Onko sulla tuttuja, jotka hurahtaneet kaikenlaisiin enkeliterapioihin, reikiin, ennustajiin
Manifestointiin, energioihin jne?
Ovat "syvällisiä, erityisherkkiä, aistivia", hymisteleviä, tekevät ihme rituaaleja ja hehkuttavat puheissaan jatkuvasti näitä asioita?
Ja oletteko tehneet saman huomion kuin minä, että vaikka nämä ihmiset perustelevat saavansa näistä tasapainoa ja onnea, niin ulkopuoliselle ainakin vaikuttaa että elämänsä on pelkkää draamaa ja vuoristorataa, ja ovat tunteidensa riepoteltavissa olevia naisparkoja. Henkinen tasapaino kaukana.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä manifestoin ja "harrastan" pienimuotoisia taikoja, noitamenoja jne mutta en ole kertonut asiasta kenellekään. Jos joku katsoisi kirjahyllyyni, voisi päätellä jotain.
Eli olet tekemisissä pimeiden asioiden, pahojen henkien jne kanssa. Miksi?
Jos näillä menoilla on takoitus saada aikaan positiivisia asioita, kuten parempaa terveyttä tai parempia ihmissuhteita niin tuskimpa ne kovin pimeitä voimia ovat.
Ensin voi olla positiivia vaikutuksia, kunnes ihminen jää koukkuun. Takana kuitenkin pahat henget ja energiat. Sellaisista kannattaa kaikkien pysyä kaukana.
Oletko ajatellut, että voihan se olla niinkin päin, että Raamatun ja kristinuskon takana on pahat henget ja ne vain naamioutuvat hyviksi ja nämä energiat joita te kartatte onkin sitten niitä hyviä...
En ole koskaan näin ajatellut. On niin hyvä olla kristitty, etten muuta tarvitse.
Raamatussa varoitetaan ennustajista jne
No eihän nuo uskomisen tavat olennaisesti eroa toisistaan mitenkään. Kristinusko on oppijärjestelmä jolla on pitkät perinteet ja on osa kulttuuriamme, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta, että se perustuu yliluonnolliseen uskomiselle. Siinä mielessä se on ihan samalla viivalla horoskooppien ja reikihoitojen kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Law of Attractionia harrastavilla usein menee todella hyvin elämässä. Onko sattumaa?
No jos elämässä menee asiat pieleen, niin ei sillon hehkuteta, että itse kun vedin nämä vaikeudet puoleeni ja sitten tahallaan pahensin niitä. Olen miettinyt, mitä LoA -uskovaiset tekee sitten kun hommat menee persiilleen, varmaan on ihan hiljaa ja hurahtaa johonkin uuteen, tai romahtaa kun huomaa, ettei se oma kohtalo olekaan omissa hyppysissä niin hyvin.
Teidänlaisissa "viisaissa" on se virhe että ette edes tiedä mitään, ette tutki, ota asioista selvää vaan luulette tietävänne kaiken ja se kaikki mikä ei sovi teidän kapeaan katsontakantaan ja puutteelliseen tietoon, on humpuukia, hörhöilyä. Esim oikealla astrologialla ei ole mitään tekemistä naistenlehtien horoskooppien kanssa. Oikealla magialla ei ole mitään tekemistä harry potter kaman kanssa. Akupunktio ei ole mitään new age luulottelu hoitoa. Energia ympäröi meitä kaikkia, sen kieltäminen nyt olisikin häröilyä.
Jos teillä ei ole mitään kokemusta kyseistä aloista, pitäkää se suu suppulissa kiitos. Ja mitä mielenterveystapauksiin tulee, viisas varmasti tajuaa ettei niillä reikijutuilla ole oikeasti sen kanssa mitään tekemistä, reiki jatkaa olemista oli "höperöitä" tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Law of Attractionia harrastavilla usein menee todella hyvin elämässä. Onko sattumaa?
No jos elämässä menee asiat pieleen, niin ei sillon hehkuteta, että itse kun vedin nämä vaikeudet puoleeni ja sitten tahallaan pahensin niitä. Olen miettinyt, mitä LoA -uskovaiset tekee sitten kun hommat menee persiilleen, varmaan on ihan hiljaa ja hurahtaa johonkin uuteen, tai romahtaa kun huomaa, ettei se oma kohtalo olekaan omissa hyppysissä niin hyvin.
LOA:lla ei ole mitään tekemistä "hurahtelujen" kanssa. Sehän on vain taito manifestoida asioita nopeammin. Tietenkin perus palsta "viisaille" tämäkin on liian vaikeaa ymmärtää.
No ite en oo mikää uskovainen, vaikka kuulun kirkkoon ja kyl mä paranormaaliin uskon, mut ite ajattelen että uskokoot ketä mihon haluaa. Et ole sen parempi ihminen uskomalla jeesukseen, tai kenties joku muu taas ufoihin. Se on sen asia, se itte haluaa uskoo siihen, mutta sinun ei tarvitse. Voit esittää kantasi, mutta älä mene muulla tavalla arvostelemaan toisen uskoa tai kantaa. Se ei oo välttämättä toisen mielestä kivaa, eikä sinunkaan mielestäsi jos joku sinun asiaasi tulisi vuorostaan arvostelemaan jne.
Esim. Kuulun kirkkoon, mutta se ei tarkoita sitä että mun pitäis leikkiä uskovaisia, ku neki on uskovaisia. Tai käydä joka sunnuntai kirkossa vain, koska naapurin Petekin sanoi käyvänsä. Jos joku muu sanoo mihin uskoo ja mihin ei, minun ei tarvitse olla heti arvostelemassa vaan voin pitää naamani kiinni. Näin toimii kunnon suomalainen.
En ymmärrä miksi nykyään ihmiset koko ajan lässyttävät turhista asioista, kun vois pitää nokkansa välillä ummessa. Sitten ihmetellään jos itsekkään teitä kohtaan jaksa olla naama supulla, ja mielistellä teitä. Mutta arvatkaapa mitä? On hyvä tauto osata sanoa päin naamaa asioista, mutta sentään pysyä myöskin t*rpa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kaipuu yliluonnolliseen ja uskomiseen, koska sillä on tarve hallita ympäristöään. Tarjollaolevista hörhöilyistä kukin valitsee itselleen sopivan - Jeesuksen, reikin, horoskoopit tai jonkun muun.
Itse tunnen oikeastaan vain yhden. Tai ehkä pitäisi puhua imperfektissä, koska kyseinen henkilö osoittautui "henkisyydestään" huolimatta erittäin itsekeskeiseksi ihmiseksi.
Olet sä kyllä vekkuli, laitat Jeesuksen samaan kategoriaan reikin kanssa. Haistappa kuule v*ttu. Te alempitasoiset "älyköt" olette niiiiin söpöjä kun luulette olevanne muita parempia ja viisaampia vaikka ette edes tiedä asioista mitään. Ja pitihän ainakin yksi kristinuskon dissauskin tähän vetää mukaan. Vai että sama kuin reiki.
Voi sinäkin pieni ihmisraukka hyötyisit reikistä, tuon vihaisuutesi takia <3. Lähetän sitä sinulle, ole hyvä xD
Ateistin m.ulkut taas kyttäämässä vai? Tällä palstallahan saakin ihan vapaasti rienata uskontoja..paitsi ateismia.
Ateismihan onkin ihan samatarkasti uskonto :D Voi reppanaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kaipuu yliluonnolliseen ja uskomiseen, koska sillä on tarve hallita ympäristöään. Tarjollaolevista hörhöilyistä kukin valitsee itselleen sopivan - Jeesuksen, reikin, horoskoopit tai jonkun muun.
Itse tunnen oikeastaan vain yhden. Tai ehkä pitäisi puhua imperfektissä, koska kyseinen henkilö osoittautui "henkisyydestään" huolimatta erittäin itsekeskeiseksi ihmiseksi.
Olet sä kyllä vekkuli, laitat Jeesuksen samaan kategoriaan reikin kanssa. Haistappa kuule v*ttu. Te alempitasoiset "älyköt" olette niiiiin söpöjä kun luulette olevanne muita parempia ja viisaampia vaikka ette edes tiedä asioista mitään. Ja pitihän ainakin yksi kristinuskon dissauskin tähän vetää mukaan. Vai että sama kuin reiki.
Voi sinäkin pieni ihmisraukka hyötyisit reikistä, tuon vihaisuutesi takia <3. Lähetän sitä sinulle, ole hyvä xD
Älä lähetä. Vaikka taidat olla niitä joiden on pakko saada reaktio, vaikka sitten kiusaamalla. Jo tarve vastakkainasetteluun kertoo ettei sulla ole mitään. Ei ole varmaan kavereitaan, eikä ihme.
Kaffepulla kirjoitti:
No eihän nuo uskomisen tavat olennaisesti eroa toisistaan mitenkään. Kristinusko on oppijärjestelmä jolla on pitkät perinteet ja on osa kulttuuriamme, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta, että se perustuu yliluonnolliseen uskomiselle. Siinä mielessä se on ihan samalla viivalla horoskooppien ja reikihoitojen kanssa.
Meneppä julistamaan tämä ihan koko maailmalle, niitä uskontoja on muitakin. Meidän kristinuskokin on ihan samalla linjalla 0800-reikihoitojen ja tarotin kanssa. Ei voi kun ihailla teidän tiettyjen tapausten järjenjuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nämä kaikki ovat naisia. Ovatko naiset hyväuskoisempia tai onko heissä enemmän matalan ÄO:n henkilöitä?
Miksei koskaan kuule miehistä jotka hurahtavat joukolla enkelihoitoihin, reikihoitoihin ja horoskooppeihin?
Olet väärässä, näitä on erittäin paljon miehissä.
T. Reikiopettaja
Moni mies on hokannut että avoin tie römpsälle avautuu kun alkaa joksikin reikiguruksi tai muuksi hömppätieteelliseksi shamaaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lähetä. Vaikka taidat olla niitä joiden on pakko saada reaktio, vaikka sitten kiusaamalla. Jo tarve vastakkainasetteluun kertoo ettei sulla ole mitään. Ei ole varmaan kavereitaan, eikä ihme.
