Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet siirtynyt vhs-elokuvista dvd- aikakaudelle?

Vierailija
21.02.2020 |

Itse omistan tällä hetkellä noin 30 dvd- elokuvaa ja noin sata vhs-elokuvaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lopetin DVD levyjen ostamisen, kun ne eivät enää näkyneet Windowsissa ilman kikkailua.

Zinc

Vierailija
2/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten blue raysta ole vielä kuullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Win10 en ole enää edes kokeillut ja wanhatkin levyt olen saattanut heittää mäjelle. 

Piti ottaa kaikenlaista kodekkia ja ohjelmaa ja sitä sun tätä, että senkin sai näkyviin. Tästä aikaa jo 10 vuotta.

Sen jälkeen en ole ostanut levyn levyä. Kiitos tästä Wintoosan, joka esti ainakin silloin katselun.

Zinc

Mitä järkeä? Ostat levyn ja wintoosa estää katselun. Ei tajua.

Ei voi kopioida joo, mutta ei voi katsellakaan, niin ei kannata ostaakkaan. Tosi fiksua.

Vierailija
4/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8mm:sellä mennään edelleen, mitäpä sitä hyvää vaihtamaan. Betaa joskus kokeilin, mutta ei nuo nykyajan hömpötykset oikein innostaneet.

Vierailija
5/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Lopetin DVD levyjen ostamisen, kun ne eivät enää näkyneet Windowsissa ilman kikkailua.

Zinc

Ostin dvd-nauhurin elokuvien katseluun.

Vierailija
6/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Good 4u. En näe mitään syytä ostaa kahta DVD:tä kun tietokoneessa on jo sellainen.

Zinc

Vierailija
7/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla windows 10 toimii ihan hyvin dvdt ja blurayt. Ehkä jotku halpisversiot ei soita....

Vierailija
8/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Good 4u. En näe mitään syytä ostaa kahta DVD:tä kun tietokoneessa on jo sellainen.

Zinc

Tv- ruutu on 32 tuumainen. Tietokoneen näyttö ainoastaan 14 tuumaa. mukavempi nauttia elokuvista isolta ruudulta.

Vierailija
9/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

mikä ihme on dvd-NAUHURI. ei dvdssä mitään nauhaa ole.

Vierailija
10/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla windows 10 toimii ihan hyvin dvdt ja blurayt. Ehkä jotku halpisversiot ei soita....

Joo, tuo olikin 7. En ole kympissä kokeillutkaan, mutta into lopahti silloin nolliin.

Zinc

Vierailija
11/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Tv- ruutu on 32 tuumainen. Tietokoneen näyttö ainoastaan 14 tuumaa. mukavempi nauttia elokuvista isolta ruudulta.

Kun laittaa tietokoneelta johdon tv:lle, niin voi katsella koko höskää tv:ltä.

Zinc

Vierailija
12/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo olikin 7. En ole kympissä kokeillutkaan, mutta into lopahti silloin nolliin.

Zinc

Kyllä minulla seiskassakin toimi molemmat. Taitaa olla halpisversio kun ei toimi.

Vierailija
13/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Kyllä minulla seiskassakin toimi molemmat. Taitaa olla halpisversio kun ei toimi.

Ei, kyllä siitä oli silloin ihan juttuakin tietotekniikka sivustoilla siitä, että se on tahallinen esto.

Zinc

Vierailija
14/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Ei, kyllä siitä oli silloin ihan juttuakin tietotekniikka sivustoilla siitä, että se on tahallinen esto.

Zinc

niin. Koski juuri halpisversioita. Ei näitä täysiä versioita.

Vierailija
15/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Zinc

Tietokoneessani ei ole scart-liitintä.

Vierailija
16/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

niin. Koski juuri halpisversioita. Ei näitä täysiä versioita.

Koski mitä koski. Ei silti toiminu.

Zinc

Vierailija
17/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi pitäisi? Mulla on valtava vhs-arkisto kotona. Kaikki parhaat on jo tehty ja nauhalla. Ei ole tarvetta uusiutua.

Vierailija
18/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Zinc

Tietokoneessani ei ole scart-liitintä.

Ei tarwi ollakaan. Riittää, että telkkarissa on.

Zinc

Vierailija
19/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tässä. Muistaakseni itse joskus vuonna kivi ja keppi laitoin vain jonkun johtovirityksen väliin.

Eli kait halwemmallakin saa

https://www.mytrendyphone.fi/shop/scart-hdmi-1080p-219824p.html?gclid=E…

Vierailija
20/21 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, siis niin mä laitoinkin Tietokoneen putkitelkkariin kiinni. Enkä mä mitään erillistä ostanut, vaan kaivelin vaan kaikki johdot läpi mitä oli kertynyt ja tein jonkun virityksen.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan