Kuuluuko viedä kukkia pienimuotoiseen ja yhdistettyyn vihkimis- ja kastetilaisuuteen?
Kommentit (15)
Minä en veisi, vaan ennemmin jonkin lahjan vauvalle.
Ei kuulu viedä. Tilaisuuden järjestäjä on hommannut sinne kukkia yms. somisteita, jos on halunnut. Häälahjan voi viedä, tai lahjan vauvalle, parhaassa tapauksessa jotain mistä on iloa koko perheelle.
Kukat kuihtuvat nopeasti pois, joten en veisi. Veisin jotain pysyvää vauvalle.
Ei hääparille tai kastetilaisuuteen vieraat tuo kukkia. Lahjoja kyllä viedään.
t. useissa häissä ja kastetilaisuuksissa ollut
No ei, juhlan järjestäjä on yleensä laittanut teeman mukaiset koristelut joihin sinun kukkasi ei välttämättä sovi lainkaan. Hääparille ja/tai vauvalle kuuluu viedä lahja.
Kukkia viedään vain synttäreihin, valmistujaisiin tai hautajaisiin. Ei hääjuhlaan tai kastetilaisuuteen.
Kaksi lahjaa yksillä bileillä?
Ei onnistu!
Vierailija kirjoitti:
t. useissa häissä ja kastetilaisuuksissa ollut
Kyllä kastetilaisuuksiin tuodaan kukkia. Se ei tokikaan ole pakollista, mutta vasta saimme itse monta kimppua, kun lapsemme kastettiin.
Ei, eihän niitä vielä erikseen järjestettyihin häihin ja ristiäisiinkään. Ei niillä oikein ole siellä mitään funktiota jos juhlien järjestäjä on kuitenkin hankkinut jonkinlaisen (harkitun) kimpun kahvipöytään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. useissa häissä ja kastetilaisuuksissa ollutKyllä kastetilaisuuksiin tuodaan kukkia. Se ei tokikaan ole pakollista, mutta vasta saimme itse monta kimppua, kun lapsemme kastettiin.
Joo niin tuodaan, itsekin olen niitä piilotellut keittiön nurkkaan.
Ehdottomasti kukkia! Niin nimppareille, synttäreille, valmistujaisiin, häihin kuin ristiäisiin!
Kyllä veisin.