Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppien hulluimmat ohjeet

Elmukelmu
21.02.2020 |

Toisesta ketjusta inspiroituneena, kertokaa omat hulluimmat tempauksenne anopeista ja heidän mammanpojistaan! Mitkä ovat hupsuimmat huolehtimiset ja päällepäsmäröinnit, mitä olette sivusta seuranneet?

Oma rakas poikaystäväni on tällainen mammanpoika, joka tekee aina niin kuin äiti neuvoo ja äiti on paras kaikessa (ihan sama kuinka väärässä se äiti on). Nyt on jo vähän iskostunut hänen tajuntaansa, etten minäkään nyt ihan palikka ole.

Mutta, paras ohje minkä olen "anoppini" nähnyt kirjoittavan lapulle pojalleen:

Kanansiivet
200° astetta uunissa
1/2 tuntia (30 minuuttia)

Minulta kysyi kerran osaanko laittaa loput voileipäkinkut elmukelmuun, eli osaanko kelmuttaa. Olen ravintola-alan ammattilainen. Kun pukahdin aidosti hölmistyneenä "hä?" niin hän näytti kädestä pitäen :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ohje kanansiiville kyllä. Eikö teillä ole äidit tuollaisia? Mihin siinä anoppia loukkaamaan tarvitaan, kaikillahan on äiti.

t.kristallikissa

Kyllä minua vähän huvittaa, kun ei usko poikansa tietävän että puoli tuntia on 30 minuuttia, vaan pitää erikseen mainita.

Voi, voi, sitä on kuule nähty elämää, niin osataan varmistaa, että homma sujuu. Jos minun miniäni vastaisi minulle että ”Hä” kun jotain kysyisin, niin hoitoon toimittaisin.

Mutta eipä tarvitse toimitella mihinkään, kasvatin ensin poikani, ja sillä oli ymmärrystä valita fiksu vaimo. Ei onneksi sinunkaltaistasi hä-keittiöapulaista.

Olisit itsekin uudelleenkoulutuksen tarpeessa, jos et ymmärrä alan ammattilaisen osaavan kelmuttaa...ihan niin kuin kaikki muutkin osaa sen.

Meilläpä olikin työpaikalla siivooja, joka osasi konettaa . Ammattilainen hän ei kyllä ollut.

Anoppi , joka ei osaa kelmuttaa kun prkleen kelmu ei tottele ja repeilee miten sattuu. Osaako miniäni, en ole testanut.

Vierailija
22/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi esitti että sukulaisen hautajaisissa olisi hyvä hetki meidänkin lasten opetella syömään oikeaa ruokaa kun ruoka ihan ammattikokkien tekemää.

Juu lapset ovat nirsoja mutta enimmäkseen ruokailun rajoittuneisuus johtuu kyllä laajoista allergioista. Enkä muuten suostunut siihen että lapset olisivat syöneet ruokaa jonka sisällöstä minulla ei mitään tietoa (molemmilla voimakas allergia kanamunalle ja toisella voimakas maitoallergia). Sehän olisikin kohottanut hautajaisten tunnelmaa jos olisi päästy tilaamaan ambulanssia ja kokeilemaan epipenin käyttöä ”kun opetellaan syömään oikeaa ruokaa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän