Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä on aloittanut töissä yksi nainen...

Vierailija
21.02.2020 |

Ja olen vähän ihmeissäni hänen kanssaan. Hän on rankasti ylipainoinen, mitä en ole koskaan voinut sietää naisessa (ällöttävää). Mutta hän on todella mukava ja iloinen. Fiksun oloinen ja kiva, mutta sellainen rempseä. Hyvä huumorintajukin on. Kiinnostuksen kohteetkin ovat samoja meillä. Nyt huomaan että ajattelen häntä näin vapaa-ajallakin. Vaimo löytyy, mutta ei oikein nyt kiinnosta olla hänen kanssaan. Jos tämä uusi työkaveri olisi hoikka, olisin ongelmissa. Onneksi ei ole. Mutta ajattelen häntä silti koko ajan. Huomasin tuossa yhtä sarjaa katsoessani miettiväni, että tykkäisiköhän hän siitä. Tulee mieleen kaikenlaisista asioista. Ja hymyilyttää.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vastaavaa ole koskaan missään tapahtunut aikaisemmin, paitsi vaimo

Vierailija
22/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyydytä se henkinen puolesi työpaikalla sitten ja muut touhut vaimon kanssa tai rehellisesti eroa ja tee mitä lystäät

Ihan varmasti kävisi ero enemmänkin mielessä, jos olisi nätti tämä työkaveri. Mitähän jos se saa päähänsä laihduttaa. On sen näköinen, että voisi olla tosi nätti. Nyt on varmaan parikymmentä kiloa ylipainoa. Olen itse urheilullinen, niin siksi kammoksuttaa. Välillä käy mielessä, että olisi mukavaa vaimonkin kanssa jutella niin. Olen yrittänytkin, mutta en saa vastakaikua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vastaavaa ole koskaan missään tapahtunut aikaisemmin, paitsi vaimo

Ihastun todella harvoin. Tai ehkä nyt ei voi edes puhua ihastumisesta, kun en tunne fyysistä vetoa tähän työkaveriin. Vaimoakaan en alun perin huomannut, mutta hän piti päänsä. Oli kuulemma päättänyt saada minusta miehen itselleen, ja otti. Hyvä niin.

Vierailija
24/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjän tekstiä.

Eipä sinunkaan ulkonäössäsi ole hurraamista.

En ole pettänyt, enkä pettäisi.

Ja ulkonäkö on ihan ok. Pidän itseni kunnossa ja komeaksikin on haukuttu. Mikä sinua risoo?

Veikkaisin että se risoo, että varattu haaveilee vieraasta ja/tai että puhuu toisen ihmisen ulkomuodosta "ällöttävänä". Yllättikö jompi kumpi näistä?

Olisiko pitänyt kaunistella herkille silmille? Kirjoitan ja puhun suoraan, kuten tapanani on. En minä tietenkään sitä työkaverille sanoisi, että ylipaino on ällöttävää.

Sitä mieltä olen, että on kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka haaveilevat välillä vieraasta ja niitä, jotka valehtelevat.

Vierailija
25/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol olet ihastunut läskiin :D

Vierailija
26/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol olet ihastunut läskiin :D

En puhuisi ihastumisesta, koska en tunne fyysistä vetoa.

Vierailija
27/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap päädy työkaverinsa petiin, vaikka ihastustaan yrittää kieltää. Kun ilmeisesti ap:n vaimokaan ei aluksi ap:tä sytyttänyt, mutta ap lähti mukaan kuitenkin eli ap on antavaista sorttia.

Vierailija
28/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap päädy työkaverinsa petiin, vaikka ihastustaan yrittää kieltää. Kun ilmeisesti ap:n vaimokaan ei aluksi ap:tä sytyttänyt, mutta ap lähti mukaan kuitenkin eli ap on antavaista sorttia.

Tuskin. On korkea moraali. Korkea kynnys pettää. Ja se työkaveri ei tosiaan viehätä "sillä lailla".

Antavainen en ole, kun menee kauan, että pääsen siihen asti. Kahden kanssa olen elämässäni ollut. Vientiä olisi ollut, mutta kun en syty niin sen syty. Vaimo oli sinnikäs.

Vierailija
29/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samankaltaisessa tilanteessa. Olen aina ollut vain huippukomeiden miesten kanssa (on ollut varaa valita), mutta nyt yksi kaljuuntuva, keskivartalolihava mies töistä on alkanut vallata alaa ajatuksistani. Saa minut nauramaan joka päivä. Samoja kiinnostuksenkohteita meillä on paljon, joskin intohimoni urheiluun ei ole yksi niistä. Ei se "rumuus" tunnu haittaavan, kun sen ohi näkee. Hän on mielenkiintoinen ja hauska tyyppi.

Vierailija
30/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. On korkea moraali. Korkea kynnys pettää. Ja se työkaveri ei tosiaan viehätä "sillä lailla".

Antavainen en ole, kun menee kauan, että pääsen siihen asti. Kahden kanssa olen elämässäni ollut. Vientiä olisi ollut, mutta kun en syty niin sen syty. Vaimo oli sinnikäs.

Silti myönsit aiemmin ajattelevasi työkaveriasi myös seksimielessä. On vain ajan kysymys, kun naisen paino ei enää häiritse sinua livenäkään.

Sekoitat myös korkean moraalin siihen, että vain harvat naiset sytyttävät sinut seksuaalisesti.

Vierailija
31/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samankaltaisessa tilanteessa. Olen aina ollut vain huippukomeiden miesten kanssa (on ollut varaa valita), mutta nyt yksi kaljuuntuva, keskivartalolihava mies töistä on alkanut vallata alaa ajatuksistani. Saa minut nauramaan joka päivä. Samoja kiinnostuksenkohteita meillä on paljon, joskin intohimoni urheiluun ei ole yksi niistä. Ei se "rumuus" tunnu haittaavan, kun sen ohi näkee. Hän on mielenkiintoinen ja hauska tyyppi.

Mielenkiintoista. Pidätkö häntä seksuaalisesti haluttavana?

Vierailija
32/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti myönsit aiemmin ajattelevasi työkaveriasi myös seksimielessä. On vain ajan kysymys, kun naisen paino ei enää häiritse sinua livenäkään.

Sekoitat myös korkean moraalin siihen, että vain harvat naiset sytyttävät sinut seksuaalisesti.

Ennemmin kävi mielessä. Pari kertaa. Ja meni sitten ohi, kun ei sytytä.

Korkealla moraalillani ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etten syty 99,9%:sta naisista. Rakastan ja arvostan vaimoani.

Vierailija
33/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap kypsymässä ihmisenä ja ehkä lähitulevaisuudessa ymmärtää, että kumppanissa tärkeintä on henkinen yhteensopivuus :D

Vierailija
34/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat tytöt ja mopedit ovat samanlaisia; niitä on kiva ajaa - kunnes kaverit saavat selville.

Vierailija
35/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pidän. Se on se henkinen yhteys, mikä sytyttää. Ulkonäkönsä ei sytytä millään tavalla, mutta sen merkitys vähenee joka päivä. Olen kiinnostunut hänestä todella paljon. Minä olen kyllä siis sinkkuna tällä hetkellä.

Vierailija
36/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap kypsymässä ihmisenä ja ehkä lähitulevaisuudessa ymmärtää, että kumppanissa tärkeintä on henkinen yhteensopivuus :D

No sepä olisi sangen mielenkiintoista. Ei vaimossakaan vikaa varsinaisesti ole. Kiinnostuksensa on vain ihan muualle suunnattu kuin minuun. En usko, että koskaan voisin pitää lihavaa naista haluttavana.

Vierailija
37/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat tytöt ja mopedit ovat samanlaisia; niitä on kiva ajaa - kunnes kaverit saavat selville.

Aika laittamattomasti sanottu :) Ja siihen kivaan ajamiseen vaadittaisi se, että syttyisi ensin.

Vierailija
38/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pidän. Se on se henkinen yhteys, mikä sytyttää. Ulkonäkönsä ei sytytä millään tavalla, mutta sen merkitys vähenee joka päivä. Olen kiinnostunut hänestä todella paljon. Minä olen kyllä siis sinkkuna tällä hetkellä.

No voihan hemmetti sentään. Olenkohan pulassa? Kauanko sinulla meni päästä tuohon?

Vierailija
39/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan hemmetti sentään. Olenkohan pulassa? Kauanko sinulla meni päästä tuohon?

Kysyt vaikeita. Aloimme tehdä yhteistä projektia viime syksynä, ja jo joulun aikaan olin häneen ihastunut. Ei se iskenyt kerralla, joten en osaa tarkkaan sanoa. Alusta asti jotenkin kuitenkin kutkutti hyvällä tavalla. Aluksi se ulkonäkö häiritsi, mutta se meni kokonaan muutamassa kuukaudessa ohi. Nyt hän on minun silmissäni seksikäs ihan kaikkinensa.

Vierailija
40/56 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että laittaisit viestin sille työkaverille on kyllä jo aika lailla sillä rajalla että onko pettämistä vai ei. Vai voisitko kertoa vaimolle siitä?