Yölliset hengitysongelmat
Monena yönä olen herännyt siihen kun en "jaksa" hengittää. Vähän niin kuin hengityslama muttei kuitenkaan kun elossa näköjään olen. :)
Sellaista överipinnallista hengitystä josta tulee epätodellinen olo. Varmaan kun aivot ei saa tarpeeksi happea. Kestää joku 5-10 min.
Mitään sellaisia lääkkeitä en syö joka vois aiheuttaa tuollaista.
Kommentit (5)
Oletko koittanut elevoida paanalusta? Tama helpottaa hengitysta.
Tupakoitko tai onko ylipainoa?
Kuorsaatko oisin?
Ikasi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tekee astma + flunssa tuota. Ei yskitä, mutta ei vaan jaksa hengittää.
Mulla ei hengitys vingu. Yskää ollut, muttei mitenkään jatkuvaa. Lähinnä suun kuivumisesta aiheutuvaa yskää.
treffit kirjoitti:
Kuorsaatko oisin?
Ikasi?
Tupakan jätin n. kk sitten. Ylipainoa on jonkin verran. Voi olla että kuorsaan. Mistäs sen itse tietää.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Kuorsaatko oisin?
Ikasi?
Tupakan jätin n. kk sitten. Ylipainoa on jonkin verran. Voi olla että kuorsaan. Mistäs sen itse tietää.
Jos sulla on aamulla kuiva suu, niin nukut tod.nak. suu auki ja sitten onkin jo aika vahva oletus, etta myos kuorsaat.
Nukut varmaan enimmakseen selallasi?
Tosiaan laita se ekstra tyyny sinne paan alle niin etta nukut "pystymmassa", tai jos nukut kyljellasi niin halaa tyynya niin sun rintakeha pysyy enemman auki ja se helpottaa hengitysta.
Jos on epailys hengityskatkoista niin uniapnea kannattaa kayda testauttamassa, se nimittain kroonisena heikentaa sydanlihasta ja saattaa aiheuttaa ihan sydankohtauksiakin.
Mulla tekee astma + flunssa tuota. Ei yskitä, mutta ei vaan jaksa hengittää.