Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multitaskaatko suihkussa? Uuden tutkimuksen mukaan yksi kahdestakymmenestä MYÖNTÄÄ kakkaavansa suihkussa.

Vierailija
21.02.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kyselyn-hammentava-tulos-nain-moni-…

60% miehistä ja 74% naisista virtsaa suihkuun, lakkaaminen suihkussa on myös selvästi yleisempää naisilla n 10% kuin miehillä 5%.
Kolmannes naisista tyydyttää itseään suihkussa kun miehillä luku on noin joka kymmenes.
Muistattehan että nopeat suihkut ovat ILMASTOTEKO! Itsensätyydyttäminen ja lakkaaminen suihkussa kuluttavat huomattavasti lämmintä vettä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat aamusuihkussa

Vierailija
2/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä hämmentävin tulos on, että yksi kolmestakymmenestä vastaajasta, eli reilu 3 prosenttia, kertoi ulostaneensa suihkussa."

Voisiko mitenkään olla, että muutavat ovat vain ymmärtäneet kysymyksen väärin: että onko ulostanut suihkussa käymisen yhteydessä (eikä suihkussa ollessaan)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ylläriripuli on yllättänyt itseni suihkussa ollessani enkä ole jaksanut siirtyä pöntölle. Olen siis paskonut tietoisesti suihkuun useammankin kerran.

Vierailija
4/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti multitaskaan. Opin tämän kiire aikoina, kun asuin kauempana työpaikalta. 

Piti herätä jo 04:30 ja silti tuli aina kiire töihin. 

Samaan aikaan pesin hiuksia, hampaita ja ajoin partaa suihkussa. 

Siitä se sitten jotenkin tarttui ja jäi tavaksi.

Zinc

Yritän olla multitaskaamatta silloin, kun olen vapaalla, mutta helposti se menee siihen työaamu rutiiniksi aivan vahingossa vapaallakin.

Vierailija
5/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suihkussa sontiminen mitenkään eriskummallista minusta ole. Aika usein teen sitä itsekin, varsinkin silloin jos on vatsa löysällä ja joutuisi huuhtomaan hanurin puhtaaksi vedellä muutenkin. On paljon työläämpää silloin jos uloste on kiinteää ja runsasta, silloin joutuu jalalla survomaan pökäleitä lattiakaivoon.

Vierailija
6/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Ei kai kukaan terve ihminen pasko suihkussa. Se haju ja sotku! Kusen nyt juuri ja juuri ymmärrän.

Vierailija
7/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Ei kai kukaan terve ihminen pasko suihkussa. Se haju ja sotku! Kusen nyt juuri ja juuri ymmärrän.

Samaan viemäriin se paska pöntöstäkin menee. En nyt ehkä uuden treffikumppanin suihkuun päästäisi ripulia kuitenkaan.

Olen ihan terve joskin työskentelen luovalla alalla enkä ehkä siksi ole niin kiinni konventioissa.

Vierailija
8/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse r*nkkaan suihkussa, voi lennättää minne haluaa ilman pelkoa sotkusta, vesihän se huuhtelee :-)

Vierailija
9/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pissaa enkä kakkaa suihkussa. Meillä on vessanpönttö sitä varten.

Vierailija
10/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa rusautan paskat aina suihkussa tai altaassa.

Vierailija
11/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan viemäriin se paska pöntöstäkin menee. En nyt ehkä uuden treffikumppanin suihkuun päästäisi ripulia kuitenkaan.

Olen ihan terve joskin työskentelen luovalla alalla enkä ehkä siksi ole niin kiinni konventioissa.

Ihan aidosti nyt kiinnostaisi, että menetkö esim. kyykkyyn ripuloidessasi suihkussa vai annatko paskan valua jalkoja pitkin ja roiskua seinille ym? 😂

Vierailija
12/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallissa rusautan paskat aina suihkussa tai altaassa.

Jaahas, sarjakakkaaja?!

Vierailija
13/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkk!!!

Vierailija
14/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haet tässä ILMASTOTEKOA, niin se suihkuun pissaaminen on juurikin sitä.

Siinä ei ole mitään väärää. Virtsa on hyväksi jaloillekin, estää jalkasieniä.

Itse asiassa katsoisin jopa oudolla ihmistä, joka ei virtsaa suihkuun jos suihku on muutenkin ajankohtainen - silloin ei tarvitse erikseen pönttöön virtsata vaan mennään suihkuun ja annetaan tulla. Kokeilkaa, mikään ei tunnu paremmalta!

Vierailija
15/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ripulin annan valua vaan jalkoja pitkin, kun suihkussa olen.

Vierailija
16/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja kiitos illan nauruista 😂

Vierailija
17/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aidosti nyt kiinnostaisi, että menetkö esim. kyykkyyn ripuloidessasi suihkussa vai annatko paskan valua jalkoja pitkin ja roiskua seinille ym? 😂

Tähtään kyykkyasennossa siihen ritilään ja annostelen perärei’älläni sontaa siihen tahtiin, että se soljuu viemäriin sotkematta paikkoja.

Olen paskonut toisinaan (harvoin) suihkuun jo pitkään. Harjoitus tekee tässäkin mestarin. Lämmin vesi saa kakkaamisen tuntumaan todella hyvältä ja suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
18/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoista se on huonon ravinnon kanssa. Perse ei pidä kun suoli on tulehtunut

Vierailija
19/19 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

semmoista se on huonon ravinnon kanssa. Perse ei pidä kun suoli on tulehtunut

?

Minulla ei olisi mitään ongelmaa pidätellä ripulia pöntölle saakka. Suihkussa on vain helppo päästää ripuli ulos kun takapuolen saa helposti kuurattua samassa yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi