Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kerrotko tässä ketjussa omin sanoin miten elämäsi on helpottunut kun miehet keksivät internetin?

Vierailija
21.02.2020 |

Pankissa ei tarvitse enää jonottaa, mutta mihin kaikkeen muuhun olet nettiä hyödyntänyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä ennen nettiä oli itse asiassa parempaa, silloin 80-luvulla.

T. Täti

Vierailija
2/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehet saa kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaappa Ada Lovelace ja kiitä naisia netin luomisesta.

Vierailija
4/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet saa kertoa?

Koska mies on jäävi. Saattaa olla puolueellinen.

Vierailija
5/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Ap ei ole yksi näistä miehistä

Vierailija
6/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei al goren vaimo

Vierailija
7/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lovelace kirjoitti kuvauksen Charles Babbagen luomasta mielettömän monimutkaisesta laskentakoneesta.

Täyttä valkopesua väittää Ada Lovelacea jonkinlaiseksi "koodariksi", menee samaan luokkaan kuin Marie Curien väittäminen keksijäksi, vaikka toimi lähinnä toimistoassistenttina Pierre Curielle kun tämä toimitti säteilyyn ja kristallografiaan liittyviä tutkimuksiaan.

Vierailija
8/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi harhainen pikkupoika josta kasvaa harhainen miespolo.

Vierailija
9/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin voinut kertoa, mutta en jaksa vaivautua... Pääsy on varmaan kohta kielletty.

Vierailija
10/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies, kerrotko tähän viestiin vastaukseksi, omin sanoin, miten elämäsi on helpottunut kun amerikkalaiset keksivät internetin.

Suomalainen mies, älä ota kunniaa muiden ihmisten tekemästä työstä. Kerro mitä SINÄ ITSE olet keksinyt ja me voimme sitten vastata, miten se SINUN keksintösi on elämää helpottanut.  #NOTALLMEN

Vierailija
11/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lovelace kirjoitti kuvauksen Charles Babbagen luomasta mielettömän monimutkaisesta laskentakoneesta.

Täyttä valkopesua väittää Ada Lovelacea jonkinlaiseksi "koodariksi", menee samaan luokkaan kuin Marie Curien väittäminen keksijäksi, vaikka toimi lähinnä toimistoassistenttina Pierre Curielle kun tämä toimitti säteilyyn ja kristallografiaan liittyviä tutkimuksiaan.

Marie Curiella on yksi Nobelin palkinto enemmän kuin miehellään.

Vierailija
12/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mites kun Marien kemian nobel tuli tutkimuksista, jotka hän teki miehensä jo kuoltua? Sorbonnen yliopiston professoriksikin hänet valittiin.

Vierailija
13/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maapallon miehet on mun veljiä ja mä rakastan niitä! Toivottavasti ne joskus rakastaa mua takas, mä oon niin yksinäinen. Veljet? Kuuletteko? VELJET? RAKASTAN NIIN PALJON!! VELJET, RAKKAAT? ???? ????

Vierailija
14/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einsteininkin työ perustui suuresti ekan vaimon työlle. Kumpikohan vei kunnian.

Vierailija
15/15 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -92 ja olen niiiiin kateellinen ihmisille, jotka saivat elää nuoruuden ennen nykyisenlaista teknologiaa, nettiä ja somea.

He saivat ELÄÄ.

Hitto joku 80-luvun nuoruus olisi ollut upeaa!

Ja joo, voihan nykyäänkin heittää älypuhelimen ja tietokoneen veke, mutta se onkin vaikeampaa viedä se ajatuksista tekoihin. Niin riippuvainen ihminen niistä on, ja kun konetta ja nettiä tarvitsee nykyään opinnoissa ja työelämässäkin, niin käytännössä on aika hankalaa olla ilman niitä.

Ellei lähde lämpimään elämään omavaraisesti ja hylkää koko ällöttävää läntistä maailmaa teknologioineen ja sen käyttöön pakottavine oravanpyörineen.

Siitä itse ainakin unelmoin; hyljätä kaikki mitä ihminen on luonut, ja palata juurille. Ainakin melkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme