Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaannutko, jos joku on sinuun ihastunut?

Vierailija
21.02.2020 |

Joitakin ihmisiä tuntuu kiusaannuttavan ja nolottavan ei-toivotun henkilön ihastuminen. En ole koskaan tätä ymmärtänyt. Ihastushan kertoo vain minun ihanuudestani. Miksi sitä häpeilemään?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaannuttaa, kun ihastuja tietää minun olevan varattu ja silti ilmaisee ihastuksensa. Kun itsellä ei ole mitään muuta kuin kaveruusfiiliksiä, jotka nekin hiipuu kun tietää että toisella on vahvemmat tunteet pelissä. Minä en tiedä miten hänen kanssaan olisi, joten se kaveruus loppuu siihen.

Vierailija
22/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on ollut juttuja siitä, kuinka mies voi heittäytyä kylmäksi naisen tehtyä varsinaisen aloitteen. Se on minusta kovin outoa ja lapsellista toimintaa. Kertonee ahdistuksesta? Ap.

Eiköhän se kerro lähinnä kiinnostuksen puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi imartelevaa, minuun kun ei ole kukaan ikinä ihastunut spontaanisti, vaan baareissa on aina pitänyt pistää omat puheenlahjat käyttöön ennenkuin tyttöystävä löytyy.

Vierailija
24/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaannun ja ahdistun siksi, että koen syyllisyyttä kun en pysty vastaamaan tunteisiin. Siis silloin kun ihastus on yksipuolista toisen taholta. Tuntuu pahalta satuttaa toista tahtomattaan. Yhteen ystävään etääntyi välitkin tällaisen takia. Harmi :(

Vierailija
25/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaannun ja ahdistun siksi, että koen syyllisyyttä kun en pysty vastaamaan tunteisiin. Siis silloin kun ihastus on yksipuolista toisen taholta. Tuntuu pahalta satuttaa toista tahtomattaan. Yhteen ystävään etääntyi välitkin tällaisen takia. Harmi :(

Tähän täytyy selventää, että tuo ystävä oli minua reilusti vanhempi ja naimisissa, kun taas minä olin sinkku. Lisäksi hän sanoi olevansa rakastunut minuun, ei pelkästään ihastunut. Ahdistuin ihan valtavasti. En osannut käsitellä asiaa, varsinkin kun vielä tunsin hänen vaimonsakin ja tämä miehen rakastuminen oli niin yksipuolista kuin olla voi.

Vierailija
26/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ahdistaa jos pieni munainen mies ihastuu, isompi kelpaa mieluiten.

Vierailija
27/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole eikä tule kokemusta tällä elämänalueella. On silläkin ne harvat hyvät puolensa, että on sotanorsun kokoinen.

Vierailija
28/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistun lähinnä. Paljon huonoja kokemuksia näistä ihastujista.

Millaisia kokemuksia? Minulla on hyvin pysynyt rajat näiden miesten kanssa. Ap.

Täältä sivusta huutelee toinen, jota ihastujat ahdistavat. Jotkut aloittavat ilkeilyn, katkerien ja jopa uhkaavien viestien lähettelemisen tai laittavat kaikenlaisia huhuja kiertämään. Eikä kyllä mukavaa ole sekään, jos asiallisista pakeista huolimatta kohta taas yritetään vaivihkaa pyrkiä iholle.

Vierailija
29/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään kiusaannu! Kivahan se lähinnä on.

Yksi ainoa vähän hankala tilanne mulla on ollut: olen nainen ja töissä yksi naispuolinen työkaveri ihastui minuun. Arvasin sen kyllä, mutta kerran hän sanoi jotakin sellaista, jonka jälkeen asia oli ihan selvä. Olemme aina tulleet hyvin toimeen ja olleet paljon tekemisissä. Silloin mietin kuitenkin, pitäisikö minun ottaa etäisyyttä etten turhaan yllytä toista.

Vierailija
30/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, koska kukaan ei ole koskaan ilmaissut olevansa minuun ihastunut.

Vierailija
31/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä sivusta huutelee toinen, jota ihastujat ahdistavat. Jotkut aloittavat ilkeilyn, katkerien ja jopa uhkaavien viestien lähettelemisen tai laittavat kaikenlaisia huhuja kiertämään. Eikä kyllä mukavaa ole sekään, jos asiallisista pakeista huolimatta kohta taas yritetään vaivihkaa pyrkiä iholle.

Näin juuri! Ei nyt uhkaavia viestejä tullut, mutta huhujen levittelyä, todella tiheaa ja turhaa viestittelyä, ja juuri tuota iholle pyrkimistä. Kyseessä oli työkaveri pienessä firmassa. Ahdisti ihan tajuttomasti!

M44

Vierailija
32/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva asia on niin epämukavaa, kuin että joku tulee tunnustamaan tunteitaan yllättäen.

Täysjärkinen ihminen lähestyy luontevasti, kevyesti jutellen, huumorilla. Jos ei juttu luista, niin vetäytyy tiehensä.

Vierailija
33/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lopulta harva suhtautuu hyvin siihen, että saa kieltävän vastauksen. Jäädään jankkaamaan, että onko hän niin vastenmielinen, ettei minulle kelpaa, luulenko olevani parempi kuin hän. Että pitäisi antaa mahdollisuus.

Aiemmin ohjeistin kanssasisaria vain pukemaan omiksi sanoikseen "Kiitos, tämä imartelee minua. Minä kuitenkin pidän sinusta vain ystävänä ja haluan tuttavuutemme jatkuvan sellaisena". Nyt en enää tiedä, kuinka ohjeistaisin, koska omat kokemukseni ystävällisistä rukkasista ovat olleet mitä olleet.

Vierailija
34/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ahdistaa silloin kun en itse ole kiinnostunut.

Mikä siinä ahdistaa? Minä teen selväksi, etten ole tarjolla. Esimerkiksi valehtelen olevani varattu. Ap.

No sillloin se ahdistaa, jos se ihastunut ei tajua, että itse ei ole siihen ihastunut. Vaikka sanoo, että on varattu, ei kaikki silti usko tai yrittävät vain, että jos kuitenkin olisi mahdollisuutta.

Ei se silloin ole niin paha, jos uskoo mitä sanon.

Eihän tunteita pysty käskyttämään. Tietenkään iskuyrityksiä tuollaisen puhuttelun jälkeen en hyväksy, mutta harva pystyy lakkaamaan tuntemasta vain koska toinen käskee. Ja usein nämä tunteet nyt vain näkyvät muille. Ap.

Vierailija
35/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tällainen käytös oikeasti ihastusta? Kuulostaa pakkomielteeltä, omistushalulta tms. Ap.

Vierailija
36/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä se ei ole yhtään imartelevaa jos ihastujanainen on läski nainen.

Join the club. Miehistä on ehkä 1 % sellaisia, joiden ihastumisesta olisin iloinen.

Vierailija
37/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva asia on niin epämukavaa, kuin että joku tulee tunnustamaan tunteitaan yllättäen.

Täysjärkinen ihminen lähestyy luontevasti, kevyesti jutellen, huumorilla. Jos ei juttu luista, niin vetäytyy tiehensä.

Tunnepelkoista väkeä.

Vierailija
38/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ.

Vierailija
39/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen on vain ihastumista, ei mitään rakkautta eikä halua alkaa olemaan toisen kanssa.

Kaikki ihastuvat silloin tällöin, myös varatut ihmiset, eikä se johda mihinkään. Usein se johon on ihastunut ei edes tiedä, että joku on  häneen ihastunut.

Toiset eivät voi olla näyttämättä ihastumistaan, vaan saattavat katselle ihmistä niin intensiivisesti ja usein, että ihastuksen huomaa muutkin.

Naiset kuvittelevat että ihastuminen tarkoittaa jotain rakastumista, tai jotain suurta ja ihmeellistä. Mutta se on vain ihastumista, joka pikku hiljaa laantuu kun toinen ihastuminen tulee tilalle.

Rauhoittukaa naiset!

Niinpä. Eiku sehän sitä mkropettämistä. Jessus... nim. Sarjaihastuja

Vierailija
40/52 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä se ei ole yhtään imartelevaa jos ihastujanainen on läski nainen.

Join the club. Miehistä on ehkä 1 % sellaisia, joiden ihastumisesta olisin iloinen.

Kertoo enemmän sinusta kuin niistä miehistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan