Onko sulla tuttuja, jotka hurahtaneet kaikenlaisiin enkeliterapioihin, reikiin, ennustajiin
Manifestointiin, energioihin jne?
Ovat "syvällisiä, erityisherkkiä, aistivia", hymisteleviä, tekevät ihme rituaaleja ja hehkuttavat puheissaan jatkuvasti näitä asioita?
Ja oletteko tehneet saman huomion kuin minä, että vaikka nämä ihmiset perustelevat saavansa näistä tasapainoa ja onnea, niin ulkopuoliselle ainakin vaikuttaa että elämänsä on pelkkää draamaa ja vuoristorataa, ja ovat tunteidensa riepoteltavissa olevia naisparkoja. Henkinen tasapaino kaukana.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
hararastuspiiris tälläsiä enkelikortti,vuoristosuola,reiki ym.tyyppejä puhuvat kokoajan positiivisuudesta ym kivasta. sitten saavat megalomaanisia raivareitä ja puukottavat selkään esim.kun pitäisi tehdä talkootyötä tai järjestää yhdistys asioita, ikäviä ihmisiä mun kokemuksen mukaan, ainoa hyvä puoli heissä taiteellisuus ja luovuus.
tasapainottomuus voi olla ensin ja sit kiinnostus hömppään ,tai toisinpäin vaikee sanoo.
Voin puhua omasta puolestani. Minulla on ongelmia tunteiden hallinnan kanssa eli voin saada kamalia raivareita yhtäkkiä ja tyhjästä. Nämä eivät yleensä kohdistu muihin, vaan raivoan itselleni, koska pidän itseäni epäonnistuneena.
Minua on myös aina kiinnostanut kaikenlainen yliluonnollinen ja itseni kehittäminen. Minulla on enkelikortteja, olen käynyt reikikurssilla ja uskon, että law of attraction on ainakin jollain tasolla totta. Nyt nämä enkelikortit ja muu new age on jäänyt, koska olen löytänyt uskon ja yritän kehittää itseäni sillä saralla.
Puutteeni tunteiden hallinnassa ja kaikki henkiset jutut liittyvät vahvasti toisiinsa. Yritän korjata niillä henkisillä jutuilla sitä, mikä minussa on pielessä. En koe elämääni merkitykselliseksi -> usko ja Jeesus antavat elämälleni merkityksen. Positiivisella ajattelulla parannan ehkä itsetuntoani ja omakuvaani, enkä enää saa kohtauksia, joiden aikana haluan tppaa itseni, koska olen niin luuseri enkä ole saavuttanut tavoitteitani.
Olen itsekin ajatellut hurahtaa yksisarvis- ja enkeliterapioihin ja -hoitoihin. Tekee varmasti elämästä helpompaa.
Minulla on pitkään ollut diagnoosi vaikeasta neurologisesta sairaudesta (joka ei ole perinnöllinen).
Nyt olen lapseni sairastumisen myötä saanut kuulla että diagnoosini on ollut väärä. Minulla onkin vielä vaikeampi neurologinen sairaus, joka kaiken muun paskan lisäksi periytyy lapsille 50% todennäköisyydellä.
Tämä sairaus todettiin ensin yhdellä lapsistani ja sitten minulla ja kaikilla muillakin lapsillani.
Oma diagnoosi ei tunnu missään, sillä olen tiennyt olevani vakavasti sairas. Mutta lasten diagnoosit ahdistavat ihan täysillä.
Tällä hetkellä joku enkeliterapia tuntuu järkevimmältä vaihtoehdolta. Tietysti itse tautiin haetaan lääkitys sairaalasta, mutta lisäapua aion hakea enkeleiltä ja yksisarvisilta.
Voi olla että näihin terapioihin on hurahtanut moni muukin toivottomassa tilanteessa oleva, ja ehkä siksi näyttää että ovat epätasapainoista porukkaa. Ihan terveillä ja hyvinvoivilla ihmisillä ei ole yhtä paljon tarvetta millekään terapialle eikä hoidolle.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kanssa 'hurahtanut' ja oma elämä on kyllä hurjasti parantunut tuon hurahtamisen jälkeen. Olen terveempi, teen miellyttävämpää työtä ja ihmissuhteet ovat viimeinkin kunnossa ja elämään tympääntyminen on vaihtunut onnellisuuteen ja positiivisuuteen. Lisäksi olen onnistunut manifestoimaan itselleni mm. ilmaisia matkoja.
Mistä ne ilmaiset matkat tulee?
Katsoin joskus aikoinaan sitä the Secret -elokuvaa ja ihmettelin kovasti siinä, kun ihmiset alkoivat saada shekkejä postissa. Itse kyllä vähän ihmettelisin, jos joku alkaisi lähettämään minulle rahaa postissa.
Law of Attractionia harrastavilla usein menee todella hyvin elämässä. Onko sattumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kanssa 'hurahtanut' ja oma elämä on kyllä hurjasti parantunut tuon hurahtamisen jälkeen. Olen terveempi, teen miellyttävämpää työtä ja ihmissuhteet ovat viimeinkin kunnossa ja elämään tympääntyminen on vaihtunut onnellisuuteen ja positiivisuuteen. Lisäksi olen onnistunut manifestoimaan itselleni mm. ilmaisia matkoja.
Katsoin joskus aikoinaan sitä the Secret -elokuvaa ja ihmettelin kovasti siinä, kun ihmiset alkoivat saada shekkejä postissa. Itse kyllä vähän ihmettelisin, jos joku alkaisi lähettämään minulle rahaa postissa.
Olen mm. voittanut matkoja haluamaanini kohteisiin. Ennen LoA:ta en ikinä voittanut mitään. Toinen esimerkki on just sen jälkeen kuin olin alkanut manifestoimaan matkustamista. Viikon sisällä kaveri pyysi minua Yhdysvaltoihin kanssaan (minulle tästä tuli kuluina vain lennot, jotka nekin onnistuin saamaan todella edullisesti)
Jep. Kristalleja ja ollaan noitia. Kaikilla diagnosoitu mt ongelma. Kyllä minäkin tykkään puita halailla, luonnosta saa voimaa jne. Mutta nämä hurahtaneet taitaa todellakin uskoa satuihinsa eikä se ole mitään hömppää niille? Ainakin ne on kamalan suvaitsemattomia ja vihamielisiä. Itsekin olen vihamielinen ja agressiivinen, mutta sentään myönnän sen avoimesti.
Täälläkin yksi akateeminen kirjanpitäjä (ei merkonomi), hurahtanut myöskin. En tosin tunnista tuttujani tai itseäni ennakkoluuloisista kommenteistanne. Monella on toki ollut masennusta, mutta sitä kutsutaankin sielun pimeäksi yöksi. Ilman sitä et voi herätä. Sääliminen ja naureskelu ei minua hetkauta, tietoni ei ole uskon asia :)
Suvaitsemattomuutta ja vihamielisyyttä on ihan joka ryhmässä, tässä olen törmännyt siihen vähiten, koska sitä nimenomaan vältellään. Tuomitseminen on kaikista alhaisinta energiaa ja omat piirini ainakin yirttävät siitä opetella pois.
Tunnen eritasoisesti hurahtaneita, muutamat heistä ihan hyviä ystäviäni. Luulen, että he piilottelevat jossain määrin hurahduksensa tasoa, koska tietävät että suhtaudun noihin juttuihin aika skeptisesti.
Monestihan nuo jutut voi tuoda oikeasti (ainakin alkuun) mielenrauhaa ja apua jopa fyysisiin oireisiin. Ihan samalla tavallahan toimii osa psykologeilla tai terapeuteillakin opeteltavista metodeista mitä nämä hurhadushommat. Samoja suggestoivia ja autonomiseen hermostoon vaikuttajia metodeja käyttävät papit, hypnotisoijat ja muut seremoniamestarit.
Se mikä itseen kolahtaa riippuu ihmisestä. Osaa rauhoittaa erilaiset äänet (musiikki, meditaatiokulhot, mantrat, rukoukset), osaa kosketus (silitys, halaus, käsistä piteleminen), osaa muut fyysiset normista poikkeavat tuntemukset kuten tärinä (ääniaaltojen aiheuttama), syvärentoutus, akupisteiden painanta... ja niin edelleen.
Se missä homma usein menee pieleen on se, että näistä kiinnostuvat ihmiset ovat usein lähtökohtaisesti epävakaita. Kun he saavat jonkun oireen tai ajatuksen hallintaan, tulee tunne että he ovat löytäneet salaisuuden ja innostuvat siitä liikaa. Sitten käsillä on epävakaa ihminen, joka kokee olevansa jonkinlaisella henkisyyden polulla edellä muita "normi-ihmisiä" ja asettuu heidän yläpuolelleen jakelemaan näkemyksiään. Tämä puolestaan aiheuttaa ympäristön kanssa helposti konflikteja, joka johtaa "guruilla" sisäiseen ristiriitaan. Tätä ristiriitaa lääkitään menemällä yhä syvemmälle hörhögeimiin ja ahdistutaan, lopulta ollaan oikeasti ihan rikki ja ihmissuhteet tuhoutuneina mutta eihän se haittaa, kun itse on ymmärryksen korkeammalla tasolla.
Eli summa summarum: luota vaan kristalleihin ja reikiin jos niistä on apua, mutta heti jos alkaa tuntua että "Voi noita muita ihmisiä kun ne ei tajua että energiahoidolla tääkin ratkeaisi" niin LOPETA AJOISSA
Liekö mulla vaan outo tuttavapiiri, mutta mieshörhöjä löytyy vähintään yhtä paljon jos ei enemmänkin kuin naisia. Yksikin luova häslääjä (mies) tyrkyttää tuon tuosta kaikenlaisia uskomushoitoja. Pari muuta (miestä) on kiinnostuneita taikuudesta ja sensemmoisista, ovat näitä ”vanhoja sieluja”, ylisukupolvisten traumojen kaatopaikkoja, mutta liian hienoja ja tärkeitä hoidattamaan yläpäätä. Päälle kiinnostus voi näyttää ryppyotsaiselta, mutta kyllä ne niihin oikeasti uskovat.
Ja kaukana koulupudokkaista ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mm. voittanut matkoja haluamaanini kohteisiin. Ennen LoA:ta en ikinä voittanut mitään. Toinen esimerkki on just sen jälkeen kuin olin alkanut manifestoimaan matkustamista. Viikon sisällä kaveri pyysi minua Yhdysvaltoihin kanssaan (minulle tästä tuli kuluina vain lennot, jotka nekin onnistuin saamaan todella edullisesti)
Tiedätte varmasti niitä ihmisiä, joilla kaikki tuntuu aina menevän hyvin. Ehkä he vain ovat onnistuneet käyttämään LoA:ta hyväkseen (ja kenties eivät ole edes itse tietoisia, että noudattavat näitä periaatteita).
Mulla oli aikanaan tällainen ystävä. Usean lapsen yh, jolla raha-asiat täysin sekaisin. Kuvitteli voivansa parantaa ihmisiä käsillä, ja käytti tähän paljon aikaa. Kävi ennustajalla ja uskoi horoskooppeihin ja henkivaltoihin. Välillä tuli myös uskoon.
Myöhemmin valitteli, kun koki, että ei saanut avustajan mitään rahallista korvausta, vaikka nimenomaan tuppautuu ”auttamaan” hyvää hyvyyttään ja korosti aina olevansa hyvä ihminen.
Sittemmin löysi järkevän miehen ja sen myötä rauhoittui. Edelleen silti välillä haksahtaa näihin, menee johonkin parantajakokouksiin sun muihin.
Otin etäisyyttä, koska en vaan pystynyt pitämään häntä järkevänä ihmisenä. Liikaa tunnetta ja draamaa.
🇺🇦🇮🇱
Hallintotieteen maisteri-kehoterapeutti-rosenterapeutti, psykiatrinen sh, psykofyysinen fysioterapeutti..aivan umpihulluja naisia, suorastaan vaarallisia, käyttää liikaa voimaa, puhuu pahoista hengistä ym. Suorastaan vaarallisia em. ammateissa.
Ulkonäkö kun voi pettää, kaikki ei kulje heinätupsut tukassa. Ihan voi olla jakkupuvussakin
Yks sanoi että valokuvassa näkyy enkeli.
Katsoin kuvaa, "enkeli" oli vesipisaran aiheuttava sumea pyörylä.
Ja kyllä, hän ihan tosissaan väitti sitä enkeliksi
ja olevansa itsekin vähän enkeli.
Nostin kytkintä.
Toinen hurahtelee vaikka mihin hörhöön.
Tekee niillä myös varsin aggressiivisesti bisnestä. Kriisissä oleva henkilö on helppo kohde.
En tykkää.
Atlantikseen uskoville nauretaan (mikä liekään kyseinen Atlantis, en tunne). Samat tyypit menee itse syömään symbolista ihmislihaa ja juomaan ihmisverta ja odottavat kieli pitkällä pääsyä kaupunkiin jossa on kullatut kadut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä manifestoin ja "harrastan" pienimuotoisia taikoja, noitamenoja jne mutta en ole kertonut asiasta kenellekään. Jos joku katsoisi kirjahyllyyni, voisi päätellä jotain.
Eli olet tekemisissä pimeiden asioiden, pahojen henkien jne kanssa. Miksi?
Jos näillä menoilla on takoitus saada aikaan positiivisia asioita, kuten parempaa terveyttä tai parempia ihmissuhteita niin tuskimpa ne kovin pimeitä voimia ovat.
Ensin voi olla positiivia vaikutuksia, kunnes ihminen jää koukkuun. Takana kuitenkin pahat henget ja energiat. Sellaisista kannattaa kaikkien pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Atlantikseen uskoville nauretaan (mikä liekään kyseinen Atlantis, en tunne). Samat tyypit menee itse syömään symbolista ihmislihaa ja juomaan ihmisverta ja odottavat kieli pitkällä pääsyä kaupunkiin jossa on kullatut kadut.
Kyllä minä nauran näille ihan tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä manifestoin ja "harrastan" pienimuotoisia taikoja, noitamenoja jne mutta en ole kertonut asiasta kenellekään. Jos joku katsoisi kirjahyllyyni, voisi päätellä jotain.
Eli olet tekemisissä pimeiden asioiden, pahojen henkien jne kanssa. Miksi?
Jos näillä menoilla on takoitus saada aikaan positiivisia asioita, kuten parempaa terveyttä tai parempia ihmissuhteita niin tuskimpa ne kovin pimeitä voimia ovat.
Ensin voi olla positiivia vaikutuksia, kunnes ihminen jää koukkuun. Takana kuitenkin pahat henget ja energiat. Sellaisista kannattaa kaikkien pysyä kaukana.
Oletko ajatellut, että voihan se olla niinkin päin, että Raamatun ja kristinuskon takana on pahat henget ja ne vain naamioutuvat hyviksi ja nämä energiat joita te kartatte onkin sitten niitä hyviä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä nauran näille ihan tasapuolisesti.
Se onkin rehellistä, mutta suuri yleisö on täynnä näitä joiden mielestä symbolinen kannibalismi on ihan jees mutta joku enkeliterapia naurettavaa. Siitäkin huolimatta että omaan uskomusjärjestelmään periaatteessa kuuluu ne enkelit. Vaikka nyt nää persu-ukot jotka "koti uskonto ja isänmaa" -poterostaan huutelee naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kaipuu yliluonnolliseen ja uskomiseen, koska sillä on tarve hallita ympäristöään. Tarjollaolevista hörhöilyistä kukin valitsee itselleen sopivan - Jeesuksen, reikin, horoskoopit tai jonkun muun.
Itse tunnen oikeastaan vain yhden. Tai ehkä pitäisi puhua imperfektissä, koska kyseinen henkilö osoittautui "henkisyydestään" huolimatta erittäin itsekeskeiseksi ihmiseksi.
Olet sä kyllä vekkuli, laitat Jeesuksen samaan kategoriaan reikin kanssa. Haistappa kuule v*ttu. Te alempitasoiset "älyköt" olette niiiiin söpöjä kun luulette olevanne muita parempia ja viisaampia vaikka ette edes tiedä asioista mitään. Ja pitihän ainakin yksi kristinuskon dissauskin tähän vetää mukaan. Vai että sama kuin reiki.
Kyllä minä tavallaan ymmärrän niitä, jotka hakevat apua tällaisista hoidoista. Olen itse traumatisoitunut ja masentunut, entinen uskovainen. Haluaisin, että masennukseni parantuisi helpommin, mutta taikaiskusta se ei onnistu. Säälin näitä hurahtajia, koska puoskareitahan nuo hoitajat ovat... Helppoa rahaa.