Mitä sinun lauantaipäivän suunnitelmiin kuuluu?
Ainakin täällä Helsingissä sataa.... Joten olisko kalsarikännipäivä..... :D
Kommentit (30)
Lenkille pitäisi lähteä ihan just. Ärsyttää jo ennalta likaiset koirat, voisi välillä olla satamatta.
Mitähän muuta. Pyykinpesua, siivousta. Ei kai mitään erityistä.
Olen yksin kotona enkä aio mennä ulos, koska luvassa on kovaa tuulta ja räntäsadetta. Suunnitelmissa oli ommella vanhoista lakanoista tyynyliinoja yms., mutta huomasin että tarvitsen ompelukoneeseen varaosan, jota ei saa ennen kuin maanantaina. Jossain vaiheessa pitää katsoa loppuun elokuva Viimeinen yhteys, joka jäi kesken eilen. Kotona ei ole yhtään leipää, joten ehkä voisin kokeilla leivän leipomista ostamassani silikonikääreessä (siis tällainen: https://anna.fi/ruoka/lekue-leipakaare-koekaytossa )
Ollaan lomalla. Illalla lähtee kone.
Parin tunnin päästä pitää luovuttaa huone.
Huomenna pestään pyykkiä ja pitää muistaa lataa bussilippu.
Peruslauantai eli pyykinpesua, aikaa perheen kanssa, kuntosali, kirjan lukemista, tv:tä illalla.
Lapsilla hiihtoloma päättymässsä. Olimme lomareissulla ja olen ollut jo 3 päivää töissäkin. Lapset saa päättää mitä haluavat tehdä tänään, kun on viimeisiä lomapäiviä.
Ehkäpä luistelua ja laskiaispullien leipomista.
Taidenäyttely kiinnostaisi, mutta tuskin lapsia se kiinnostaa.
Lapset olleet yökylässä, tässä me aikuiset heräillään pikkuhiljaa. Rauhallinen aamupala, lehtien lukemista. Sit jos kävis apteekissa ja kaupassa, lapset kotiutuvat puolilta päivin. Iltapäivä kotona oleilua, pyykinpesua, ruoanlaittoa. Alkuillasta sukulaislapsen synttärit, joissa meneekin loppuilta.
Yksi olut. Pyykinpesua, ruuanlaittoa. Haaveilen erakoitumisesta. Enää 1600 päivää ja lapsi on aikuinen. Sitten olen vapaa.
Nukuin hyvin ja nyt teen ylitöitä tuplaliksalla valtiolle. Myöhemmin lenkki & sauna.
Suunnitelmissa nukkua vielä pari tuntia, ja sen jälkeen ruoan laittoon. Illemmalla vielä kauppaan, ja ehkä katson jonkun hyvän leffan kanssa. Kivaa lauantaita kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä minä myös. Ratsastustallilla menee parisen tuntia. Sitten pitäis työpapereita käydä läpi. Kolmen päivän oikeudenkäynti (3 törkeää veropetosta) tulossa reilun viikon päästä ja paperia niin pirusti (1900 s veroviranomaisten lausuntoja, laskuja ja tiliotteita...…)….
Jos sais lisäksi hieman kotihommia tehtyä ja sivusilmällä seurattua tvstä urheilua, niin päivä olis siinä kasassa..... :)
F
Miksi valitsit rikollisuran?
Miksi sinä valitsit koomikon uran?
Siksi etten tarvitse lauantaita käyttää veropetosteni selvittelyyn.
Kohta nukkumaan kun koko viime yö meni ryypätessä kotona. Pelasin koneella ja katselin striimejä. Illalla varmaan perus krapula touhuja. Pitsaa ja korjaussarjaa.