Mitä sinun lauantaipäivän suunnitelmiin kuuluu?
Ainakin täällä Helsingissä sataa.... Joten olisko kalsarikännipäivä..... :D
Kommentit (30)
Helsingissä minä myös. Ratsastustallilla menee parisen tuntia. Sitten pitäis työpapereita käydä läpi. Kolmen päivän oikeudenkäynti (3 törkeää veropetosta) tulossa reilun viikon päästä ja paperia niin pirusti (1900 s veroviranomaisten lausuntoja, laskuja ja tiliotteita...…)….
Jos sais lisäksi hieman kotihommia tehtyä ja sivusilmällä seurattua tvstä urheilua, niin päivä olis siinä kasassa..... :)
F
Järjissäni pysyminen. Lapset heränneet kello kuusi, minkä jälkeen on jo ehditty katsoa telkkaria, syödä aamupala, piirtää, leikkiä, levitellä kiviä(?) ja hokea 20000 kertaa äitiäitiäiti. Nyt pakenin lukkojen taakse vessaan ja kohta lähden jumppaan.
Iltapäivällä sitten Hoploppia tai jotain muuta yhtä hauskaa.
Ajattelin mennä suokkiin käppäilemään, satoi tai paistoi.
Makaan sohvalla ja selaan AVtä
Tuottavuus 0, kuten muinakin päivinä.
Helsingissä minäkin. Aamukahvin jälkeen korkkasin aamukaljan ihan ton pskailman kunniaksi. Katson Himavisaa ja arvailen biisejä noiden kilpailijoiden mukana :D
Olen suunnitellut suihkuun menoa reilun tunnin, ehkä kohta saan aikaiseksi. Sit vien koiran ulos. Mies on auttamassa kaveriaan muutossa, eli saan hengailla itsekseni kotona. Oletettavasti kuuntelen noloja biisejä, juon bisseä ja jammailen. Saatan imuroida jos jaksan.
Lapseni on tulossa syömään päivällä. IIllemmalla ystävän nelikymppiset.
Lapseni on tulossa syömään päivällä. IIllemmalla ystävän nelikymppiset.
Ootan että pyykit kuivuu, käyn ehkä salilla ja haluaisin venytellä kunnolla. Ja olisi kiva vihdoin löytää joku hyvä kirja kirjastosta. Ulkoilusta tuskin tulee mitään.
Tänään pyykkäystä, siivousta, kaupassa ja kirpparille käyntiä. Sitten saunaa, telkkarin kattomista, nettiä, viiniä, hyvää syömistä jne. Täydellinen lauantai päivä tulossa ihan itseni kanssa eli parhaassa seurassa :D
Olen maalla sukulaisilla. Kaikki muut nukkuvat vielä, minä heräsin jo ennen kuutta vessaan ja aamupalalle. Olen raskaana ja jos en saa yöllä/aamulla vessahätään herättyäni välittömästi syötyä jotakin, tulee oksennus. Johtuukohan siitä, että yöllä verensokeri laskee.
Tänään suunnitelmissa aloittaa uuden kirjan lukeminen, sukulaisten kanssa seurusteleminen ja illalla hirsisaunan pehmeisiin löylyihin.
Kalsarikännit olis just sitä mitä minä tarvitsisin. Valitettavasti on perheellisen velvollisuuksia ja rästiin jääneitä kotitöitä.
Eli. Juon nyt kahvia. Sitten lakanat pyykkiin, pari ruokakattilaa hellalle, tiskiä, makuuhuoneen siivousta, työvaatepyykkiä, työsaappaiden desinfiointia, kissanhiekanvaihtoa, koirankusetusta, kauppareissua, vähän lisää ruuanlaittoa, kodinhoitohuoneen raivausta.
Illalla saunaa ja vähän sihijuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä minä myös. Ratsastustallilla menee parisen tuntia. Sitten pitäis työpapereita käydä läpi. Kolmen päivän oikeudenkäynti (3 törkeää veropetosta) tulossa reilun viikon päästä ja paperia niin pirusti (1900 s veroviranomaisten lausuntoja, laskuja ja tiliotteita...…)….
Jos sais lisäksi hieman kotihommia tehtyä ja sivusilmällä seurattua tvstä urheilua, niin päivä olis siinä kasassa..... :)
F
Miksi valitsit rikollisuran?
Pesen pyykkiä ja katson snooker shoot out-turnausta, en laita nenääni ulos talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
F
Miksi valitsit rikollisuran?
Miksi sinä valitsit koomikon uran?
Lähden miehen luo. Suunnitelmissa syömistä, saunomista ja seksiä.
Nyt pötköttelen vielä hetken. Syön kevyen aamupalan ja puolen päivän jälkeen menen ystävien kanssa brunssille. Illemmalla voisi käydä vaikka uimassa kun lupaa vesisadetta tänne koko illaksi.
Mulla on tylsää. Juon kahvia ja syön graavilohivoileipää.
Aamutuimaan klo 05 hain ABC:ltä sapuska-aineet nakkisoppaan.
Ajattelin pukea sadevaatteet päälle ja ruveta haravoimaan pihaa kevättä varten.
Kevätkukkia voisi laittaa ruukkuihin, vaikka naapurilla palaa vielä jouluvalot pihakuusessa ja joulutähdet ikkunoissa.
Neulon, keitän kahvia, syön suklaata, neulon, otan nokoset. Katson elokuvia.
Mukavaa kun on ns. huono ilma, ei tarvitse edes teeskennellä aikeita poistua kotoa tai tehdä mitään.
Gradun kirjoittaminen :\ Ja jos ilmat sallii, niin illemmalla lenkki ja sauna. Jotain hyvää ruokaa tai herkkuja.
Odotan että lapsi herää, jotta voimme katsoa Toy Story 3 loppuun, eilen jäi kesken. Olen itse enemmän innoissani tästä kuin lapsi. Lounaaksi kokkaan marokkolaista kanapataa, illaksi haen vähän naposteltavaa ja viiniä kun mies kotiutuu töistä.