Lähdin pois t. Ammattivalittaja
Kommentit (39)
Joko palasit? Tai olet ainakin matkalla kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Joko palasit? Tai olet ainakin matkalla kotiin?
En. Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä nyt? Koska olet perillä?
En mä palaa takaisin. Mies pärjää paremmin ja nyt on palstamammat onnellisia. Ap
Nyt varmaan olet jo paluumatkalla?
Missä olet nyt? Missä lapsi on? Minusta on järkevää pitää aina puoliaan. Hyvä Sinä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan olet jo paluumatkalla?
Haloo, hän lähti kotoa! Sinunkin ”tuestasi” eli läsnäolostasi oli siis vain haittaa!
Vierailija kirjoitti:
Missä olet nyt? Missä lapsi on? Minusta on järkevää pitää aina puoliaan. Hyvä Sinä!
Hotellissa. Lapsi jäi isälleen. Ap
Valittaja käy taksilla Prismassa. Eikä osta sidukkaa, jotta mies ei telkeä ovea sisäpuolelta harjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa. Lapsi jäi isälleen. Ap
Tsemppiä! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Kyllä se siitä. Mä en tiedä, mitä on tapahtunut, mutta siis tuen sinua silti ❤️
Minkäikäinen lapsi on? Mun poika oli kymmenen, kun kypsyin mieheen niin tottaalisesti, että muutin muualle. Lapsi jäi isälleen, koska itsellä oli niin paljon pahaa oloa ymmärtämättömistä ihmisistä ympärilläni.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen lapsi on? Mun poika oli kymmenen, kun kypsyin mieheen niin tottaalisesti, että muutin muualle. Lapsi jäi isälleen, koska itsellä oli niin paljon pahaa oloa ymmärtämättömistä ihmisistä ympärilläni.
Täyttää syksyllä 12v ja täällä sanottiin, että mies pärjää paremmin yksin, koska silloin en enää ole miehen elätettävänä. Lisäksi kun ei ole isovanhempia eikä ketään, kuka ottaisi koskaan yökylään, niin näin on varmaan helpompaa. Ap
Millä rahalla asut Hotellissa? Minne muutat
Vierailija kirjoitti:
On vähän säästöjä. En tiedä vielä. Täällä neuvottiin tekemään näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsit myös itse etäisyyttä kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä olisi tarvinnut mutta ajattelin, että jos mies nyt sitten yksin pärjää paremmin. Pitäisi vielä keksiä, minne muuttaisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä olisi tarvinnut mutta ajattelin, että jos mies nyt sitten yksin pärjää paremmin. Pitäisi vielä keksiä, minne muuttaisi. Ap
Back to Aruba.
Eikö ole hyvä että lokki lähti?