Myöntääkö joku, kenen mies (tai muu tuttu) on "huutaja"?
Aina kuulee tarinoita näistä "huutajista", jotka esimerkiksi lähtevät jonkun perään autolla, jos joku siis ajoi heidän mielestään väärin, huutavat ja heristävät nyrkkiä. Tai asiakaspalvelijat kertovat monesti (keskusteluketjuissa tai livenä) näistä "huutajista", jotka käyvät huutoräyhäämään viattoman asiakaspalvelijan kimppuun (tai vaikka olisi hänen mokakin, kuka ihme huutaa?). Ihan missä tahansa, huuta räyhää, pui nyrkkiä, uhkaa ottaa yhteyttä esimieheen jne. Kuka näitä katselee, oletko yhdessä (ollut yhdessä) moisen kanssa? Vai onko joku tuttavasi sinkku ehkä juuri tästä syystä. Kiinnostaa, koska en ole itse törmännyt monesti, mutta kuullut/lukenut sitäkin useammin, ei kai nämä tyypit ole pelkkää urbaania legendaa?
P.S. Yksi frendit jakso antaa osviittaa (tietäjät tietää)...
Kommentit (31)
Mun mies on ratissa sellainen. On kyllä rauhoittunut vuosien saatossa. Ja siis on Bemarikuski -_- Sori kaikille.
En tunne ketään henk. koht mutta tiedän että niitä on kyllä olemassa sillä työssäni joudun kuuntelemaan sitä. Persoonallisuushäiriö tulee mieleen useimmista.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään henk. koht mutta tiedän että niitä on kyllä olemassa sillä työssäni joudun kuuntelemaan sitä. Persoonallisuushäiriö tulee mieleen useimmista.
Tätä juuri mietin, mutta eikö ainakin narsut yritä pitää kulissia julkisesti yllä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ratissa sellainen. On kyllä rauhoittunut vuosien saatossa. Ja siis on Bemarikuski -_- Sori kaikille.
Ymmärrän. Kyllähän siinä hermo menee kun se laiska paske ei kulje mihkään vaik on "premium"
Pari kertaa nähnyt ravintolassa vierestä. Varsinkin jälkimmäinen oli aidosti törkeä ja selvästi jotenkin vialla päästään.
Oma mies osaa onneksi käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Kyllähän siinä hermo menee kun se laiska paske ei kulje mihkään vaik on "premium"
Kyllä se lähtee. Ja se on noloa. Tarvii aina valoista lähteä "näyttäen".
Olis niin ihanaa jos se joskus hankkis Toyotan tai Volvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri mietin, mutta eikö ainakin narsut yritä pitää kulissia julkisesti yllä?
Saahan ne raivareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan ne raivareita.
Julkisestiko myös? Luulin aina, että suljettujen ovien takana (tai no, jotkut narsistipomot töissä), mutta moni eronnut sanoo, että kukaan ei olisi hänestä uskonut.
Vierailija kirjoitti:
hah vähemmän yllättäen bemari. Pahin tilttaaja jonka olen kohdannut ajoi volvoa. Tuli kaupan parkkipaikalle perässä. Uhkaili vetää turpaan ja silleen, sellainen keski-ikäinen mies. No minä hymyilin leveästi että jos haluat alkaa lyömään niin sehän sopii. Mies olen minäkin ja ukko alkoi kummasti hyytyä kun ilahduin että kokeillaan.
Lopulta luikki autoonsa karkuun eikä yhtään halunnut leikkiä. Sitä taisi raukkaa alkaa pikkusen pelottaa. Mä en ole koskaan tajunnut mitä hyödyttää raivota ratin takana? Kilpaa ajaessa radalla rattiraivot on tosi surkeita. Opettelisivat edes ajamaan ensin ja yrittäisivät vasta sitten.
Noh, tulee mieleen eräs entinen puoluejohtaja, joka on lukemattomia kertoja räyhännyt livestriimeissä milloin kenellekin.
(Palstan piffiläiset ja "nat sit" kyllä tietävät kenestä on kyse)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, no onhan tuo noloa. Itse kyllä joskus 18v jonnena tuli tuota joskus tehtyä. Mutta ei kyllä enää nyt aikuisena miehenä.
Huudan koska on kuulovamma.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, no onhan tuo noloa. Itse kyllä joskus 18v jonnena tuli tuota joskus tehtyä. Mutta ei kyllä enää nyt aikuisena miehenä.
Se täyttää kohta 40 vuotta. Ihan kuin kakara ratin takana. Aina saa hävetä.
Aina riita ei ole asiakkaan "syy", eli asiakaspalvelija ollut tyly tai huutanut itse, ja asiakas säikähtäneenä huutaa - sitten tulee paikalle toinen asiakas joka taas huutaa nimittelee ensimmäiselle asiakkaalle, koska luulee että myyjää kaltoinkohdellaan. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Riippuu ihan tapauksesta ja osapuolista. Poistuminen paras, paitsi jos ei voi
Olen kerran ollut kyydissä, kun kuski lähti moottoritiellä ohittelukisaan. Oli tosi pelottavaa. Keski-ikäinen nainen, avolavamaasturilla, joka oli hänen omansa.
Eräs kollega on saanut minulle huutoraivarit, kun juhlatilaisuudessa emännöidessäni en tiennyt minulle tuntemattoman ihmisen kotiosoittetta. (Enkä tuolla käytöksellä olisi sitä hänelle antanutkaan, tai muutenkaan.) Olen nähnyt hänet myös huutamassa museon lippuluukulla, ja kerran häntä saatettiin ulos eräästä julkisesta paikasta. En tiedä, miten hän voi olla työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ben Stiller jakso frendeissä
10 pistettä! -ap-
Minä olen kerran huutanut ja kerran potkaissut autoa, joka meinasi ajaa päälle kaupan parkkipaikalla. Olin tyytyväinen kun pappa selvästi loukkaantui, vaikka itse ajoi sentin päästä minun varpaista. Mitä siinä pitäisi tehdä, hymyillä kauniisti?
Vierailija kirjoitti:
Huudan koska on kuulovamma.
Nainen
Mutta eihän niillä kuulijoilla ole!
Naisen logiikka... huoh...
Kaverin avomies kerran heristi nyrkkiä kaupan parkkipaikalla jo iäkkäälle pariskunnalle. Ajoivat autonsa mukamas liian liian lähelle tämän autoa, eli viereiseen ruutuun, vaikka tyhjiä parkkiruutuja olisi ollut koko piha täynnä.