Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tai tunnetko ketään joka olisi päättänyt pysyä sinkkuna......

Vierailija
21.02.2020 |

Joko kokeillut seurustelua ja todennut ei sovi hänelle/sinulle.

Tai sitten, ja varsinkin tämä kiinnostaisi, ei koskaan välittänyt koko seurustelusta?

Itselle ei koskaan herännyt kiinostusta seurustelua kohtaan.
Ja alkaa olla niin että kaikki muut ovat/haluavat kumppanin, enkä sukulaisista oikein tunne ketään joka HALUAISI ja viihtyisi yksinään,
niin alan todella tuntea itseni oudoksi.
Taidan hakea tässä vähän vahvistusta etten ole täysin yksin ja kummajainen.....

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä hiljaisuuden voi ottaa vastauksena, mutta kokeillaan nyt vielä,

Uppista.

Vierailija
2/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut tasan yhden kerran, ja se kesti 4kk. Eipä ollut kummoista.

Nyt olen ollut 8v sinkkuna ja tulen pysymään sinkkuna varmaan loppuikäni. Ei vain kiinnosta.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa pelleilyä helvetissä

Zinc

Vierailija
4/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 16 vuotta sinkkuna.

Vierailija
5/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastaavasti luullut, että tässä kertakäyttökulttuurin ajassa häviäjiä on ne, jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi.

Vierailija
6/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Sinkkuna on hyvä olla, ei kukaan kysele eikä arvosteie tekemisiä.

Vierailija
7/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Aromanttinen aseksuaali.

Ei minuakaan koskaan alkanut kiinnostamaan.

Vierailija
8/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut enkä luultavasti koskaan tule seurustelemaankaan. Täysin oma valintani olla sinkkuna. Emme todellakaan ole ainoita. Meitä on satoja. Jos ei olisi, olisi Suomessa merkittävästi vähemmän sinkkuja kuin nykyisin on. Uskallan väittää, että aika iso osa sinkuista on sinkkuja ihan omasta valinnastaan.

Vierailija
9/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Viihdyin jo lapsena ykin. Toki nuorena seurustelin, menin naimisiinkin. Mutta aikuisena en sitten pystynyt siihenkään. Mä ainakin olen kokeillut olla parisuhteessa, mutta AINA alkaa ahdistaa ja lujaa. Viimeisin yritys oli muutaman kuukauden. Mies osasi antaa mun olla rauhassa ja yksin, mutta pelkkä tapaamisvelvoite ja tekstari oli mulle liikaa.

En aio enää koskaan seurustella. Ikää 44

10/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnostuin seurustelusta vasta nelikymppisenä, kun tutustuin mieheeni. En ollut sitä ennen koskaan halunnut parisuhdetta. Edelleen vähän kipuilen asian kanssa, koska ehdin jo tottua vapauteen. Mies on kuitenkin niin ihana mussukka, että alistun parisuhteeseen hänen kanssaan. Kenenkään muun kanssa en voisi kuvitellakaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau!

Kiitos vastannaille!

Eikö teistä kenestäkään koskaan tunne että on jotain ns”pielessä”, ei nyt oikeasti, mutta kuitenkin että on niin erilainen.

Myönnän kyllä että itsetuntoni ei ole paras ja tulee vertailtua muihin aika paljon.

Se saattaakin olla se ongelmani ydin.

Vierailija
12/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau!

Kiitos vastannaille!

Eikö teistä kenestäkään koskaan tunne että on jotain ns”pielessä”, ei nyt oikeasti, mutta kuitenkin että on niin erilainen.

Myönnän kyllä että itsetuntoni ei ole paras ja tulee vertailtua muihin aika paljon.

Voin vastata vain omasta puolestani: Ei ole. Sinkkuus on nykyisin niin yleistä, ettei siinä ole mitään erilaista tai ihmeellistä. Melkein poikkeuksellisempaa on se, että elelee parisuhteessa vuosikausia saman ihmisen kanssa. 

Ja kuten totesit, vertailet itseäsi ihan liikaa muihin. Sinun elämäsi. Sinä päätät, miten ja kenen kanssa sitä elät. 

13/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorempana tunsin huonommuutta asiasta. Pelkäsin, että ihmiset luulevat, etten ole saanut kerään, tai että olen joku nirppanokka.

Vaikka oikeasti ei ollut siitä kyse. Mä vaan halusin olla yksin.

Edelleenkin arjen jakaminen toisen kanssa tuntuu työläältä, ja välillä haluaisin vaan palata siihen rauhaan ja yksinäisyyteen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa hienoa jos pystyis parisuhteeseen niin ois varaa omakotitaloon. Yksin ei fyrkat riitä

M35

Vierailija
15/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa hienoa jos pystyis parisuhteeseen niin ois varaa omakotitaloon. Yksin ei fyrkat riitä

M35

Maalla riittää...

Vierailija
16/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku M46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Maalla riittää...

Kaupungissakin riittää, jos ei valitse Helsinkiä ja/tai miljoonalukaalia. Toki niihinkin riittää, jos on tarpeeksi hyvät tulot. 

Vierailija
17/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kysymys. Avioliitto ja muutama avoliitto takana sekä on seurusteltu. Kyllä tällä kokemuksella jo tietää, että ei se elämänlaatua paranna, päinvastoin. Helppo olla sinkku kun tietää mitä on vaihtoehtona.

Vierailija
18/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau!

Kiitos vastannaille!

Voin vastata vain omasta puolestani: Ei ole. Sinkkuus on nykyisin niin yleistä, ettei siinä ole mitään erilaista tai ihmeellistä. Melkein poikkeuksellisempaa on se, että elelee parisuhteessa vuosikausia saman ihmisen kanssa. 

Ja kuten totesit, vertailet itseäsi ihan liikaa muihin. Sinun elämäsi. Sinä päätät, miten ja kenen kanssa sitä elät. 

No jaa, minä taas sanoisin, että sinkkuus on yleistä, ikisinkkuus ei. Pysyviä parisuhteita on yhä harvemmalla, mutta harvempi sinkku on kokonaan ilman parisuhteita tai edes seksiä.

Kyllähän se niin on, että edelleen halutaan kuitenkin uskoa siihen maagiseen tosirakkauteen, vaikkei sitä helpolla löytäisikään. Pidetään kuitenkin oletuksena, että lähes jokainen sitä haluaa. Kaikissa tv-sarjoissa ja leffoissakin hahmoilla on jonkinlainen rakkauselämä. Se omaperäinen ikisinkkukin löytää unelmiensa kumppanin...

Itse olen sinkku vain osittain omasta tahdostani, mutta huomaan kyllä, että tyytyväistä ikisinkkuutta ei mitenkään kovin normaalina pidetä. Vaikka siis kaikilla on vapaus nykyään elää miten huvittaa ja hyvä niin :)

Vierailija
19/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miehen kanssa kannatakaan alkaa suhteeseen, elämänlaatu vain heikkenee naisella. Naisen kanssa voisin harkita seurustelua vaikka ihan platonisesti.

Vierailija
20/34 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse. Sinkkuna on hyvä olla, ei kukaan kysele eikä arvosteie tekemisiä.

Näin on. Saa aikuisena ihmisenä päättää omasta rahan ja ajankäytöstä ja asuntonikin on helppo pitää siistinä kuin asuu yksin. Joskus nuorempana oli muutama nainen, joiden takia olisi voinut harkita luopumista poikamieselämästä, mutta ne jutut eivät kehittyneet toivotulla tavalla. Voimakkaat rakastumiset olivat enemmänkin kuluttuvia kokemuksia, joihin ei ehdoin tahdoin hakeudu uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan