Anustappi
Kokemuksia miten se vaikuttaa seksiin ja tuntemuksiin naisilla ja miehillä? Itse jo sellaisen hankin, mutta jännittää aika lailla sen käyttöön otto.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Liukkari on aina tärkeää peppuleikeissä, on sinne pyllyyn menossa sitten sormi, lelu tai pippeli.
Vaimo ainakin tykkää eniten juuri siitä hetkestä, kun anustappi on menossa voideltuun pyllyyn. Sitten, kun se on sujahtanut paikalleen, on suurin nautinnon hetki jo ohitettu.
Mutta jatkuu kun hiukan vetää sitä ulospäin hitaasti ja laskee takaisin
Vierailija kirjoitti:
Liukkari on aina tärkeää peppuleikeissä, on sinne pyllyyn menossa sitten sormi, lelu tai pippeli.
Vaimo ainakin tykkää eniten juuri siitä hetkestä, kun anustappi on menossa voideltuun pyllyyn. Sitten, kun se on sujahtanut paikalleen, on suurin nautinnon hetki jo ohitettu.
Kiitos. Juu tuo liukkari asia olikin jo tiedossa. 🙂 lähinnä haen sitä kokemusta,auttaako se saamaan tuntumaa paremmin jommalle kummalle osapuolelle? Tuleeko paikoista ns. Tiukemmat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Juu tuo liukkari asia olikin jo tiedossa. 🙂 lähinnä haen sitä kokemusta,auttaako se saamaan tuntumaa paremmin jommalle kummalle osapuolelle? Tuleeko paikoista ns. Tiukemmat?
Ap
No ehkä olisi parempi hakea ensin tuntumaa ihan yksinään? Kannattanee aluksi kiihottaa itsensä kunnolla lämpimäksi ennen kuin alkaa lähestyä pyllypuolta. Jos vaan vetäisee liukkaria ja tapin perään kylmiltään, niin tuskinpa kovin kummoisia värinöitä irti saa...
Kyllä anustappi kiristää sisältä ja suuaukosta paikkoja, pituudesta ja paksuudesta riippuen. Joskus ostin Saksasta sellaisen aaltoilevan, jonka piti tuntua poimuisalta penikseen, mutta ei ainakaan meillä toiminut. Mies ei tuntenut eroa tavalliseen.
Miehen elin tuntuu suuremmalta ja hän väittää minun olevan tiukempi. Win-win. Miehellä on sellainen anatomisesti muotoiltu tappi, joka hieroo eturauhasta. Hän pistää sen vasta toisella kierroksella niin kuulemma erektio kovenee ja orgasmin saanti helpottuu. Minulla tappi voimistaa orgasmia ja helpottaa sen saantia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä anustappi kiristää sisältä ja suuaukosta paikkoja, pituudesta ja paksuudesta riippuen. Joskus ostin Saksasta sellaisen aaltoilevan, jonka piti tuntua poimuisalta penikseen, mutta ei ainakaan meillä toiminut. Mies ei tuntenut eroa tavalliseen.
Miehen elin tuntuu suuremmalta ja hän väittää minun olevan tiukempi. Win-win. Miehellä on sellainen anatomisesti muotoiltu tappi, joka hieroo eturauhasta. Hän pistää sen vasta toisella kierroksella niin kuulemma erektio kovenee ja orgasmin saanti helpottuu. Minulla tappi voimistaa orgasmia ja helpottaa sen saantia.
Laittaisitko linkkiä, millaiset tapit teillä on? T. aloittelija, joka haluaisi kokeilla
Kannattaa tutustua rauhassa omaan pyllyyn ensin ja käyttää runsaasti liukkaria. Jos tappi on isompi kuin sormi, niin sormella sitten ensin varovasti sisään, kun on ensin lämmitellyt pyllyä ulkopuolelta ja ympäriltä. Ja aina parempi jos on muutenkin kiihottunut, toki huomioiden ettei samoilla sormilla ja leluilla mennä molempiin reikiin. Siitä se lähtee! Näin miehen näkökulmasta tappi pyllyssä tiukentaa pimpsan tuntumaa ja omassa pyllyssä se voimistaa tuntemuksia sekä orgasmia. Mutta kaikki miehet eivät pidä pyllynsä sormeilusta, joten ei ehkä kannata yllättäen sinne mennä.
Harjoitus tekee mestarin ja turhalla kiireellä on helppo pilata koko anaaliseksi ikiajoiksi.
Rengas renkaana ja tappi tappina. Ostin kerran tuollaisen. Niitä on yksi koko ja varmasti me miehet olemme erikokoisia. Minulle rengas oli liian kireä ja tappi ei ylettänyt reikään. Roskiin meni. Kannattaa siis kokeilla ennen ostoa, se on ohjeeni. (Vitsi). Vaimon tapit ovat metallisia, "jalokivellä" koristeltuja. Läpimitat 30 ja 40 mm. Metallitapissa on ohut varsi eikä tunnu häiritsevältä, sanoo hän.
Vierailija kirjoitti:
Rengas renkaana ja tappi tappina. Ostin kerran tuollaisen. Niitä on yksi koko ja varmasti me miehet olemme erikokoisia. Minulle rengas oli liian kireä ja tappi ei ylettänyt reikään. Roskiin meni. Kannattaa siis kokeilla ennen ostoa, se on ohjeeni. (Vitsi). Vaimon tapit ovat metallisia, "jalokivellä" koristeltuja. Läpimitat 30 ja 40 mm. Metallitapissa on ohut varsi eikä tunnu häiritsevältä, sanoo hän.
Juuri tuon tapaisen ostin itselleni. Odottelen vain aikaa että pääsisin kokeilemaan sitä.
Ap
Meillä on pari, toinen on sellainen metallinen melko pieni, josta jää ulkopuolelle pupun töpöhäntä. :) Vaimo sanoo, että kun panen häntä takaapäin ja on tappi sisällä, niin siihen tulee juuri sopivasti liikettä että tuntuu oikein hyvältä. Itse en huomaa kyllä mitään eroa, paitsi että onhan se pupunhäntä hauskan näköinen. Toinen tappi on sellainen jossa on kolme erikokoista kumikuulaa n. 20 cm pitkässä joustavassa kumivarressa, ja rengas päässä josta saa pidettyä kiinni. Sitä on hieman hankala käyttää panon aikana, joten enemmän tulee käytettyä muiden lelujen kanssa lisämausteena.
Meillä on pumpattava. Se on siitä kiva että siihen voi lisätä kireyttä kiihotuksen mukaan.
Mulla ei tappi pyllyssä seiso kunnolla,vasta lopussa kun mälli irtoaa.
Mikä olisi sopivin asento rakasteluun silloin, kun naisella on anustappi pyllyssä ja kalu pimpissä? Onko joitakin asentoja joissa tappi ja kalu jotenkin "häiritsevät" toisiaan eikä naisesta tunnu hyvältä, tai joitain asentoja jotka erityisen hyvin sopisivat tappipyllynaisen panemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sopivin asento rakasteluun silloin, kun naisella on anustappi pyllyssä ja kalu pimpissä? Onko joitakin asentoja joissa tappi ja kalu jotenkin "häiritsevät" toisiaan eikä naisesta tunnu hyvältä, tai joitain asentoja jotka erityisen hyvin sopisivat tappipyllynaisen panemiseen?
No jos tuo askarruttaa, niin eikö nyt kannattaisi ennemmin tehdä ihan käytännön vertailevaa tutkimusta, eikä netistä kysellä?
Vierailija kirjoitti:
Toimisiko se että nainen ratsastaa päällä?
Ostakaa molemmille omat tapit ja sopikaa, että kokeilette niitä yhtä aikaa! Vaimo laittaa miehelle ja mies vaimolle. Sitten vaan takaapäin lykkimään. Voimistaa orkkuja kivasti, kun pepussa on täytettä.
Mulla on semmoinen pehmeä pieni jelly tappi. Tykkään erittäin paljon. Se kun on paikallaan ja mies panee takaa päin, tuntuu ihanalta kun samalla heiluttaa tai painelee siitä tapin kahvasta niin että se vähän tykyttää persreikää.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Seksi on silloin miehen mielestä hyvää kun vaimoa ei tunnu häiritsevän 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyi saata… mikä pervojen kokoontumisajot täällä! Aivan sairasta paska-aukon ihannointia. Mikään muu eläinlaji ei pane toista sontareikään kuin sekopäiset ihmisraukat🤮
Onkos sulla nyt kaikki ihan tasapainossa, kun pitää juosta ketjusta toiseen jättämässä oksennusemojia? Löytyisikö mieluisampaa luettavaa joltain ihan muulta palstalta, kun musta tuntuu että täällä vierailu ei oikein tee sulle hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinen pehmeä pieni jelly tappi. Tykkään erittäin paljon. Se kun on paikallaan ja mies panee takaa päin, tuntuu ihanalta kun samalla heiluttaa tai painelee siitä tapin kahvasta niin että se vähän tykyttää persreikää.
Tämä just on upeaa. Tapin kannattaa olla sellaista mallia ettei tule tielle pantaessa, tekee aika hyvää naisen mukaan tuollainen.