä..
Se on se bohofiltteri ja hillitön määrä pakkelia.
Botoxin ansiosta. Siksi nuo hymytkin ovat noin jäykkiä.
Tämä kysymys oli hyvä ja helppo kysyä, kun kohde on 34v.
Kummasti 45 täyttäneiden ihoista ei näytä kysytä..
Nimenomaan on. Ohisalon naama näyttää pitkälti yli viisikymppisen naamalta, aivan valahtanut ja roikkuva. Paitsi että kaikilla viisikymppisilläkään ei roiku noin pahasti.