Pesettekö pyykkiä 22 jälkeen kerrostalossa?
Kommentit (32)
En tod.! Tosin joku tässä yhtiössä käyttää pesukonetta lähes joka yö. No, onneksi ei kuulu liian häiritsevästi kuitenkaan. Toki osalle talon asukkaista voi olla paljonkin häiriötä. Enhän tiedä kuinka kaukaa tuo ääni meille kantautuu.
Pesen, jos siltä tuntuu. Sama muissakin metelöaskareissa. Hiljaisuusaika on vain suositus ja noudatan sitä, kun se sattuu osumaan pirtaani, en muulloin. Eipä ole valituksia tai tuimia katseita rapputovereilta toistaiseksi tullut.
Vain jos on ihan pakko. Sitä paitsi yleensä olen siihen mennessä jo nukkumassa.
En pese ja itselläni olen pitänyt takarajana jo klo 21.
En aloita uutta koneellista, mutta jos klo 22 on aiemmin aloitettu pesu kesken, en pysäytä konetta vaan annan sen tietysti jauhaa loppuun.
En, mutta välillä aloitan ohjelman kuudelta aamulla. Kone on niin hiljainen ja tasapainottaa pyykit automaattisesti että meteliä lähtee vasta linkousvaiheessa jolloin hiljaisuus on ehtinyt päättyä.
Pesen useinkin. Ei ole käynyt mielessäkään, ettei saisi. Kuuluu normaaleihin elämisen ääniin, kuten suihkussakäyntikin.
Päivällä pestään sekin joskus ajateluttaa kun on ylimääräistä esim verhojen pesua tällä viikolla että häiritseekö.
En laita uutta koneellista pyörimään, mutta jos aiemmin aloitettu koneellinen venyy yli kymmenen, niin annan pyöriä loppuun.
Uusi talo, naapureista ei kuulu mitään ääniä.
Taloyhtiössämme järjestyssäännöissä lukee: "klo 22:00-09:00 on kielletty soitto, laulu ja muu häiritsevä elämä". Joten en tee mitään noista ko. ajankohtana.
Vierailija kirjoitti:
En. Talon järjestyssäännöt kieltää. 22.00 hiljaisuus.
🤣🤣🤣 Luuletko OIKEASTI, että jotkut vtun järjestyssäännöt menevät lain edelle? Jokaisella on täysi oikeus pestä pyykkiä ihan milloin itse lystää, siitä pitää huolen LAKI.🤦🏼♀️
Pesin silloin kun tein kolmivuorotyötä. En pyydä anteeksi, ei ole ollut minun idea että yhteiskunnan pitää pyöriä 24/7.
Eikö kaikkien pitäisi jo osata sopeutua siihen? Yhä enemmän kauppojakin alkaa olla öisin auki.