Anoppien hulluimmat ohjeet
Toisesta ketjusta inspiroituneena, kertokaa omat hulluimmat tempauksenne anopeista ja heidän mammanpojistaan! Mitkä ovat hupsuimmat huolehtimiset ja päällepäsmäröinnit, mitä olette sivusta seuranneet?
Oma rakas poikaystäväni on tällainen mammanpoika, joka tekee aina niin kuin äiti neuvoo ja äiti on paras kaikessa (ihan sama kuinka väärässä se äiti on). Nyt on jo vähän iskostunut hänen tajuntaansa, etten minäkään nyt ihan palikka ole.
Mutta, paras ohje minkä olen "anoppini" nähnyt kirjoittavan lapulle pojalleen:
Kanansiivet
200° astetta uunissa
1/2 tuntia (30 minuuttia)
Minulta kysyi kerran osaanko laittaa loput voileipäkinkut elmukelmuun, eli osaanko kelmuttaa. Olen ravintola-alan ammattilainen. Kun pukahdin aidosti hölmistyneenä "hä?" niin hän näytti kädestä pitäen :D
Kommentit (22)
Anoppi esitti että sukulaisen hautajaisissa olisi hyvä hetki meidänkin lasten opetella syömään oikeaa ruokaa kun ruoka ihan ammattikokkien tekemää.
Juu lapset ovat nirsoja mutta enimmäkseen ruokailun rajoittuneisuus johtuu kyllä laajoista allergioista. Enkä muuten suostunut siihen että lapset olisivat syöneet ruokaa jonka sisällöstä minulla ei mitään tietoa (molemmilla voimakas allergia kanamunalle ja toisella voimakas maitoallergia). Sehän olisikin kohottanut hautajaisten tunnelmaa jos olisi päästy tilaamaan ambulanssia ja kokeilemaan epipenin käyttöä ”kun opetellaan syömään oikeaa ruokaa”.
Meilläpä olikin työpaikalla siivooja, joka osasi konettaa . Ammattilainen hän ei kyllä ollut.
Anoppi , joka ei osaa kelmuttaa kun prkleen kelmu ei tottele ja repeilee miten sattuu. Osaako miniäni, en ole testanut.