Ja sulla ei oo taitoa tunnistaa kun sulle provotaan menemään 100-0...
Näissä keskusteluissa on aina vaaransa, suurin osa ei ymmärrä eikä edes halua tietää "häröilyistä" niin kuin kiltisti nimettiin ja mukaan vedetään uskonnotkin. Yleensä niin että vitsaillaan jumalasta etc. Ei tuo ole järkevää, miksi pitää ilkeillä? Voisi pysyä aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kristinUSKO ei kristinTIETO, joten kaikki uskomustieteet on ihan sitä samaa huuhaata ja kohdeltakoon tasavertaisesti.
Onko varaa pilkata vaihtoehtohoitoihin uskovia, jos itse uskoo sukupuolen moninaisuuteen? Ihan flat earth -tason touhua konstruktioineen. Feministeille on tosi vaikea hyväksyä linkatun artikkelin biologisia faktoja:
Vierailija kirjoitti:
Onko varaa pilkata vaihtoehtohoitoihin uskovia, jos itse uskoo sukupuolen moninaisuuteen? Ihan flat earth -tason touhua konstruktioineen. Feministeille on tosi vaikea hyväksyä linkatun artikkelin biologisia faktoja:
Feminismihän taitaa olla huuhaah kuninkaallisoletettu? Ainakaan sukupuolentutkimus ei sitoudu tieteellisen metodin noudattamiseen, vaan omien poliittisten tavoitteidensa pönkittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä manifestoin ja "harrastan" pienimuotoisia taikoja, noitamenoja jne mutta en ole kertonut asiasta kenellekään. Jos joku katsoisi kirjahyllyyni, voisi päätellä jotain.
Eli olet tekemisissä pimeiden asioiden, pahojen henkien jne kanssa. Miksi?
Jos näillä menoilla on takoitus saada aikaan positiivisia asioita, kuten parempaa terveyttä tai parempia ihmissuhteita niin tuskimpa ne kovin pimeitä voimia ovat.
Ensin voi olla positiivia vaikutuksia, kunnes ihminen jää koukkuun. Takana kuitenkin pahat henget ja energiat. Sellaisista kannattaa kaikkien pysyä kaukana.
Oletko ajatellut, että voihan se olla niinkin päin, että Raamatun ja kristinuskon takana on pahat henget ja ne vain naamioutuvat hyviksi ja nämä energiat joita te kartatte onkin sitten niitä hyviä...
En ole koskaan näin ajatellut. On niin hyvä olla kristitty, etten muuta tarvitse.
Raamatussa varoitetaan ennustajista jne
Raamattu on pitkälti ihmisten kirjoittama ja nuo varoitukset perustuu pitkälti siihen, että ihmisillä on usein tapana pelata kaikkea vierasta. Esim. kristinuskossa pitkään vainottu muita uskontoja ja noitia. Itse olen sitä mieltä, että kukin uskokoon mihin haluaa kunhan lähtökohtana on rauha ja rakkaus. Mikään uskonto (tai tulkinta siitä), joka ei edistä koko ihmiskunnan välistä rauhaa ja hyväksyntää ei ole kyllä Jumalan sana.
Mulla kipuili peppu reikä ja päätin ottaa yhteyttä yksisarvishoitajaan. Vastaanotolla kumihanska sarven ympärille ja yksisarvinen hommiin. Kyllä oli peppu hellänä hoidon jälkeen mutta lopulta kivut hävisi.
Yksi sukulainen kulki ennustajalla ja lisäksi jollakin Venäjältä tulleella ihmeparantajalla. Molemmille piti kuulemma viedä maksuksi Kossupullo. En ole koskaan kuullut, oliko noista käynneistä mitään apua.
Eräs tuttava haki myös apua muutamiin fyysisiin vaivoihinsa ihmeparantajalta ja se muka auttoi, vaikka eivät fyysisesti koskaan tavanneet, vaan hoito tapahtui kaukoparannuksena. Tuttavan kertoman mukaan lihaskasvaimet eli myoomat putoilivat "hoidon" ansiosta vessanpyttyyn. Toinen vaiva ei parantunutkaan. Nomaalisti helposti lääkärin parannettavissa oleva ihosyövän muoto vain jatkoi kasvuaan, lopulta levisi niin pahasti, että vei hengen. Kun tuttava oli jo heikossa hapessa sairaalassa, niin myönsi, että oli tyhmää uskoa tuon parantajan puheita.
Vierailija kirjoitti:
Näimpä, ja moni äijätys joka täällä alapeukuttelee ja ivailee varmasti myös uskoo että kumitissit ovat aitoa naista. Niin pitkään kun puhutte"povipommeista" ja "kurvikkaista" vaikka kyseessä on muodoton(mahdollisesti mies) isoilla kumipalloilla molemmissa päissä kannattaa se suu pitää kiinni niistä uskomisista ja häröilyistä. Kyllähän ihan perus biologia pitäisi tietää,mistä nainen koostuu.