Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina ihastuu miehiin, jotka eivät ole hyväksi minulle?

Vierailija
21.02.2020 |

En todellakaan tiedä, mut jos joku keksii ja vieläpä keinon päästä siitä irti niin voisiko kertoa? Oon kyllästynyt kiinnostumaan aina sellaisista miehistä, jotka on jo päällepäin niin kriminaalin näköisiä kuin voi olla. Sit luonteelta epävakaita ja arvaamattomia eikä todellakaan mitään avioliittomatskua. Kun voiskin kiinnostua jostain perus-Pekka insinööristä, jolla on siististi kammattu tukka, paksut silmälasit, kapeat hartiat ja lysy ryhti ja joka olis oikeesti hyvä mies. Mut ei. Aina niitä tatskattuja arpisia ns jännämiehiä joita ei koskaan voi kesyttää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihanaa ja kiihottavaa kun mies pieksee alkukantaisesti silloin tällöin. ❤️

Vierailija
2/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten mitään välimallin tyyppejä oo huomannu? Mulla on tuommonen parrakas, raamikas ja tatuoitu tyyppi ihan aviomiehenä. Eikä yhtään hullumpi tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat ihanan jänniä ja pahoja.

Vierailija
4/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran saanut kunnon alfaurokselta pataan, niin ei jotkut rimpulat kiltit toimistorotat jaksa enää koskaan innostaa.

Vierailija
5/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jännitys milloin tulee seuraava lyönti on vaan NIIN kiihottavaa ja sitten kun se viimein mäjähtää naamaan tai vatsaan niin orgasmit tulee melkein saman tien. Jonkun sivistyneen tutkijatyypin tai kukkakauppiaan kanssa elämä olisi megatylsää.

Vierailija
6/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies-alfojen kanssa parisuhteessa on ihaninta tietoisuus siitä kuinka sellainen mies hurmaa helposti lukemattomia muita naisia, mutta vetää turpaan vain sitä omaa rakasta. Se saa tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi.

Vierailija
7/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut pitkiin ja komeisiin miehiin. Niin kuin kaikki muutkin naiset.

Vierailija
8/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin elämään itsesi kanssa, niin että saat vahvan tunteen siitä että mies ei ole sinulle mikään tarve ja turva, vaan pärjäät aivan itse. Kun se oma itsetunto on kunnossa, niin silloin ne narsistiset hyväksikäyttäjät eivät edes yritä saada sinua pauloihinsa, sillä tietävät että et mene siihen halpaan, vaan jatkavat etsimään sitä heikkoa luonnetta, joka on helppo saada riippuvaiseksi itsestään, narsistit kun tunnetusti tahtovat tuntea olonsa äärimmäisen tärkeäksi...

Vierailija
9/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päinvastoin. Kiinnostaa vain kaikin puolin kunnolliselta päällepäin vaikuttavat. Silti en ole yhtään hyvää löytänyt. Viimeisin insinööri kärsi uhkapeliriippuvuudesta ja oli kuumaa-kylmää-tyyppi.

Vierailija
10/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ulìen huutelut jänñämiehistä ovat totisinta totta

Vierailija
11/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on! Nainenhan laulaa radiossa:

Vaikka oot kiltti ja kiva sekä kunnollinen, ja mun tunteita kunnioitat

Haluun gansterin herkän ja vaarallisen, jolla on huonoja ideoita

Vierailija
12/12 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on! Nainenhan laulaa radiossa:

Vaikka oot kiltti ja kiva sekä kunnollinen, ja mun tunteita kunnioitat

Haluun gansterin herkän ja vaarallisen, jolla on huonoja ideoita

Jota sitäkään ei voi yleistää kaikkien tai edes useimpien naisten ajatukseksi.