Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meikkivoide saa näyttämään ihoni vanhalta ja väsyneeltä?

Vierailija
22.02.2020 |

Eikö meikin idea ole juuri piristää niitä kasvoja? Vai käytänkö vääränlaista tuotetta? Olen yli 30-vuotias nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keltapohjaiselke ihollelaitetaan punapohjaista väriä, niin lopputulos on harmaa. Voisiko olla syy?

Oletko varmasti ostanut meikin asiantuntijalta? Että sitä on levitetty koko naamalle?

Vierailija
2/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät todellakin väärää tuotetta väärä sävy ja rasvaisuuden puute tuotteessa. Oikea saa kasvosi hekumaan ihan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytän keltaista meikkivoidetta ja ihoni sävy on kuulas harmaaseen vivahtava. Olen siis todella vaalea, jopa kalpea. Siksi oikean meikkivoiteen sävyn valitseminen on ongelma. Jos laitan punapohjaista meikkivoidetta olen todella kalpea ja jos keltasävyistä niin tulos on luonnottoman kellertävä. Myös jos meikkivoiteen koostumus on paksua niin kasvoni on kuin kiiltävää muovailuvahaa. Ihoni on sekaiho eli finnejä tulee mutta pintaiho on kuivahkoa. Ap

Vierailija
4/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, eikä ole väliä, millainen voidetyyli tai mikä värisävy. Näkyy erityisesti valokuvissa. Oon sis lopettanut meikkivoiteiden käytön kokonaan. Säästän noin 40€/puteli.

Vierailija
5/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet meikkivoiteet kuivahtaa iholle ja kertyy juonteisiin.

On joitain tuotteita jossa kosteuttava efekti säilyy koko päivän. Koreassa käytetään paljon iholle suihkittavia kosteutusvesiä jotka saa ihon freesiksi pitkin päivää

Mulla toimii parhaiten että nukkuu hyvin, silloin iho palautuu normaalitilaan. Tummat silmänaluset on ollut mulle suurim syy meikin käyttöön. Toinen on hyvät rasvat, joita syö, esim.hamppuöljy, ne kosteuttaa sisäisesti. Kolmas on kylmä vesi. Kylmä vesipesu kasvoille aktivoi verenkiertoa, ihoon tulee terve väri.

Harrastan myös avantouintia, se on paras nuorennuskeino, virkistää ja aktivoi kehoa.

Vierailija
6/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vain ohuesti peittävää, ei-mattaista meikkivoidetta. Panosta laatuun, jolloin pigmenttipitoisuus on korkea - eli tuotetta ei tarvita paksua kerrosta. Mikäli oma väri ei löydy valmiista tuotteista, osta kahta ja sekoita. On oikeasti todella nopea homma sekoittaa pari pisaraa kämmenselällä. Näin voi myös yhdistellä mattameikkivoidetta ei-mattaiseen, jolloin lopputulos on mattavoidetta kuulaampi, muttei kiiltävän hikisen näköinen, kuten "glow"-tuotteilla helposti tulee. Vältä levittämistä suupieliin ja silmien nurkkiin ja alle, sillä juonteisiin kerääntyessään meikki saa näyttämään vanhenmalta ja juurikin väsyneeltä taikinanaamalta.

On parempi myös antaa ihon "virheiden" kuultaa läpi kuin yrittää peittää kaikkea. Lopputulos on raikas ja luonnollinen. Paksu pakkelikerros on eloton ja ruma, ei toimi livenä.

Vierailija
7/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa:

Kosteutus meikin alle on tärkeää! Itsellä toimii parhaiten marketin hajustamaton kosteusvoide, joka on ohutta ja imeytyy nopeasti. Myös päivittäinen pesu cognac-sienellä pitää ihon hyvänä, kun kuollut ihosolukko kuoriutuu hellävaraisesti pois. Nämä tuotteet eivät myöskään ärsytä tai tuki ihoa - ainakaan omaani.

Ja puuterin kanssa malttia, mikäli sitä käytät. Osta puuterisivellin, ja käytä vain t-alueelle.

Vierailija
8/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumene cc-voide?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän