Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon koko ajan pahalla päällä :(

Vierailija
21.02.2020 |

Mikä oikein on, kun oon pahalla päällä koko ajan. Etenkin työt harmittaa ja ärsyttää koko ajan. Teen vaativaa asiantuntijatyötä, paljon vastuuta joka suuntaan, ja v***ttaa koko ajan kaikkien vaatimukset. Kaikki tuntuu turhalta, kiitosta tulee vain ylimmältä johdolta kaikkien muiden vaatiessa ja valittaessa koko ajan. Myös mies kotona ärsyttää jatkuvasti kaikkine ärsyttävin tapoineen. Lapsi on ainoa ketä jotenkin kestän. Oon vaan niin väsynyt kaikkiin ja kaikkeen.

Jos ei asuntolaina painaisi niskassa, tekisi mieli haistattaa pitkät kaikelle ja hypätä tästä hemmetin oravanpyörästä pois. Vaikka muutamaksi vuodeksi noin alkuun. En tunnista enää itseäni, en oo tämä ärtynyt k***pää joka tällä hetkellä olen. En halua olla tällainen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyppäsin pois siitä pyörästä ja nyt nautin elämästä. Mutta tämä ei sovi kaikille.

Vierailija
2/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyppäsin pois siitä pyörästä ja nyt nautin elämästä. Mutta tämä ei sovi kaikille.

Mitä teet nyt? Miten pärjäät taloudellisesti? Pidän nykyisestä elintasostani mutta olisin valmis tinkimään siitä jos ei koko ajan harmittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tai esisellaiset? Estrogeenin puute saa kaiken ärsyttämään.

Vierailija
4/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute?

Vierailija
5/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma oloni parani kun aloin meditoimaan. Ei viyuta enää.

Vierailija
6/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 40, eli periaatteessa kai tämäkin on mahdollista. Ei ehkä vaihdevuodet mutta jotain hormonaalista voi olla.

Vierailija
7/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jatkuva puute vaikka suhteessa saa minut (m) pahan tuuliseksi. Omasta päätöksestä jätin lisäksi miedoimman päihteen pois. Tuntuu välillä etten siedä itseänikään. Pitäisi lopettaa juominen, huono suhde ja tehdä kuten oikeasti haluaa olla.

Vierailija
8/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus voi ilmetä noin

Vierailija
9/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kestoveetutus teini-iästä lähtien. Siihen tottuu.

Vierailija
10/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma oloni parani kun aloin meditoimaan. Ei viyuta enää.

Oon valmis kokeilemaan tätäkin.

Vierailija
11/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on periaatteessa ihan kunnossa. En tiedä onko masennusta.

Ap

Vierailija
12/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 40, eli periaatteessa kai tämäkin on mahdollista. Ei ehkä vaihdevuodet mutta jotain hormonaalista voi olla.

Sulla on selvästikin premenopaussi menossa.

Vierailija
13/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaisin ensiksi kaikki mahdolliset arvot ihan siksi että voi poissulkea ne tai mahdollisesti parantaa oloa vain korjaamalla puutostilan.

Ärsyttääkö kaikki vain siksi että ärsyttää kaikki, vai onko työsi oikeasti ärsyttävää ja miehesi on ärsyttävä? Jos työ ottaa enemmän kuin antaa, kannatta harkita työpaikan vaihtoa. Miehen suhteen taas lähtisin selvittämään miksi toinen on alkanut ärsyttämään ja voisiko tilannetta korjata esim. parisuhdeterapiassa.

Entä oma aika? Pääsetkö purkamaan sitä stressiä mihinkään ja onko ylipäätään mitään vastapainoa arjelle? Sekin voi aiheuttaa jatkuvaa ärsytystä jos olet väsynyt, ylikierroksilla ja stressaantunut.

Vierailija
14/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole omaa aikaa juuri koskaan. Mies tekee paljon töitä. Kodin hoidamme yhdessä mutta lapsi jää pääosin minun vastuulleni. Kun lapsi nukahtaa, mies odottaa jo huomiota. Yhtään omaa herkeä ei ole. Ehkä jos olisi edes joskus omaa aikaa ajatella vain omia ajatuksia tai tehdä omia juttuja ilman että kukaan odottaa mitään olisin onnellinen. Erotako tässä pitää ja heittäytyä työttömäksi. Ei houkuttele.

Ap

Vierailija
15/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burn out. Liian työkeskeinen elämä?

Vierailija
16/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin jatkuva puute vaikka suhteessa saa minut (m) pahan tuuliseksi. Omasta päätöksestä jätin lisäksi miedoimman päihteen pois. Tuntuu välillä etten siedä itseänikään. Pitäisi lopettaa juominen, huono suhde ja tehdä kuten oikeasti haluaa olla.

Eihän susta ole siihen ..

Zinc

Vierailija
17/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yksin viikonloppureissulle. Vuokraa vaikka joku mökki. Isä ja lapsi viettäkööt laatuaikaa keskenään.

Vierailija
18/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämässä ei ole muuta kuin pienet kuviot ja ei ole siihen tyytyväinen, niin en yhtään ihmettele pahalla päällä oloasi.

Vierailija
19/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämässä ei ole muuta kuin pienet kuviot ja ei ole siihen tyytyväinen, niin en yhtään ihmettele pahalla päällä oloasi.

Mitkä pienet kuviot? On työ ja perhe ja teen vielä vapaaehtoistyötäkin, jotta voisin kokea tekeväni jotain merkittävää. Mitkä laajemmat kuviot voisivat auttaa? Otan kaikki ehdotukset vastaan. Ap

Vierailija
20/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ajan puute. Sun pitää ottaa itsellesi jostain aikaa ja tehdä jotain mistä lataudut.

Itselle hyvin tuttu olotila. Mutta se kielii aina siitä että en ole ottanut omaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi