Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppien hulluimmat ohjeet

Elmukelmu
21.02.2020 |

Toisesta ketjusta inspiroituneena, kertokaa omat hulluimmat tempauksenne anopeista ja heidän mammanpojistaan! Mitkä ovat hupsuimmat huolehtimiset ja päällepäsmäröinnit, mitä olette sivusta seuranneet?

Oma rakas poikaystäväni on tällainen mammanpoika, joka tekee aina niin kuin äiti neuvoo ja äiti on paras kaikessa (ihan sama kuinka väärässä se äiti on). Nyt on jo vähän iskostunut hänen tajuntaansa, etten minäkään nyt ihan palikka ole.

Mutta, paras ohje minkä olen "anoppini" nähnyt kirjoittavan lapulle pojalleen:

Kanansiivet
200° astetta uunissa
1/2 tuntia (30 minuuttia)

Minulta kysyi kerran osaanko laittaa loput voileipäkinkut elmukelmuun, eli osaanko kelmuttaa. Olen ravintola-alan ammattilainen. Kun pukahdin aidosti hölmistyneenä "hä?" niin hän näytti kädestä pitäen :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ohje kanansiiville kyllä. Eikö teillä ole äidit tuollaisia? Mihin siinä anoppia loukkaamaan tarvitaan, kaikillahan on äiti.

t.kristallikissa

Vierailija
2/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapselle pitää koko ajan syöttää jotain. Ripustaa ranteeseen ruokapussi ja työntä lapsen suuhun ruokaa aina kun lapsi avaa suunsa.

Että perhepedissä nukkuminen on insestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ohje kanansiiville kyllä. Eikö teillä ole äidit tuollaisia? Mihin siinä anoppia loukkaamaan tarvitaan, kaikillahan on äiti.

t.kristallikissa

Kyllä minua vähän huvittaa, kun ei usko poikansa tietävän että puoli tuntia on 30 minuuttia, vaan pitää erikseen mainita.

Vierailija
4/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotti ottamaan suihin vähintään kerran viikossa. Sillä kuulemma pysyi heidän liittonsa onnellisena (appivanhempien). Sarjassamme en olisi halunnut tietää tuota vol. 8344834834

Vierailija
5/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Kyllä minua vähän huvittaa, kun ei usko poikansa tietävän että puoli tuntia on 30 minuuttia, vaan pitää erikseen mainita.

Jaa, mä en edes huomannut tota! Mitä sitten? Oma äitini on ainakin loukannut minua paljon pahemmin.

Vierailija
6/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Voi, voi, sitä on kuule nähty elämää, niin osataan varmistaa, että homma sujuu. Jos minun miniäni vastaisi minulle että ”Hä” kun jotain kysyisin, niin hoitoon toimittaisin.

Mutta eipä tarvitse toimitella mihinkään, kasvatin ensin poikani, ja sillä oli ymmärrystä valita fiksu vaimo. Ei onneksi sinunkaltaistasi hä-keittiöapulaista.

Vierailija
7/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Jaa, mä en edes huomannut tota! Mitä sitten? Oma äitini on ainakin loukannut minua paljon pahemmin.

Senhän me kaikki tiedämme, joten pysytään asiassa, kiitos.

Vierailija
8/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Voi, voi, sitä on kuule nähty elämää, niin osataan varmistaa, että homma sujuu. Jos minun miniäni vastaisi minulle että ”Hä” kun jotain kysyisin, niin hoitoon toimittaisin.

Mutta eipä tarvitse toimitella mihinkään, kasvatin ensin poikani, ja sillä oli ymmärrystä valita fiksu vaimo. Ei onneksi sinunkaltaistasi hä-keittiöapulaista.

Olisit itsekin uudelleenkoulutuksen tarpeessa, jos et ymmärrä alan ammattilaisen osaavan kelmuttaa...ihan niin kuin kaikki muutkin osaa sen.

Vierailija
9/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

No se on se asia, että miten TUO nyt muka loukkaa? Äidit ovat paljon loukkaavampia.

Vierailija
10/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

No se on se asia, että miten TUO nyt muka loukkaa? Äidit ovat paljon loukkaavampia.

Puhutaan nyt vaan anopeista, ei äideistä.

Vierailija
11/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on murheet pieniä AP.llä!

Vierailija
12/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ei ymmärrä henkisen puolen asioita.

Kun hänen vanhempi lapsensa sairastui masennukseen, hän oli asiasta todella ulkona. Itse asiassa masentunut oli ollut sitä ajoittain jo lapsesta asti, ja ihan vanhempiensa ja näiden mädän liiton vuoksi.

Anoppi luuli asian johtuvan miniänsä lapsihaaveista ja hämmästeli, miksi nämä eroavat kun toinen on täysin sekaisin. Olisi pitänyt odottaa paranemista ja erota sitten.

Eihän masennus ole mikään flunssa, hemmetti !

Pariskunnalla menee hyvin, kun he asuvat erillään. Masennus ei ole koskaan todella parantunut, mutta heidän ainoa lapsensa voisi paljon huonommin ilman kahta kotia.

Vierailija
13/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehotti ottamaan suihin vähintään kerran viikossa. Sillä kuulemma pysyi heidän liittonsa onnellisena (appivanhempien). Sarjassamme en olisi halunnut tietää tuota vol. 8344834834

Mutta siis eihän tuo ole lainkaan huono ohje :D

Vierailija
14/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Anoppi tietää!

Zinc

Vierailija
15/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kuulemma pitänyt alkaa syöttää vauvalle kiinteitä heti 4 kk ikäisenä, että hampaat olisivat puhjenneet aikaisemmin (eka tuli vasta 8 kk). En tiedä miten kiinteä ruoka ja hampaiden puhkeaminen liittyvät toisiinsa.

Vierailija
16/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saimme esikoisemme, anoppi kertoi, että vauvalle pitää laittaa ulos mennessä ulkovaatteet, vauvan voi olla nälkä jos itkee, pitää testata korvikkeen lämpötila ennen kuin syöttää, pitää röyhtäyttää, vaippaa ei saa laittaa liian kireälle, katsos näin voi vauvaa taputtaa pyllylle (ja oikeasti näytti tämän)...

Kyllä näitä on, mutta nämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen. 

Vierailija
17/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi, miten naisen kuuluu tehdä kaikki kotityöt ja palvella miestä. Miehen pitää saada rentoutua ja naisen olla kodin hengetär. Tämä tapahtui silloin, kun anoppi oli käymässä ja mies alkoi tiskaamaan tiskejä kahvittelun jälkeen. Anoppi järkyttyi sydänjuuriaan myöden tästä ja alkoi selittää tätä "ohjettaan".

Vierailija
18/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle anoppi neuvoi ensmmäisen lapseni synnyttyä, että ne ensimmäiset äidinmaitopisarat ovat huonoja, vetisiä, eikä niitä pidä antaa vauvalle vaan lypsää ja heittä pois.

Vierailija
19/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ottaa kierroksia, jos ainoa poikansa on hieman flunssassa. Välittömästi pitäisi lähteä lääkäriin hakemaan antibioottikuuria tai muuten kuolema korjaa ihan kohta. Anoppi soittaa joka ikinen päivä, tivaa vointia ja antaa hoito-ohjeita (itse olen sairaanhoitaja). Olimme kerran metsässä kävelyllä, kun anoppi soitti. Mies oli hieman hengästynyt ja tämän perusteella anoppi oli vakuuttunut, että mies on saanut keuhkokuumeen. Mitään tekemistä ei varmaan ollut sillä, että olimme kävelleet varsin vaativaa reittiä ja mies polttaa sekä hänellä on n. 20 kiloa ylipainoa, joten pieni hengästyminen voi olla normaalia.

Vierailija
20/22 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi neuvoi, että vuokra pitää maksaa. Olin todella että häh ja vasta sitten tajusin, että mies ei omistanut asumaansa asuntoa, vaan oli siinä vuokralla. Omistaja oli äitinsä ja sopimuksessa todella luki, että vuokra kaksiosta on 1200 e/kk. Miehen asuessa yksin ei vuokraa tarvinnut maksaa, mutta kun minä muutin sinne, niin rahat haluttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi