Meillä on aloittanut töissä yksi nainen...
Ja olen vähän ihmeissäni hänen kanssaan. Hän on rankasti ylipainoinen, mitä en ole koskaan voinut sietää naisessa (ällöttävää). Mutta hän on todella mukava ja iloinen. Fiksun oloinen ja kiva, mutta sellainen rempseä. Hyvä huumorintajukin on. Kiinnostuksen kohteetkin ovat samoja meillä. Nyt huomaan että ajattelen häntä näin vapaa-ajallakin. Vaimo löytyy, mutta ei oikein nyt kiinnosta olla hänen kanssaan. Jos tämä uusi työkaveri olisi hoikka, olisin ongelmissa. Onneksi ei ole. Mutta ajattelen häntä silti koko ajan. Huomasin tuossa yhtä sarjaa katsoessani miettiväni, että tykkäisiköhän hän siitä. Tulee mieleen kaikenlaisista asioista. Ja hymyilyttää.
Kommentit (56)
Naisen tarinana peukut olis toisinpäin.
Ryhäytä sitä valasta!
Ei ihastuminen minusta vaadi seksuaalista vetoa. Se tulee sitten jälkeenpäin.
Minusta tuntuu, että sinulla on emotionaalista vajausta suhteessasi vaimosi kanssa. Toisin sanoen kaipaisit henkistä yhteyttä, jota ei nyt ole (onko joskus ollut?) Suhteen ulkopuoliseen ihmiseen keskittyminen ei auta. Päin vastoin. Huomioi vaimoasi tavallista enemmän ja näe vaivaa sen yhteyden luomiseen. Minä uskon, että se tyydyttäisi sinut lopulta paremmin kuin nykyinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihastuminen minusta vaadi seksuaalista vetoa. Se tulee sitten jälkeenpäin.
Jännä. Mulle ihastuminen on nimenomaan se seksuaalinen veto mitä tuntee jotakuta kohtaan. Rakastuminen on sitä mikä menee henkiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap päädy työkaverinsa petiin, vaikka ihastustaan yrittää kieltää. Kun ilmeisesti ap:n vaimokaan ei aluksi ap:tä sytyttänyt, mutta ap lähti mukaan kuitenkin eli ap on antavaista sorttia.
Tuskin. On korkea moraali. Korkea kynnys pettää. Ja se työkaveri ei tosiaan viehätä "sillä lailla".
Antavainen en ole, kun menee kauan, että pääsen siihen asti. Kahden kanssa olen elämässäni ollut. Vientiä olisi ollut, mutta kun en syty niin sen syty. Vaimo oli sinnikäs.
Etkö just aiemmin sanonut, että pettäisit jos nainen olisi hoikka? Mutta nyt sanot, että et petä koska sulla on korkea moraali. En ymmärrä sun logiikkaa.
Naisen kirjoittama aloitus. Ja kaiken lisäksi huono.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat tytöt ja mopedit ovat samanlaisia; niitä on kiva ajaa - kunnes kaverit saavat selville.
Kuulostaa teinin tai huonoitsetuntoisen ajatuksilta. Aikuiset eivät tee elämänsä valintoja muiden ihmisten mielipiteiden perusteella vaan just niinkuin itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjän tekstiä.
Eipä sinunkaan ulkonäössäsi ole hurraamista.
En ole pettänyt, enkä pettäisi.
Ja ulkonäkö on ihan ok. Pidän itseni kunnossa ja komeaksikin on haukuttu. Mikä sinua risoo?
Typerä aloituksesi. Sinulla on vaimo.
Äidin ulkonäkömielipidettä ei lasketa.
Vaikka on naimisissa tai parisuhteessa, voi ja saa silti ihastua muihin ihmisiin. Se on täysin normaali ja luvallinen tunne. Siinä tilanteessa jokainen tekee sitten omat päätöksensä.
Tässä aloituksessa on paljon tekopyhiä ja hätääntyneitä kommentteja. Ap on normaalissa tilanteessa, jossa suuri osa pitkässä suhteessa olevista ihmisistä on jossain kohtaa. On täysin normaalia ihastua toiseen ihmiseen. Oman puolisoni kanssa aina puhutaan avoimesti ihastuksista, sillä se on hauskaa. Ihastuksethan ovat ohi meneviä, ellei niiden vuoksi jotenkin reagoi, tunteitahan ne vain ovat. Eivät tarkoita sitä, että omassa parisuhteessa jokin olisi vinksallaan. Kukaan ei myöskään omista ketään, vaikka olisi naimissa. Jokaisen kuuluu erota, jos ei enää ole tyytyväinen suhteeseensa.
Ap siis itsekin myöntää, että on tyytynyt nykyiseen vaimoonsa. Nähdäkseni valtaosalla parisuhteessa olevista miehistä tilanne on tämä. Nyt uusi työkaveri onkin jotain sellaista, jota vaimo ei ole. Ap, miehenä neuvon, että tee niinkuin hyvältä tuntuu. On sinun vuorosi saada haluamasi.
Onpas täällä moraalista väkeä, saa kai sitä nyt puhua/ihastuakin, jos ei petä. Suljetteko te miehenne kellariin töihin lähtiessänne? Lisäksi, jos se uusi tyyppi olis mies ja ap vaan tykkäis jutella sen kanssa niin ei ap:ta kukaan homoksi haukkus. Miksi nainen ja mies ei vois olla vaan kavereita/ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ap siis itsekin myöntää, että on tyytynyt nykyiseen vaimoonsa. Nähdäkseni valtaosalla parisuhteessa olevista miehistä tilanne on tämä. Nyt uusi työkaveri onkin jotain sellaista, jota vaimo ei ole. Ap, miehenä neuvon, että tee niinkuin hyvältä tuntuu. On sinun vuorosi saada haluamasi.
Voi kun mun ihastuksellekin joku olis kertonut samaa ja olisi päättänyt jättää vaimon jota ei rakasta. Pelkäsi kuitenkin lasten kärsivän ja jäi liittoon. Nyt elää kulississa ja seksittömässä liitossa ja kärsii. Ja minä kärsin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sua huoli kumminkaan, anna olla
On ihan selvästi kiinnostunut. Hakeutuu seuraani ja katselee "sillä lailla". Keksii tikusta asiaa.
Niinhän ne hullut aina luulee..
Olet selvästi ihastunut/ kiinnostunut. Eihän siinä mitään, joskus vain käy noin vaikkei se ulkoinen olemus olisikaan sellainen mitä olisit halunnut.
Minä olen juuri tuollainen nainen, jota ihailet vaikka hän on ”ruma”. Sitten kun kasvat oikein isoksi pojaksi, niin voit saada tällaisen naisen. Kannattaa pysyä omassa liigassa.
Saa kai sitä sarjoista jutella. Tuskin vaimokaan pahastuisi. Nenä kiinni omassa puhelimessaan koko ajan.